Read the Official Description

Stratégiai Közönségkapcsolatok

KULCS INFORMÁCIÓ

  • Kurzus kód: MPRS103A
  • Időtartam: 1 hét
  • Díj: 2695 £

TANÁCSADÁS

Public Relations tervezés

  • A kontextus fontossága
  • Külső környezet
  • Belső környezet
  • Stratégiai PR-programok és kampányok
  • A tervezés rendszertani kontextusa
  • Tervezési sablon

Vállalati kép, hírnév és személyazonosság

  • A közvéleményben a kép ellentmondása
  • Vállalati kép és hírnév
  • Arculat
  • Hírnévkezelés és vállalati márkaépítés
  • Vállalati kép és hírnév mérése

Média kapcsolatok

  • Médiakapcsolatok vagy PR?
  • Médiatájékoztatás és médiaviszonyok
  • Média és politikai perspektívák
  • Gyakorlati médiakapcsolatok
  • Digitális PR: a médiakapcsolatokon túl

Belső kommunikáció

  • A belső kommunikáció célja
  • A külső környezet változásai, amelyek befolyásolják a szervezet belső kommunikációját
  • A változó munkavállalói / munkáltatói kapcsolat
  • A vezetők és vezetők kommunikációs szerepe
  • Szervezeti kultúra és értékek
  • Belső kommunikációs stratégia kidolgozása

A közösségi részvétel programjainak irányítása

  • Vállalati közösség bevonása (CCI) programok
  • Alkalmazottak és közösségi programok
  • Ok-okozta marketing (CRM)
  • Közösségi programok kidolgozása
  • Értékelési közösségi programok

Célközönség

Ez a PR workshop alkalmas:

  • Vezető kommunikációs tisztviselők
  • Közönségkapcsolatok és kommunikációs vezetők, vezetők, gyakorlók és személyzet.

Tanulási eredmények

Miután befejeztétek ezt a kurzust, meg fogjátok érteni:

  • A főbb külső hatások és a szervezeti kontextus, amelyben a PR-tervezés és -kezelés megvalósul.
  • Hogyan használhatunk stratégiai eszközöket a külső és szervezeti kontextus elemzéséhez?
  • Kutatásalapú stratégiai kampány vagy program tervezése.
  • A kampányok és programok hatásának hatékony kezelése és értékelése.
  • A "márkájú társadalomban" való életmód fontossága és következményei.
  • A vállalati kép, a hírnév és az identitás kulcsfogalmai.
  • A jó hírgazdálkodás (vállalati branding) folyamata.
  • Médiakapcsolatok történelmi és szakmai / etikai perspektívákból.
  • A médiamegosztás szerkesztői és hirdetési megközelítésének megkülönböztetése.
  • Médiakapcsolatok a média és a politikai perspektívák között.
  • Médiaviszonyok gyakorlata.
  • Belső kommunikáció a gyakorlatban.
  • A munkavállalók / munkáltatók közötti kapcsolat a kortárs szervezetek és környezetük között.
  • Kommunikációs szerepek a hatékony vezetéshez és irányításhoz.
  • Vállalati stratégiák, taktikák és értékelési módszerek a munkavállalókkal való kommunikációhoz.
  • A közösségi részvétel, a társadalmi felelősségvállalás és az ok-okozta marketing.
  • A közösségi kapcsolatépítés kulcsfontosságú alapelvei, és hogyan lehet ezt a megértést egyszerű, értelmes forgatókönyvekre alkalmazni.
  • A szervezet közösségi részvételével kapcsolatos kérdések.
  • Vállalati stratégiák a vállalati társadalmi felelősségvállalás és a közösségi programok üzleti tervbe történő bevonásába az érintettek szemszögéből.

MI BELEÉRTVE:

  • 30 óra tantermi alapú képzés
  • Apple iPad
Program taught in:
Angol

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 27, 2018
This course is Campus based
Start Date
Június 17, 2019
okt. 21, 2019
Duration
1 hét
Nappali
Price
2,695 GBP
By locations
By date
Start Date
Június 17, 2019
End Date
Június 21, 2019
Application deadline
Start Date
okt. 21, 2019
End Date
okt. 25, 2019
Application deadline
Start Date
feb. 2020
Application deadline

Június 17, 2019

Location
Application deadline
End Date
Június 21, 2019

okt. 21, 2019

Location
Application deadline
End Date
okt. 25, 2019

feb. 2020