Stratégiai ellátási lánc menedzsment
Convertas
Kulcs információ
Campus helye
Dubai, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
5 napok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 3 695 / per course *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* ÁFA egy ötnapos workshopra, amelyet egy szállodai konferencia helyszínen tartanak Dubaiban, beleértve a tanúsítványokat, ebédet és kávét is.
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ez a kurzus a logisztikai menedzserek, igazgatók és vezérigazgatók „kutatási-alapú” igényeinek kielégítésére szolgál, amelyek az ellátási lánc menedzsment készségeihez tartoznak.
Ez az átfogó ötnapos képzési workshop biztosítja a pályázati készségek hatékony és eredményes felhasználását. A beszállítók kulcsfontosságú szereplők a minőség és az eredmény meghatározásában.
Az ellátási lánc stratégiai irányítása biztosítja, hogy támogató beszállítókkal dolgozzon. Az ellátási lánc menedzsmentjének megvalósítása a megfelelő kimenetet eredményezi, ami a vezetői csapat jelentős elkötelezettségét igényli.
célok
- Gyakorolja a hatékony logisztikai és ellátási lánc menedzsmentet
- A jelenlegi műveletek elemzése és vizsgálata
- Hozzák létre az ellátási lánc szervezeti fejlesztéseit
- A házon belüli és a kiszervezett bérbeadás összehasonlítása
- Megérteni a jogi keretet
- Kereskedők kezelése; megfigyelés és kiértékelés
- Kapcsolja össze a mérföldköveket
Ki kellene részt venni
Ez a kurzus olyan felsővezetőkre irányul, akik hajlandóak alkalmazni az ellátási lánc menedzsment elveit szervezeteikben. A pályázatok tervezésében, létrehozásában, kiadásában, beérkezésében vagy értékelésében részt vevő beszerzési szakember számára is kötelező.
modulok
1. nap
- A Supply Chain Management megértése
- A logisztika és az ellátási lánc menedzsment meghatározása
- A vásárlási, gyártási, költöztetési és értékesítési tevékenységek összefüggései és kapcsolatai
- Az ellátási lánc menedzsment kulcsfontosságú szempontjai
- A költség / szolgáltatás egyensúlya
2. nap
- Ügyfélszolgálati elvek
- Érték hozzáadása
- Termelési lehetőségek / változások
- Kereskedelmi lehetőségek
- A szubfunkcionális konfliktusok megértése
3. nap
- Hogyan kezeljük az ellátási láncot
- A szállító / ügyfél kapcsolatra gyakorolt hatások
- A költségek csökkentése
- Az ellátási lánc belső és külső akadályainak felszámolása
4. nap
- Ellátási lánc menedzsment megközelítés végrehajtása
- A beszállítókkal és az ügyfelekkel szükséges változtatások
- A hagyományos siló / zárt vezetés lebontása
- Kritikus ellátási stratégiák
5. nap
- A szükségletek felmérése és a feladatok fejlesztése
- A helyes szerződési stratégia kiválasztása
- A beszállítói kapcsolat gyakorlati partnerségre való átalakítása
- Hogyan lehet Jó Ügyfél
- Kommunikációs technikák
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
A nyilvánosság integritásának és a korrupcióellenes stratégiák szakterülete
- Tlaquepaque, Mexikó
Fejlett HR-stratégia, tehetséggondozás és utódlástervezés
- London, Egyesült Királyság
Fejlett működési stratégia és minőségirányítási alapismeretek
- London, Egyesült Királyság