TRENDSPOTTING ÉS STRATÉGIAI ELŐREJELZÉS
Future London Academy
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
5 órák
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 990 / per course
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A jövőt nehéz megjósolni. De jobban kezelhetjük ezt a bizonytalanságot, és felkészülhetünk a különböző valóságokra. Ismerje meg azokat az eszközöket és keretrendszereket, amelyek segítenek jobban megérteni a jövőt, gyűjtsön konkrét információkat, amelyek relevánsak az üzleti kategóriához kapcsolódóan, és felhasználják őket a növekedéshez és az innovációhoz.
Ki ez a program?
- Üzleti tulajdonosok és vezetői csapatok
- Vezérigazgatók, informatikai vezetők és innovációs vezetők
- Stratégiai és innovációs menedzserek
- Tervezők és kutatók
- Futuristák és trenddiktátorok
Tanulni fogsz
- Hogyan lehet korán felfedezni a trendeket és meglovagolni azokat, nem a saját kategóriájának kegyelmében és felzárkóztatásban
- Hogyan lehet kijátszani a különböző jövőbeli lehetőségeket és értékelni őket a stratégiához képest, elkerülve az „ó, szar” pillanatokat
- Hogyan lehet tudni, hogy hova fektessenek be, és mi az, ami csak egy "hype"
- Hogyan lehet jobban kezelni a bizonytalanságot és biztonságosan feltárni a jövőbeli lehetőségeket
- Tanulni és felkészülni a különböző valóságokra
HASZNÁLJUK KI A JÖVŐBŐL
IGAZI IPARI LÁTNIVALÓK
Ismerje meg, hogyan használja vállalkozásában a trendeket és az előrejelzéseket. Tanuljon friss esettanulmányokból és valós példákból.
Gyakorlati eszközök és sablonok
Minden tartalmat gondosan gondoztunk, hogy inspiráló és alkalmazható legyen. A tanfolyam eszközöket és letölthető sablonokat tartalmaz, amelyeket megtarthat.
CSAK A LEGJOBB TARTALOM
Felejtsd el az unalmas tudományos tanfolyamokat és a poros elméleti előadásokat. Kiválasztottuk a legfrissebb és legmegfelelőbb tartalmat az elfoglalt szakemberek számára, akik tanulásukat növekedésük és innovációjuk érdekében szeretnék alkalmazni az üzleti életükben.
A PROGRAM SZERKEZETE
1. FEJEZET - GONDOLKODÁS A JÖVŐRŐL
Mit kell tudnunk, ha a jövőt a lehető legjobban ki akarjuk használni
Értse meg, hogyan kezdhet eredményes beszélgetéseket a jövőről az ügyfelekkel és kollégákkal.
▶ ︎ Alapvető keretek a jövő gondolkodására és másokkal való felfedezésére
▶ ︎ Hogyan keressük a lehetőségeket, ne az előrejelzéseket?
▶ ︎ Fogyasztói, makró- és kategóriatrendek
▶ ︎ csapdák és gondolkodási csapdák
2. FEJEZET - TREND KUTATÁS
Hogyan lehet észrevenni a trendeket és elkülöníteni őket az azonnali hype-tól?
Ismerje meg azokat az eszközöket, amelyek segítenek a trendek kutatásában, feltárásában és elemzésében, együttműködve vagy önállóan.
▶ ︎ Horizont szkennelés: Adatok gyűjtése és megfigyelések a jövőről
▶ ︎ Trendelemzés: Hogyan lehet elemezni az adatokat és feltárni a mintákat
▶ ︎ A trendek ellenőrzése adatokkal / megfigyelésekkel
3. FEJEZET - JÖVŐBEN TÁJÉKOZTATOTT MÁRKÁK
Hogyan lehet felhasználni a trendeket a márka jövőbiztosításához?
Az ipar olyan gyorsan változóval, hogy a márkáknak gyorsan alkalmazkodniuk kell ahhoz, hogy közönségüket elkötelezzék. Hogyan érti a jövőt a fogyasztók, a kategória és a kultúra, hogy jobban kommunikálhasson az ügyfelekkel.
▶ ︎ A korai alkalmazók gondolkodásmódjának és a jövőbeli fogyasztók megértése
▶ ︎ A kategóriák trendjeinek megértése
▶ ︎ A kulturális trendek megértése
4. FEJEZET - JÖVŐBEN TÁJÉKOZTATOTT INNOVÁCIÓ
Készüljön fel - hozzon létre új termékeket és szolgáltatásokat, amelyekre a jövőbeni információk szolgálnak
Ismerje meg azokat az eszközöket, amelyek segítenek irányítani termékstratégiáját és áttörő innovációt hoznak létre
▶ ︎ Használja a szóköz-feltérképező eszközt - megtalálja a magon túli lehetőségeket
▶ ︎ Hova fektesse be erőfeszítéseit, hogy a jövőben nagyot nyerjen
▶ ︎ Hogyan tervezzünk rövid, közép és hosszú távra
5. FEJEZET - JÖVŐBEN TÁJÉKOZTATOTT STRATÉGIA
Készítse el vállalata működését arra, ami a jövő előtt áll
A munka világa változik a szemünk előtt. Mi a munka jövője és hogyan készülhet fel erre a cége? Gyakorold azokat az eszközöket, amelyek segítenek elképzelni a lehetséges jövőbeli forgatókönyveket, és azt, hogy a vállalkozás hogyan tud felkészülni rájuk
▶ ︎ Hogyan használhatja a trendeket az üzleti jövő gondolkodására?
▶ ︎ Példák azokra a vállalatokra, akik a jövőt nekik dolgozták
▶ ︎ Hogyan lehet értéket és növekedést teremteni jobb működéssel
KÉSZÍTETTE
Program kurátorok
Sébastien Van Laere
A Superframe alapítója
Több mint egy évtizedes tapasztalat és előrelátás felhasználásával a legnagyobb globális márkák márka-, innováció- és üzleti stratégiájának kidolgozásához a Superframe-et indította, hogy segítse a vállalatokat ellenállóbbá válni. Globálisan dolgozott vezető üzleti vezetőkkel az olyan szektorokban, mint a fogyasztói technológia, a divat, a luxus, a kiskereskedelem, a helyalkotás és a média. Munkáiban a szakértők és a korai alkalmazók trendjeit és meglátásait felhasználva képet fest a lehetséges jövőkről. Ezzel az előrelátással megnyitja az emberek elméjét az új lehetőségek előtt, és hogyan lehet ezeket megragadni. Sébastien úgy véli, hogy a jövő és a jelen szoros összekapcsolásával a vállalkozások hosszú távú képet alkotnak, amely javítja a rövid távú teljesítményt.
Képtár
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Üzleti és Vállalkozási Nyári Tanfolyam
- Oxford, Egyesült Királyság
Vállalkozási készségek kompetencia díja: Webtervezés - I. szint
- Santa Barbara, Amerikai Egyesült Államok
Vállalkozási készségek kompetencia díja: Webtervezés - II
- Santa Barbara, Amerikai Egyesült Államok