Posztgraduális tervezés az innovációs stratégiában

Általános információk

Program leírás

Az innovációs stratégia tervezésének posztgraduális tanfolyama egyedi tervezési és innovációs módszereket és eszközöket kínál az új üzleti lehetőségek azonosításához és értékes megoldások létrehozásához.

Az olyan globális trendek, mint a technológiai változás, a népesség növekedése, az erőforrások szűkössége vagy az éghajlatváltozás, komoly kihívásokat jelentenek a vállalatok számára. Az innováción alapuló stratégia elengedhetetlen a hosszú távú fenntartható növekedéshez. Ebben az értelemben a design kulcsszerepet játszik az innováció előmozdításában és megkönnyítésében.

A posztgraduális képzés olyan vezetőket képez, akik képesek komplex tervezési folyamatok irányítására és az innovációt elősegítő új kihívások felvállalására. Ennek érdekében a program dinamikus módszertant és gyakorlati megközelítést javasol az elemzés, az információcsere és az esetek megbeszélése, valamint konferenciák, beszélgetések és műhelytalálkozók körében.

144778_hands-people-woman-working.jpg

célkitűzések

A tanfolyam célja olyan szakemberek képzése, akik vezetik a komplex tervezési folyamatok menedzselését és új kihívásokkal szembesülnek annak érdekében, hogy az innováció előmozdítása érdekében ismeretek és módszerek alkalmazásával kihasználják a lehetőségeket:

  • Felkészíteni a résztvevőket egy sor készséggel az innováció elősegítésére, fejlesztésére és irányítására a tervezés révén, mind a projektben, mind a szervezeten belül.
  • Ajánlja fel az innovációs projektek kidolgozásához és irányításához szükséges ismereteket és módszertani eszközöket, az új termékek és szolgáltatások létrehozásától kezdve az új üzleti modellek létrehozásáig vagy a folyamatok újradefiniálásáig, mindig a tervezési gondolkodás szempontjából.
  • Ismerje a tervezési módszertanokat és folyamatokat, amelyek lehetővé teszik az ötletek gyakorlati megvalósítását.

módszertan

A tanfolyam gyakorlati megközelítést követ, és előadásokkal és előadásokkal kombinálják. A hallgatók szoros együttműködési környezetben tanulhatnak és kísérletezhetnek a tanárokkal. Az elvárás az, hogy az osztályok aktív műhelymunkákká váljanak, gyakorlati módszertannal, a tanárok által tanított elméleti tartalom felhasználásával.

A programot dinamikus környezetben alkalmazzák, különféle típusú órákat ötvözve a nagyobb szakmai gazdagodás érdekében:

  • Előadások, amelyeken rangos szakemberek olyan témákat mutatnak be, amelyeket később esettanulmányok alapján elemeznek.
  • Beszélgetési és elemzési foglalkozások a különböző munkamodellekről, módszertanokról, eszközökről és alkalmazásokról.
  • Az ágazat rangos szakemberei által tartott eszközök és erőforrások technikai órái.

A tanfolyam során megszerzett új ismeretek alkalmazásához a hallgatók két kutatási projektet hajtanak végre, amelyek tartalmazzák az elemzés, a fejlesztés, az alkalmazási terv és az eredmények bemutatásának fázisait.

Diák profilja

  • Diplomások és diplomások bármely tudományterületen, mérnökök, építészek és marketing, kommunikációs és üzleti szakemberek.
  • Marketing és kommunikációs szakemberek.
  • Szakemberek az üzleti és a stratégiai tervezés területén.
  • Több ágazat vállalkozói és iparosai, akik új megközelítést keresnek termelési folyamataik, technikáik és módszertanaik számára, hogy újragondolják üzleti tevékenységük középpontját.
  • Más szakemberek, akik bizonyítható tapasztalattal rendelkeznek a tervezés, az innováció vagy a marketing területén.

Munkaügyi indulások

A résztvevők elsajátítják az ismereteket a különböző területeken működő vállalatokban és szervezetekben való munkavégzéshez, fejlesztve az alábbi funkciók közül néhányat:

  • Koordinálja és fejleszti a tervezési innovációs folyamatokat, és stratégiai eszközként valósítja meg azokat.
  • A megszerzett módszerek segítségével azonosítsa az üzleti lehetőségeket.
  • Stratégiai elképzelés az új termékek és szolgáltatások konceptualizálásához és fejlesztéséhez.
  • A kreatív kultúra irányítása és népszerűsítése a vállalatnál.
  • Rendelkezzenek készségekkel és jövőképpel, hogy multidiszciplináris csoportokban dolgozzanak.

egyeztetés

Guido Charosky

Tervezési és innovációs tanácsadó, a Drop-Design for Innovation társalapítója, az innovációs tanácsadás kiemelkedő termékek és szolgáltatások létrehozására összpontosított, a felhasználói élményre és az üzleti modellre összpontosítva. Ipari tervező a Buenos Aires-i Egyetemen, innovációs projektek mestere (DEA) a Katalóniumi Műszaki Egyetemen és posztgraduális diploma az Ipari Szervezet Iskolájában.

Korábban Experience Design Lead-ként dolgozott a HP-nál, valamint Design & Innovation Manager-ként a Loop Business Innovation tanácsadó cégnél.

Széleskörű tapasztalattal rendelkezik a tervezés és az innováció különböző területein, különféle ágazatokban. Együttműködött multinacionális vállalatokkal, kkv-kkal és startupokkal, és projekteket hajtott végre Argentínában, az Egyesült Államokban, Spanyolországban, Angliában, Olaszországban és Dubajban. Írt cikkeket nemzetközi folyóiratokhoz és konferenciákhoz.

Munkáit különféle folyóiratokban és újságokban publikálták, és dizájndíjakat nyert Németországban, az Egyesült Államokban, Argentínában, Spanyolországban és Japánban.

vállalatok

A mesterrel együttműködő vállalatok: Urb & Drive.

kredit

Az IED mesterkurzusok didaktikai megtervezése az Európai Felsőoktatási Térség (EHEA) által meghatározott kritériumokon alapul. Az IED Master olyan kreditrendszert alkalmaz, amely követi az európai kreditátviteli rendszer (ECTS) felépítését. Az IED Master kizárólag a saját magánbizonyítványait bocsátja ki.

Utoljára frissítve nov. 2020

Az iskoláról

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future.

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future. Kevesebb