Speciális diploma a játékművészetben (felül)
Raffles Design Institute Riyadh
Kulcs információ
Campus helye
Riyadh, Szaúd-Arábia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A MŰVÉSZETEK BACHELOR (HONOR) A JÁTÉKOK ART (TOP UP)
Coventry Egyetem, Egyesült Királyság
Bevitel: január, április, július és október
Időtartam: 1 év (teljes munkaidős)
ÁTTEKINTÉS
A Games Art kurzus célja, hogy lehetőséget nyújtson a tehetséges vizuális művészeknek a Játékok és a kapcsolódó iparágak karrierje felé irányítására.
2016-ban a videojáték-piac 99,6 milliárd dollár globális bevételt eredményezett, és évente 8,5% -os megdöbbentő ütemben növekszik *. Az utóbbi években az ázsiai-csendes-óceáni térség folyamatosan nőtt a játékipar kulcsszereplőjévé, addig ez a régió egyedül felelős a globális bevételek felének. A világ legdinamikusabban növekvő régiójában Délkelet-Ázsia, valamint a multikulturális és globális pénzügyi központok között található Szingapúr kiváló platform, ahonnan tanulhatsz játékokat és elindíthatod a karrieredet ezen a területen.
Annak érdekében, hogy tovább virágozhasson, a játékipar erősen hangsúlyozza annak szükségességét, hogy olyan tehetséges művészeket vonzzanak, akik hajlandóak klasszikus megfigyelésüket, rajzukat és kreatív készségeiket megnyújtani. Emellett hangsúlyozza a szoros és együttműködő munkakörnyezet fontosságát, amelyben ezeknek a játékművészeknek meg kell érteniük a játék gyártási folyamatának technikai igényeit, hogy a csapat a lehető legjobb eredményt lehessen elérni.
Ez a BA Games Art kurzus célja nemcsak a különböző foglalkoztatási területekre vonatkozó készségek fejlesztése, hanem a digitális vállalkozókra jellemző együttműködő és innovatív készségek előmozdítása is. E cél elérése érdekében minden szakaszban a kurzus lehetőséget biztosít a technológiákkal való együttműködésre annak érdekében, hogy megismerhesse az iparági gyakorlatokat egy szimulált játékstudiókörnyezetben.
KARRIERLEHETŐSÉGEK
A foglalkoztatási területek a következők:
- Játéktervező / előadó
- Mobil Játékok Fejlesztője
- Online interaktív játékok fejlesztője
- Animáció tervező / előadó
- Multimédiás játékok tervezője
- Speciális effekt művész
- Karakter Animátor / Rigger
- Textúra művész
- Vizuális fejlesztő művész
MAGYAR NYELV KÖVETELMÉNYEK
Azok a diákok, akiknek az anyanyelve nem angol, bizonyítékot kell adniuk a nyelv ismeretére. A hallgatóknak meg kell felelniük a minimális angol szabványnak az alábbiak szerint, hogy megkezdhessék a Regisztrált Diplomát / Bachelor / Mesterképzést a Raffles College of Felsőoktatásban.
- Az elmúlt két évben legalább 6,0-os pontszámú IELTS (Nemzetközi Angol Nyelvvizsgáló Rendszer)
- TOEFL (az angol nyelv mint idegen nyelv) legalább 550 (papír alapú) vagy 79 (Internet-alapú) pontszám, az elmúlt két évben
- TOEIC (Test az angol nyelv a nemzetközi kommunikációért) minimális pontszám 650
- GCE 'O' szintű angol nyelvvizsga C6
- Fejlett angol nyelvtudás a Raffles College of Felsőoktatásban, Szingapúr
ÉLŐ KÖVETELMÉNYEK
A minimális korhatár 18 év.
KURZUSMÓDOK
Mag
- Játékok hátterének kiterjesztése
- Külső projekt
- Major projekt
- választási
Választani *
modulok
- Haladó angol: Akadémiai esszé írása
- Design Promotion
- A tükröződő tanulási készségek fejlesztése a kulturális határokon túl
- Globális tapasztalat a művészetben és a dizájnban
- Hogyan hozzunk létre egy szabadúszó üzletet
* Válasszon bármelyik választható modul közül
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Játéktervezés
- Vancouver, Kanada
Animáció és játékfejlesztés
- Belleville, Kanada
- Toronto, Kanada + 1 több
Haladó diploma játékból – programozás
- Toronto, Kanada