$close

Szűrők

Lásd a találatokat

Részidős Design tanulmányok Tanfolyamok Keresése 2022

A tanfolyamok kurzusait képzett oktatók tartják, akik kibővítik a résztvevők tudását egyúttal gyakorlati tapasztalatokat is nyújtanak az adott témában. A tanfolyamok hossza, mérete és témája eltérő lehet.A növekedés a digitális média, design munkák nagy az igény. Ha jó a technológia és a szemet tervez, mesterképzésben design lehet az Ön számára.Kérj Információt… Tovább

A tanfolyamok kurzusait képzett oktatók tartják, akik kibővítik a résztvevők tudását egyúttal gyakorlati tapasztalatokat is nyújtanak az adott témában. A tanfolyamok hossza, mérete és témája eltérő lehet.

A növekedés a digitális média, design munkák nagy az igény. Ha jó a technológia és a szemet tervez, mesterképzésben design lehet az Ön számára.

Kérj Információt Részidős Design tanulmányok Tanfolyamok 2022

Kevesebb
$format_list_bulleted Szűrők
Rendezés :
Javasolt Legfrissebb Cím
Emeritus Institute of Management
Singapore, Szingapúr

Mit fog tenni ez a program az Ön számára? Íme néhány konkrét kihívás, amelyekkel jobban meg tud majd oldani a program elvégzése után: Fedezze fel a szolgáltatásnyújtási trende ... +

