Stratégiai elemzés és cél

London Business Training & Consulting

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Stratégiai elemzés és cél

London Business Training & Consulting

Stratégiai elemzés és célú képzés

KULCS INFORMÁCIÓ

  • Kurzus kód: SM102A
  • Időtartam: 1 hét
  • Díj: 2625 £

TANÁCSADÁS

A stratégiai környezet elemzése

  • A versenykörnyezet feltárása
  • Stratégiai környezet - az alapok
  • Környezeti turbulencia foka
  • Az általános környezet elemzése
  • A piaci növekedés szakaszainak elemzése
  • A siker legfontosabb tényezői az iparban
  • A versenyképes ipari környezet elemzése - a Porter hozzájárulása
  • A szövetkezeti környezet elemzése
  • Egy vagy több azonnali versenytárs alapos elemzése
  • Az ügyfél és a piaci szegmentáció elemzése

Erőforrások és képességek elemzése

  • Miért van egyáltalán erőforrással rendelkező szervezet? A make-or-buy döntés
  • Erőforráselemzés és hozzáadott érték
  • Hozzáadási érték: az értéklánc és az értékrendszer - a Porter hozzájárulása
  • Erőforráselemzés és versenyelőny
  • Azonosítani, mely erőforrások és képességek nyújtanak fenntartható versenyelőnyt
  • Erőforrás- és képességelemzés - versenyelőny javítása
  • Más fontos vállalati erőforrások - különösen az emberi erőforrások - elemzése

Stratégiai dinamika

  • Dinamikus üzleti keret kialakítása
  • A szervezet változó és bizonytalan környezetének dinamikája
  • Dinamikus stratégiák a gyorsan mozgó piacokon
  • Az erőforrás-fejlesztés dinamikája
  • Agresszív versenystratégiák
  • Az együttműködési stratégiák dinamikája
  • Stratégiai dinamika a játékelmélet használatával

A cél, a célkitűzések és az etika révén átruházott célt szolgáló cél

  • A szervezet céljának kialakítása
  • Stratégiai jövőkép kialakítása
  • Az érdekeltek teljesítményelemzése
  • A vállalatirányítás és a szervezet célja
  • Az etika és a vállalati társadalmi felelősség alakította ki
  • A misszió fejlesztése
  • A célkitűzések fejlesztése

A tudásból, a technológiából és az innovációból eredő cél

  • A tudás megértése és mérése
  • A tudás létrehozása és célja
  • A technológia felhasználása a cél és a versenyelőny fejlesztése érdekében
  • Innováció és cél
  • Hogyan kell innoválni: az "ötletek" folyamatot

Célközönség

Ez a stratégiai tanfolyam alkalmas:

  • A szervezetek vezetőit, vezető tisztségviselőket, elnököket, igazgatósági tagokat és igazgatókat.
  • A főosztályvezetők és a felső vezetők
  • Azok, akik szeretnék megérteni az alapfogalmakat, hogy felismerjék szervezeteik jövőjét az új kihívásokkal és lehetőségekkel, amelyek jelentős változáshoz vezethetnek.
  • Azok, akik nemcsak a stratégiai döntéshozatal racionális megközelítését szeretnék figyelembe venni, hanem az ilyen döntések kreatív aspektusait is.
  • Azok, akik meg akarják ragadni a fő célzott és felmerülő kezdeményezéseket, amelyek bevonhatók az erőforrások felhasználásával, cégeik teljesítményének növelése külső környezetükben.

Tanulási eredmények

E stratégiai gondolkodási kurzus befejezése után meg fogja érteni a következőket:

  • A stratégiai környezet és miért fontos.
  • Főbb iparági tényezők, amelyek segítik a szervezet célkitűzéseinek megvalósítását.
  • Az elemezni kívánt főbb háttérterületek.
  • A piaci növekedés stratégiai jelentősége.
  • Hogyan elemezzük a szervezet azonnali hatásait?
  • Hogyan elemezzük a versenytársakat?
  • Az együttműködés szerepe a környezeti elemzésben.
  • Mennyire fontos az ügyfél.
  • Hogyan növelik az erőforrások és képességek a szervezet számára?
  • Az erőforrások és képességek, amelyek különösen fontosak az értéknövelés és a versenyelőny terén.
  • Az erőforrások és a képességek legfontosabb módja versenyelőny.
  • Hogyan növelhető a versenyelőny.
  • A szervezet más fontos erőforrásait, különösen az emberi erőforrások területén.
  • Hogyan változik a stratégiai cél és miért.
  • Hogyan elemezhető a környezet dinamikája és hatása a versenyelőnyre.
  • Hogyan elemezzük a gyorsan változó piacokat és az erőforrás-változásokat?
  • Hogyan lehet új agresszív versenystratégiákat kifejleszteni?
  • Hogyan lehet együttműködési stratégiákat kidolgozni, és felhasználni a játékelméletet?
  • A szervezet célja és célja a cél.
  • A jövőkép jövője a szervezetnek.
  • A szervezet küldetése és célkitűzései.
  • A cél és a vállalatirányítás közötti kapcsolat.
  • A zöld stratégia szerepe és megközelítése.
  • A szervezet nézetei az etikáról és a vállalati társadalmi felelősségvállalásról, valamint annak a célra gyakorolt ​​hatásáról.
  • A tudás, amelyet a szervezet rendelkezik, hogyan tud létrehozni és megosztani a tudást, és milyen hatást gyakorol a célra.
  • Az új technológiák stratégiai vonatkozásai, és hogyan képes alakítani egy szervezet célját.
  • Hogyan járulhat hozzá az innováció a szervezet céljaihoz?

MI BELEÉRTVE:

  • 30 óra tantermi alapú képzés
  • Apple iPad
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve September 27, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
okt. 2018
márc. 4, 2019
Duration
Időtartam
1 hét
Nappali
Price
ár
2,625 GBP
Locations
Egyesült Királyság - London, England
Kezdet : okt. 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma okt. 19, 2018
Kezdet : márc. 4, 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma márc. 8, 2019
Kezdet : Július 1, 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Július 5, 2019
Kezdet : nov. 4, 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma nov. 8, 2019
Dates
okt. 2018
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma okt. 19, 2018
márc. 4, 2019
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma márc. 8, 2019
Július 1, 2019
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Július 5, 2019
nov. 4, 2019
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma nov. 8, 2019