Hivatalos Leírás

Stratégiai elemzés és célú képzés

KULCS INFORMÁCIÓ

  • Kurzus kód: SM102A
  • Időtartam: 1 hét
  • Díj: 2625 £

TANÁCSADÁS

A stratégiai környezet elemzése

  • A versenykörnyezet feltárása
  • Stratégiai környezet - az alapok
  • Környezeti turbulencia foka
  • Az általános környezet elemzése
  • A piaci növekedés szakaszainak elemzése
  • A siker legfontosabb tényezői az iparban
  • A versenyképes ipari környezet elemzése - a Porter hozzájárulása
  • A szövetkezeti környezet elemzése
  • Egy vagy több azonnali versenytárs alapos elemzése
  • Az ügyfél és a piaci szegmentáció elemzése

Erőforrások és képességek elemzése

  • Miért van egyáltalán erőforrással rendelkező szervezet? A make-or-buy döntés
  • Erőforráselemzés és hozzáadott érték
  • Hozzáadási érték: az értéklánc és az értékrendszer - a Porter hozzájárulása
  • Erőforráselemzés és versenyelőny
  • Azonosítani, mely erőforrások és képességek nyújtanak fenntartható versenyelőnyt
  • Erőforrás- és képességelemzés - versenyelőny javítása
  • Más fontos vállalati erőforrások - különösen az emberi erőforrások - elemzése

Stratégiai dinamika

  • Dinamikus üzleti keret kialakítása
  • A szervezet változó és bizonytalan környezetének dinamikája
  • Dinamikus stratégiák a gyorsan mozgó piacokon
  • Az erőforrás-fejlesztés dinamikája
  • Agresszív versenystratégiák
  • Az együttműködési stratégiák dinamikája
  • Stratégiai dinamika a játékelmélet használatával

A cél, a célkitűzések és az etika révén átruházott célt szolgáló cél

  • A szervezet céljának kialakítása
  • Stratégiai jövőkép kialakítása
  • Az érdekeltek teljesítményelemzése
  • A vállalatirányítás és a szervezet célja
  • Az etika és a vállalati társadalmi felelősség alakította ki
  • A misszió fejlesztése
  • A célkitűzések fejlesztése

A tudásból, a technológiából és az innovációból eredő cél

  • A tudás megértése és mérése
  • A tudás létrehozása és célja
  • A technológia felhasználása a cél és a versenyelőny fejlesztése érdekében
  • Innováció és cél
  • Hogyan kell innoválni: az "ötletek" folyamatot

Célközönség

Ez a stratégiai tanfolyam alkalmas:

  • A szervezetek vezetőit, vezető tisztségviselőket, elnököket, igazgatósági tagokat és igazgatókat.
  • A főosztályvezetők és a felső vezetők
  • Azok, akik szeretnék megérteni az alapfogalmakat, hogy felismerjék szervezeteik jövőjét az új kihívásokkal és lehetőségekkel, amelyek jelentős változáshoz vezethetnek.
  • Azok, akik nemcsak a stratégiai döntéshozatal racionális megközelítését szeretnék figyelembe venni, hanem az ilyen döntések kreatív aspektusait is.
  • Azok, akik meg akarják ragadni a fő célzott és felmerülő kezdeményezéseket, amelyek bevonhatók az erőforrások felhasználásával, cégeik teljesítményének növelése külső környezetükben.

Tanulási eredmények

E stratégiai gondolkodási kurzus befejezése után meg fogja érteni a következőket:

  • A stratégiai környezet és miért fontos.
  • Főbb iparági tényezők, amelyek segítik a szervezet célkitűzéseinek megvalósítását.
  • Az elemezni kívánt főbb háttérterületek.
  • A piaci növekedés stratégiai jelentősége.
  • Hogyan elemezzük a szervezet azonnali hatásait?
  • Hogyan elemezzük a versenytársakat?
  • Az együttműködés szerepe a környezeti elemzésben.
  • Mennyire fontos az ügyfél.
  • Hogyan növelik az erőforrások és képességek a szervezet számára?
  • Az erőforrások és képességek, amelyek különösen fontosak az értéknövelés és a versenyelőny terén.
  • Az erőforrások és a képességek legfontosabb módja versenyelőny.
  • Hogyan növelhető a versenyelőny.
  • A szervezet más fontos erőforrásait, különösen az emberi erőforrások területén.
  • Hogyan változik a stratégiai cél és miért.
  • Hogyan elemezhető a környezet dinamikája és hatása a versenyelőnyre.
  • Hogyan elemezzük a gyorsan változó piacokat és az erőforrás-változásokat?
  • Hogyan lehet új agresszív versenystratégiákat kifejleszteni?
  • Hogyan lehet együttműködési stratégiákat kidolgozni, és felhasználni a játékelméletet?
  • A szervezet célja és célja a cél.
  • A jövőkép jövője a szervezetnek.
  • A szervezet küldetése és célkitűzései.
  • A cél és a vállalatirányítás közötti kapcsolat.
  • A zöld stratégia szerepe és megközelítése.
  • A szervezet nézetei az etikáról és a vállalati társadalmi felelősségvállalásról, valamint annak a célra gyakorolt ​​hatásáról.
  • A tudás, amelyet a szervezet rendelkezik, hogyan tud létrehozni és megosztani a tudást, és milyen hatást gyakorol a célra.
  • Az új technológiák stratégiai vonatkozásai, és hogyan képes alakítani egy szervezet célját.
  • Hogyan járulhat hozzá az innováció a szervezet céljaihoz?

MI BELEÉRTVE:

  • 30 óra tantermi alapú képzés
  • Apple iPad
Program oktatási nyelve:
Angol

131 további kurzus London Business Training & Consulting »

Utoljára frissítve September 27, 2018
This course is Campus based
Start Date
márc. 2019
Július 1, 2019
Duration
1 hét
Nappali
Price
2,625 GBP
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
márc. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
Július 1, 2019
End Date
Július 5, 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
okt. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
nov. 4, 2019
End Date
nov. 8, 2019
Jelentkezési határidő

márc. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date

Július 1, 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date
Július 5, 2019

okt. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date

nov. 4, 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date
nov. 8, 2019