Posztgraduális program a piackutatás (PGPMR)
Northpoint Centre of Learning
Kulcs információ
Campus helye
India Online, India
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
11 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
INR 600 000
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Northpoint Centre of Learning
Ez a program a Nielsen-szel, a globális információs és mérési világ vezető szereplőjével, piackutatásával, betekintőivel és adatokkal foglalkozik és vezeti azt, amit az emberek figyelnek, hallgatnak és vásárolnak. A piackutatás (MR) feladata, hogy releváns, pontos, megbízható, érvényes és aktuális információkat biztosítson a menedzsmentnek. A versenyképes marketing környezet és a rossz döntéshozásnak tulajdonítható növekvő költségek megkövetelik, hogy a piackutatás megbízható információkat szolgáltasson. A hangos döntések nem csak a bélérzésen, az intuíciókon vagy akár a tiszta ítéleten alapulnak. A marketing menedzserek számos stratégiai és taktikai döntést hoznak az ügyfelek igényeinek azonosításában és kielégítésében. Döntéseket hoznak a potenciális lehetőségekről, a piaci kiválasztásról, a piaci szegmentációról, a marketingprogramok tervezéséről és végrehajtásáról, a marketingteljesítményről és az ellenőrzésről. Ezeket a döntéseket bonyolítja a termékek szabályozható marketingváltozói, az árak, a promóció és a forgalmazás közötti kölcsönhatások. További komplikációkat jelentenek az ellenőrizhetetlen környezeti tényezők, mint az általános gazdasági feltételek, a technológia, az állami politikák és törvények, a politikai környezet, a verseny és a társadalmi és kulturális változások. A keverék másik tényezője a fogyasztók összetettsége. A piackutatás segít a marketing menedzsernek összekapcsolni a marketing változókat a környezet és a fogyasztókkal. Segít a bizonytalanság némelyikének eltávolításában a marketingváltozókról, a környezetről és a fogyasztókról. A releváns információk hiányában a fogyasztók marketing programokra adott válaszai nem megbízhatóan vagy pontosan előre jelezhetők. A Northpoint posztgraduális programja a piackutatásban, a Nielsen társult és iparágvezetőnkkel, számonkérhető menedzserként és betekintő szakértővé alakítja Önt.
A kurzus csúcspontjai:
- 11 hónapos lakossági gyorsított program
- A piackutatás mellett a kurzus a Marketing, a Business Management programra terjed ki
- Széles körű gyakorlati projektek a Nielsen és az ügyfélszervezeteknél végzett gyakornoki időszak alatt A program sikeres befejezése után tanúsítás
- Helyek a Nielsen-tel egy kezdő csomagban, Rs 6 lakhs pa a program sikeres befejezésekor *
- Minden modulban minimum 60% -os pontszámot, értekezéses projekteket, minden gyakornoki időt a tanfolyam során, valamint 90% -os részvételt az egyetemen és a gyakornoki helyeken, valamint nem tartalmaz semmilyen fegyelmi hibát a tanfolyam időtartama alatt
Jogosultsági
Az összes, legalább 50% -os arányú végzettséggel rendelkező diplomások jogosultak pályázni. Az utolsó évfolyamokon jelentkező pályázók esetében a fokozatvizsga (2017-18. Tanév) is érvényes. A versenyvizsgák, például a CAT / CET vagy ezzel egyenértékű vizsgák jó eredményei további előnyök lesznek. Bár a munkatapasztalat és a CAT / CET pontszámok nem kötelezőek, azok további előnyt jelentenek.
Kiválasztási folyamat
A rövidlistás jelölteket írásban tesztelik a Nielsen irodáiban, Mumbaiban, Delhiben, Chennaiban, Bangaloróban, Kalkutában és Barodában. Ha a jelölt törli az írásbeli tesztet, meghívást kap egy csoportos megbeszélésre és személyes interjúra a Northpoint Campus, Khandala városban. Az írásbeli teszt teszteli a matematikai, nyelvi és analitikus képességét.
Elhelyezés kritériumai
A hallgatók számára a Központ a Nielsen-nek nyújtott elhelyezést a következő kritériumok teljesítésével: A tanfolyam sikeres elvégzése minden modulban, disszertációs projektben és a tanfolyamon felajánlott összes gyakornoki idő alatt legalább 90% -os részvétel, míg az egyetemen és a gyakornoki időszak alatt Nincs nyilvántartás semmilyen kötelezettségszegésről / fegyelmi kérdésről Nyilvános Nielsen kiválasztási folyamat tisztázása Abban az esetben, ha a fenti kritériumok bármelyike nem teljesül, a Northpoint visszavon minden elhelyezést. Miután kiválasztottad, el kell fogadnia a Nielsen által megadott ajánlatot. Magától értetődik, hogy bármely olyan diák, aki a hitelezési rendszer alkalmazása után kevesebb, mint 50% -os összesítést kapott, sikertelen lesz a program számára, és nem kap ki befejezési tanúsítványt.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Reklám szakos diploma – kreatív és digitális stratégia
- Toronto, Kanada
Márkastratégiai online tanfolyam
- Stockholm, Svédország
Digitális marketingstratégia tanfolyam
- Online