Mit fog tenni ez a program az Ön számára? Íme néhány konkrét kihívás, amelyekkel jobban meg tud majd oldani a program elvégzése után: Fedezze fel a szolgáltatásnyújtási trendeket, lehetőségeket és kihívásokat Értékajánlat és pozicionálás kidolgozása, hogy kiemelkedjen a versenypiacon Ismerje meg, hogyan használják a technológiát a kiváló szolgáltatás nyújtására Alkalmazzon keretrendszereket és stratégiákat az ügyfelek azonosítására, kezelésére és karbantartására a szolgáltatásnyújtás és a kiválóság révén Határozzon meg stratégiákat a kiváló szolgáltatás költséghatékony biztosítására Program modulok 1. modul: Érték megragadása a modern szolgáltatási gazdaságokban Fedezze fel a sikeres szolgáltatási márkák és vállalkozások méretezésének kihívásait, a modern szolgáltatásgazdaságok makrotrendjeit, azokat a megoldásokat, amelyek a szolgáltatást a vállalkozás alapvető értékajánlatává teszik, és hogyan lehet elemezni az üzletben végzett tevékenységeket, amelyek segítenek megragadni a szolgáltatásgazdaságban az értéket. 2. modul: Technológia a szolgáltatásban: szolgáltató robotok, mesterséges intelligencia és platform üzleti modellek Vizsgálja meg, hogyan használják a technológiát a szolgáltatások nyújtására, a platformon alapuló üzleti modellek hatását a szolgáltatásnyújtásra, a platformok ökoszisztémáival szembesülő problémákat és kihívásokat, és hogyan lehet elemezni a platformvállalkozások versenyelőnyeit és hátrányait. 3. modul: Ügyfélhűség kezelése – A hűség kereke Mélyebb ismereteket szerezhet a vállalkozásoknak a hosszú távú vevőhűségből származó hasznáról, a vevői elégedettség és a hűség közötti különbségtételről, az ügyfelek rétegzésének/szegmentálásának az ügyfelek megszerzésére és megtartására gyakorolt hatásairól, valamint az ügyfélhűség fenntartásának stratégiáiról. 4. modul: Ügyfélközpontúság – Stratégiai panaszkezelés, szolgáltatás-helyreállítás és ügyfél-visszajelzési rendszerek Tanulja meg, hogyan használhatja az ügyfélszolgálati stratégiákat az ügyfélpanaszok pozitív visszafordítására, hogyan használhatja fel az ügyfelek visszajelzéseit a szervezeti tanulás ösztönzésére, hogyan szemléltetheti a proaktív és költséghatékony szolgáltatás-helyreállítási megközelítést, mit kell figyelembe venni az ügyfél-visszajelzési rendszerek tervezésekor, és hogyan lehet a szolgáltatás helyreállítását. üzleti célok megvalósítására használják. 5. modul: Szolgáltatásminőség – A hiányosságok modellje és az ügyfélszolgálati folyamat újratervezése Fedezze fel a szolgáltatásminőség dimenzióit, amelyek befolyásolják az ügyfelek lojalitását, hogyan használják a Gaps-modellt a szolgáltatásminőségi hiányosságok magyarázatára, a szolgáltatás minőségének biztosításához szükséges befektetés megfelelő szintjét, miért fontos a szolgáltatási folyamatok újratervezése, a szolgáltatási folyamatok újratervezésének eszközeit, a folyamatok hatását. az ügyfelek és a személyzet újratervezése, valamint az ügyfélszolgálati folyamat újratervezésének kilenc lépése. 6. modul: Három stratégiai Pathways a költséghatékony szolgáltatási kiválósághoz (kettős kulturális stratégia, fókuszált szolgáltatások stratégia, OM-stratégia és integráció) Bővítse tudását a három Pathways a költséghatékony szolgáltatási kiválóság, a kettős kultúra/kettős fókusz Pathway a költséghatékony kiváló szolgáltatás nyújtása, a fókuszált szolgáltató gyár Pathway a költséghatékony szolgáltatási kiválóság érdekében, és műveletirányítási stratégia Pathway a költséghatékony szolgáltatási kiválóság biztosítása érdekében. 7. modul: Szolgáltatások gyártása és a szolgáltatási tapasztalat márkaépítése és világszínvonalú szolgáltatási szervezet felépítése Fedezze fel, hogyan hajthat végre fejlesztéseket a szolgáltatásvezetési stratégiák és keretrendszerek segítségével, és hogyan azonosíthatja a szolgáltatásnyújtás javítására szolgáló stratégiákat és a lehetséges buktatókat. Program Kar Jochen Wirtz, Ph.D. Marketing professzor és MBA programok dékánhelyettese Amellett, hogy a Szingapúri Nemzeti Egyetem marketing professzoraként dolgozik, Wirtz professzor a svéd Karlstad Egyetem Szolgáltatáskutató Központjának nemzetközi munkatársa, valamint a New York-i Cornell Egyetem Cornell Institute for Healthy Futures akadémiai kutatója. 2002 és 2014 között a kettős fokozatú UCLA – NUS Executive MBA Program alapító igazgatója volt (a Financial Times EMBA 2015 rangsorában globálisan a 4., az EIU 2015 rangsorban pedig a 3. helyen állt); 2008 és 2013 között az Oxfordi Egyetem Saïd Business School munkatársa; és 2009 és 2015 között a NUS Teaching Academy alapító tagja. Wirtz professzor Ph.D. a London Business School szolgáltatásmarketing szakán. Kutatásai azóta a szolgáltatásmarketingre összpontosítanak, és mintegy 100 tudományos folyóirat- és folyóiratcikkben (mint például a Harvard Business Review), 130 konferencia-előadásban és 40 könyvfejezetben jelent meg. Több mint 10 könyve közé tartozik a Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, 9. kiadás, 2021) és az Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3. kiadás, 2016), mindkettő Christopher Lovelock professzorral közösen. Több mint 26 ország és régió fordításaival és adaptációival, valamint mintegy 1 000 000 példányos összértékesítéssel világszerte vezető szolgáltatásmarketing tankönyvekké váltak. Ipari példák Több iparágból származó valós példákon keresztül láthatja, hogyan valósulnak meg az elméletek a gyakorlatban. Starbucks Ismerje meg, hogy a Starbucks egyik alapítója hogyan tudott olyan ötlettel előállni, amely a kávézó értékajánlataként szolgál. Rolls Royce Határozza meg, hogyan használta fel a Rolls-Royce a mérnöki kiválóságot és szolgáltatási megoldásokat, hogy versenyképes globális gyártóvá váljon. ANZ Bank Vessen egy pillantást Jamie-re, az ANZ bank virtuális ügynökére, aki több ezer ügyfelet szolgált ki az indulás óta. Singapore Airlines Tanuljon meg néhány stratégiát, amelyet a Singapore Airlines használ az ügyfelek hűségének megteremtésére. Google Ismerje meg, hogyan sajátította el a Google az önkiszolgáló technológiákat, hogy fenntartsa alacsony létszámát. Nike Ismerje meg az értékláncban jobb alkupozíció elérésének különböző módjait és azokat a területeket, ahol értéket lehet kinyerni. A programban példaként vagy használati esetként szereplő további cégek a BMW, a Tesla, a Raffles Hotel, a Wise, a Four Seasons Hotel, a Changi repülőtér – Szingapúr, a Lux Hotels & resorts, a Zappos stb. Megjegyzés: Minden márka-, termék- és cégnév a megfelelő tulajdonosok védjegye™ vagy bejegyzett® védjegye. Használatuk nem jelent semmilyen kapcsolatot, támogatást vagy bármilyen társulást közöttük és a programtulajdonosok között. Program tanulási utazás 56 Videó előadások 25+ iparági példa 8 Vitafórum 8 heti irodai munkamenet 7 Feladatok 5 Esettanulmányok Miért iratkozz fel a programra? A mai szolgáltatás- és tudásalapú gazdaságokban a vállalkozásoknak folyamatosan új utakat kell találniuk, hogy kitűnjenek. Ezen a versenypiacon kritikus fontosságú az ügyfélközpontú megközelítés alkalmazása a kiváló szolgáltatások irányításában és nyújtásában. Ehhez az erőfeszítéshez azonban többre van szükség, mint az ügyfelek visszajelzéseire hagyatkozni szolgáltatásaik bemutatása érdekében. Magas megbízhatóságú környezetben magas színvonalú működés kialakítását követeli meg, ami motivált alkalmazottakhoz vezet, akik kivételes ügyfélszolgálatot nyújtanak. A Service Leadership: Ügyfélérték, Kiválóság és Költséghatékonyság programban – amelyet a NUS Business School kínál – megszerezheti azokat a kompetenciákat, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy ügyfélközpontú üzleti vezetővé váljon, aki képes több értéket nyújtani szervezete, alkalmazottai és ügyfelei számára. 93% az ügyfelek nagy valószínűséggel ismételten vásárolnak olyan cégektől, amelyek kiváló ügyfélszolgálatot kínálnak. forrás: Hubspot Research, 2021 70% kedvezőbb rálátása van a proaktív ügyfélszolgálati értesítéseket kínáló márkákra. forrás: Microsoft, 2021 26% A vállalkozások és a szakemberek szerint a vevői elégedettség értéke teljesen meghatározott és nyomon követhető. forrás: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Kinek szól ez a program? A program bármilyen tudományos háttérrel rendelkező szakemberek számára készült, lehetőleg 8 év feletti munkatapasztalattal. A program minden iparágban alkalmazható – különösen az IT-termékek és -szolgáltatások, a banki és pénzügyi szolgáltatások, a munkaerő-felvétel és -toborzás, az oktatás és a tanácsadás területén, és a technológiai menedzsment, általános menedzsment, üzemeltetési, tanácsadási és egyéb területeken dolgozók számára előnyös. Ez a program különösen hasznos azoknak a szakembereknek, akik: Növelje a működési hatékonyságot és alakítsa át az ügyfelek élményét a digitális technológia segítségével Bomlasztó üzleti modellek kidolgozása szolgáltatásközpontú megközelítéssel Növelje az ügyfelek elkötelezettségét és növelje a konverziós arányt az integrált marketingautomatizálás révén Használja ki az ügyfelek és az alkalmazottak tapasztalatait az üzleti célok elérése érdekében Alkalmazza a legjobb gyakorlatokat a szolgáltatások nyújtására az iparágakban és a vállalkozásokban -
Tanfolyamok
Részidős
2 hónap
Angol
On-line
 
BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona
Barcelona, Spanyolország

Tanuljon meg egyedi felhasználói élményt kialakítani a digitális üzleti ötletek generálására vagy fejlesztésére összpontosítva. Ez a kurzus bemutatja az UX tervezés alapjait, ... +

Tanuljon meg egyedi felhasználói élményt kialakítani a digitális üzleti ötletek generálására vagy fejlesztésére összpontosítva. Ez a kurzus bemutatja az UX tervezés alapjait, nagy hangsúlyt fektetve a digitális terméktervezésre, és az alapvető UX-folyamatok minden lépését lefedi, a felhasználói interjúktól a prototípusokig és a használhatóság teszteléséig. A kurzus során saját portfóliódarabod kidolgozásán fogsz dolgozni, amivel azonnal bemutathatod új képességeidet. Szakértő mentorok teljes támogatásával, akik hozzáférhetnek az iparág vezetőihez, valós készségekre tehet szert, amelyek már az első naptól felkészítik a sikerre. A vizsgálat módszere Online tanulás, beleértve az interaktív videókat, feladatokat és előre ütemezett webináriumokat, valamint 1:1 online foglalkozásokat mentorokkal és az iparággal. -
Tanfolyamok
Részidős
6 hetek
Angol
26 szept. 2022
On-line
 
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, XAMK
Mikkeli, Finnország +3 Több

Ez a tanfolyam azt tanítja, hogy mi az építészeti vizualizáció, hogyan adhat új ötleteket a tervek és épületek megépítéséhez és marketingjéhez, valamint a vállalatok számára. ... +

Ez a tanfolyam azt tanítja, hogy mi az építészeti vizualizáció, hogyan adhat új ötleteket a tervek és épületek megépítéséhez és marketingjéhez, valamint a vállalatok számára. Megalapozott, első kézből származó ismereteket szerez az iparágban széles körben alkalmazott korszerű technológiákról és eszközökről. -
Tanfolyamok
Nappali
Részidős
2 - 3 órák
Angol
aug. 2022
On-line
 

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
International Career Institute
London, Egyesült Királyság

