Rövidtávú stratégiai marketing

London School Of Design And Marketing

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Rövidtávú stratégiai marketing

London School Of Design And Marketing

A vállalatok kihasználják a stratégiai marketinget, hogy azonosítsák és megtalálják az ügyfelek igényeinek kielégítését. A vezetők és a marketing menedzserek stratégiai marketinget használnak egy olyan marketingterv létrehozására, amely javítja az üzleti teljesítményt és növeli a nyereséget.


Szabadságok: 20/>

Időtartam: 5 nap (35 óra) praktikus komponenssel


Áttekintés/>


Tervezett és vezetők, menedzserek, vállalkozók és a gyakorlati oktatás iránt érdeklődők számára, akik stratégiai marketing, menedzsment és kereskedelemben valóban alkalmazhatók. A Stratégiai Marketing Intenzív Tanfolyam programja a stratégiai marketing tudását, új módjait irányítja és tervezi, így a résztvevők ma a legnagyobb kihívásokkal szembesülhetnek./>

Stratégiai Marketing intenzív kurzusunk megvizsgálja a marketingstratégia fő elemeit, és megérti, hogy a vállalatok hogyan hoztak létre és tartott versenyelőnyt a marketingstratégiák kidolgozása révén. Feladataink megkérdőjelezik majd a stratégiai gondolkodást és a folyamat különböző elemeit, amelyek összekapcsolják a küldetést, a látást és a célokat a szegmentációval, pozícionálással (STP), a versenyképes kínálattal és a célpiacokkal.

A stratégiai elemzés kulcsfontosságú a marketingstratégia fejlesztéséhez, és összhangban kell állnia a vállalatok marketingtervezésének főbb tendenciáival.


Többnyelvű tanár./>


Az írásbeli tanfolyamok elérhető angol, spanyol és portugál nyelven./>


Program/>


1. NAP/>

Környezeti, belső elemzés és álláspontok

Az első napi összetevőben a szervezetek belső és külső elemzésének tartalmát a minden egyes, a piacon komponáló és kölcsönhatásba kerülő elem mély megértéséről fogjuk tárgyalni, amely lehetővé teszi a résztvevők számára hatékony marketingstratégiák kidolgozását. Megvizsgálják a marketingstratégia jellegét és meghatározását, valamint az értékteremtés és a közösségi média hozzájárulását. A marketingstratégia kidolgozása lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy stratégiai álláspontot alakítsanak ki a külső környezet, erőforrásai, belső készségei, elvárásai és befolyásuk tekintetében az érintett felekkel szemben. A piackutatási módszerek megközelítése elengedhetetlen a különböző típusú ügyfelek megértéséhez és a versenytársak azonosításához.


2. NAP/>

Szegmentálás, pozícionálás és piac

Ebben a komponensben megvitatjuk a stratégiai marketing menedzsment (SMM) folyamatát, nevezetesen a stratégiai opciókat és döntéseket. A cél az alapul szolgáló alapok megértése, amelyek a jövőbeli stratégiákat vezetik. A résztvevők meg fogják érteni a szervezet erősségeinek nyereségességét, hogy kihasználják a külső lehetőségeket és / vagy minimalizálják a fenyegetéseket, miközben befektetnek a szervezetek legnagyobb gyengeségeinek leküzdésére. Ennek érdekében foglalkozunk olyan fogalmakkal, mint a szervezet szegmentálása és elhelyezése, hozzájárulva a versenyképes marketingstratégia kidolgozásához kutatási és modellezési technikák segítségével, amelyek alkalmazhatók a szegmentáció és pozícionálás operacionalizálására. Végül a résztvevők megtanulják értékelni a piac vonzerejét, valamint a vállalat versenyképességét.


3. nap/>

Versenyképes előnyök és innováció

A 3. komponensben a résztvevők megtanulják azonosítani a szervezetek versenyelőnyeit, konkrét módszerekkel versenyelőnyt teremtve. A legfontosabb stratégia a következő elemek elemzésével az új marketing-mix lesz: termék, ár, hely és promóció. Mindegyik elemnek hozzá kell járulnia egy koherens és átfogó marketingprogramhoz, amely kommunikál és átadja a kívánt értéket az ügyfeleknek. Végül megvizsgáljuk az innovációs tényezőket. Ez az egyes szervezetek egyik legfontosabb kérdése, valamint annak a versenyelőny fejlesztésére gyakorolt ​​hatása.


4. nap/>

Kapcsolat Marketing stratégiák

Az elmúlt évek egyik legfontosabb tendenciája a marketing gondolkodás és gyakorlat terén az egyéni tranzakciók megközelítésének változása az ügyfelekkel való hosszú távú kapcsolatok kialakítása érdekében. Míg a tranzakciós marketing egyetlen értékesítésre utal, a kapcsolatteremtés az ügyfélhez fűződő kapcsolatnak felel meg, amely üzlet / vásárlás megismétlődéséhez vezet, valamint lehetőséget teremt további üzleti fejlődésre. Miután megértette az ügyféllel való kapcsolat jelentőségét, eljött az idő a résztvevők számára, hogy meghatározzák a marketingstratégiák megvalósításának módját, mivel akár egy szervezet esetében is különböző stratégiákra van szükség a különböző vállalatok vagy termékek esetében.


5. nap/>

Végleges projekt megvalósítása

Az utolsó nap során a résztvevők megtámadják, hogy tanulmányi esetet dolgozzanak ki, minden koncepciót, gyakorlatot és módszert alkalmazva a tanfolyam során. Végül minden résztvevő meghívást kap munkájuk bemutatására, ötleteket és új cselekvési formákat vitat meg a piacon.


Megjegyzés: minden résztvevő megkapja a részvételi igazolást / oklevelet, és regisztrációs engedményt élvezhet az LSDM egyik 12 hónapos kurzusán./>


Árak/>

All Inclusive: tandíj, intenzív tanfolyam, napi kávészünet, tanulmányi erőforrások és záró bizonyítvány

Körülmények:

1. ár április 30-ig

2. ár május 23-ig

3. ár: későbbi időpontok

Fizetés átutalással

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
  • Spanyol
  • Portugál


Utoljára frissítve March 29, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
Június 2019
Duration
Időtartam
5 napok
Nappali
Price
ár
1,000 GBP
1. ár All Inclusive: London 1.000 £, Madrid 890 £, Porto: 890 £. 2. ár All Inclusive: London 1.100 £, Madrid 990 £, Porto: 990 £. 3. ár All Inclusive: London 1.250 £, Madrid 1.100 £, Porto: 1.100 £. Ugyanazon a napon All Inclusive: London 1.500 £,
Locations
Egyesült Királyság - London, England
Kezdet : Június 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Portugália - Porto, Porto District
Kezdet : Június 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Spanyolország - Madrid, Community of Madrid
Kezdet : Június 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
Június 2019
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Spanyolország - Madrid, Community of Madrid
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Portugália - Porto, Porto District
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt