Marketing lényege minden üzleti. A felülmúlják a verseny megköveteli, szilárd marketing ismeretek és a pontosság a marketing döntéshozatalt. A szervezet elhelyezését és az elhelyezése a termékek és szolgáltatások függ kialakításában és végrehajtásában az intelligens és agresszív marketing stratégiai terveket. Rajz a Chicago GSB legújabb kutatási és Chicago egyedülálló megközelítése marketing, ez a program segít fejleszteni a szükséges versenyelőnyt excel a mai üzleti környezetben.

&nbsp


Ebben a szeminárium Most megtudhatod, hogy:


- Fogalmazza keret elemzése versenyképes stratégiáknak és megérteni, hogy az ipar szerkezetének hatása a stratégiai tőkeáttétel.

&nbsp

- Fedezd fel generikus verseny stratégiák és módszerek elemzése versenytársak szándékainak, differenciált előnye, erősségeit, és gyengeségeit.

&nbsp

- Értse meg a különböző megközelítéseket marketing szegmentáció, célzott, és a pozícionálás a versenyelőny.

&nbsp

- A vizsgálati módszerek a fogyasztói mérés. Értse meg a előnyeiről és hátrányairól különböző technikák és mikor használhatja őket.

&nbsp

- Alkalmazás analitikus szemléletű árképzés.

&nbsp

- Vizsgáljuk meg néhány sikeres marketing stratégiák és valós esettanulmányok.


Kinek ajánljuk a részvételt


Általános menedzser, marketing menedzser, termék-és értékesítési vezetők számára is értékes a részvétel. Piackutatók, tervezés vezetők, és más gyakorló vezetők fejlesztésével kapcsolatos marketing tervek is részesülhetnek a program előnyeiből. Jellemző címek közé tartoznak: az általános menedzserek, alelnöke a marketing / értékesítés, marketing igazgatói, termék vagy márka menedzserek, vezetők a piaci tervezés, a piaci elemzők, új termékek fejlesztése szakemberek, és a vezetők / igazgatói piackutatás.

Mi ösztönzi a vállalatokat, hogy küldjön csapatokat, hogy megtanulják a közös nyelvet és keretek, valamint elősegítse a végrehajtását az új tudás az egész szervezetben.

&nbsp


Téma ismertetése


A stratégiai marketing tervezés folyamata: lefektették az versenyelőny

Létrehozása Versenyelőny

Stratégia megvalósítása: A keret fog piacra

Analitikai módszerek a Marketing

Stratégiák a High Tech Piacok

Összegzés és következtetések: Irány beállítása

16 további kurzus University of Chicago Booth School of Business »

Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
szept. 2019
szept. 2019
Duration
5 napok
Részidős oktatás
Price
7,450 USD
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
aug. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date
Jelentkezési határidő
End Date
Jelentkezési határidő
End Date
Jelentkezési határidő
End Date
Jelentkezési határidő
End Date