ICI megadja neked a lehetőséget, hogy megtanulják belsőépítészeti tervezés és kényelmesen és gyorsan. Ennél is fontosabb, meg fogja tanulni a szükséges készségeket, hogy siker ... +

ICI megadja neked a lehetőséget, hogy megtanulják belsőépítészeti tervezés és kényelmesen és gyorsan. Ennél is fontosabb, meg fogja tanulni a szükséges készségeket, hogy sikeres lesz a területen, mivel a mi természetesen fejlesztjük elismert szakemberek az iparágban. -
Tanfolyamok
Nappali
Részidős
40 - 156 hetek
Angol
On-line
 
Shillington Education
London, Egyesült Királyság

A Shillington egy olyan globális formatervezési iskola, amelyet a mai szakemberek hoztak létre, hogy segítsék a hallgatókat a továbbképzésben és a karrier megváltoztatásában. ... +

A Shillington egy olyan globális formatervezési iskola, amelyet a mai szakemberek hoztak létre, hogy segítsék a hallgatókat a továbbképzésben és a karrier megváltoztatásában. A New York-i, londoni, Manchester, Sydney, Melbourne és Brisbane-i egyetemen - a gyors ütemű, intenzív tanfolyam megtervezi a tervező sikeréhez szükséges képességeket. Az innovatív tanterv a kísérletezést, a kreatív gondolkodást és a problémamegoldást ösztönzi - mindegyik kapcsolódik a valós tervezési ismertetőkhöz. Shillington az első naptól kezdve kezeli a hallgatókat mint tervezőket, áttekintve a tervezési alapelveket, a színelméletet és a tipográfia alapjait. A Shillington hallgatói professzionális formatervezési portfólióval és iparági szempontból releváns készségekkel járnak, felső kreatív stúdiókban, nagy márkáknál vagy saját vállalkozás indításában dolgoznak - mind 3 hónapos teljes munkaidőben, vagy 9 hónapos részmunkaidőben (személyesen vagy online) ). -
Tanfolyamok Tanfolyamok
Nappali
Részidős
3 - 9 hónap
Angol
Campus
On-line
 
Future London Academy
London, Egyesült Királyság

Az UX-stratégiáról, tervezési folyamatról, AR-ről, digitális fenntarthatóságról és innovációról szóló mesterkurzusok végső gyűjteménye "A nyomorúság vagy kényelmetlenség minde ... +

Az UX-stratégiáról, tervezési folyamatról, AR-ről, digitális fenntarthatóságról és innovációról szóló mesterkurzusok végső gyűjteménye "A nyomorúság vagy kényelmetlenség minden pillanata egy sokmilliós üzlet, amely arra vár." Alain de Botton Manapság nem elég csodálatos UX-tervezőnek lenni. Azt várják tőled, hogy csapatokat vezessen, méretezheti a tervezési műveleteket, és tudja, mi a legnépszerűbb az iparágban. Ez a mesterkurzus-sorozat ebben segít – az UX-stratégiát, a tervezési folyamatot, az innovációt, az AR-t, az MR-t, a VUI-t és a digitális fenntarthatóságot fedi le. Felejtsd el az unalmas UX-képzést és az értelmetlen UX-kezdőtáborokat – gondosan összeválogattuk a legújabb ismereteket, keretrendszereket és eszközöket, amelyek segítségével gyarapíthatod tudásodat, feljebb léphetsz az UX-tervezési karrieredben, és a jót nagyszerűvé alakíthatod. -
Tanfolyamok
Részidős
6 órák
Angol
On-line
 
STAR Studium ArchitecturAe Florence Design School
Firenze, Olaszország

Ébredjen fel a szépségre. A belső és bútortervező iskola új koncepciója. Ezeknek a kurzusoknak az a jellemzője, hogy az Akadémiai elméletet kombinálják a valódi munkahelyek he ... +

Ébredjen fel a szépségre. A belső és bútortervező iskola új koncepciója. Ezeknek a kurzusoknak az a jellemzője, hogy az Akadémiai elméletet kombinálják a valódi munkahelyek helyszíni gyakorlatával. A Design School új koncepciója. Ezeknek a kurzusoknak az a jellemzője, hogy az elméletet kombinálják a valós munkahelyek helyszíni gyakorlatával. -
Tanfolyamok
Nappali
Részidős
12 hetek
Angol, Olasz
okt. 2022
Campus
 
The Design Ecademy - Online Design Courses

Belsőépítészeti tanfolyamok - Csatlakozzon a belsőépítészeti osztályokhoz. Videó oktatóanyagok, online 24/7

Belsőépítészeti tanfolyamok - Csatlakozzon a belsőépítészeti osztályokhoz. Videó oktatóanyagok, online 24/7 -
Tanfolyamok
Nappali
Részidős
6 hetek
Angol
On-line