close

Szűrők

Lásd a találatokat

Divat marketing Tanfolyamok Összevetése Olaszországban 2021

Ön rendszerint felsőfokú tanfolyam, ha 18 éves vagy idősebb. Ők rendszeresen tanítják az egyetemek, főiskolák és a szakmai intézmények, mint a művészeti iskolák, vagy a mezőgazdasági főiskola - amelyeknek szinte mindegyikét saját honlapján. Van egy széles körű ismereteket, például oklevelek, bachelor fokozatot, alapítvány fok és posztgraduális fok.A divatmarketing k… Tovább

Ön rendszerint felsőfokú tanfolyam, ha 18 éves vagy idősebb. Ők rendszeresen tanítják az egyetemek, főiskolák és a szakmai intézmények, mint a művészeti iskolák, vagy a mezőgazdasági főiskola - amelyeknek szinte mindegyikét saját honlapján. Van egy széles körű ismereteket, például oklevelek, bachelor fokozatot, alapítvány fok és posztgraduális fok.

A divatmarketing képzések fókuszában a divatipar művészeti és vállalati oldala áll. A divatmarketing szakos hallgatók olyan témakörök segítséségvel sajátítják el a szakmát, mint a piaci elemzés, a vizuális merchandising, a vásárlási trendek, a trendek felismerése és beazonosítása, a divattervezés és a promóciós kampányok menedzsmentje.

Hivatalos nevén az Olasz Köztársaság, az ország Dél-Európában található. A hivatalos nyelv az olasz, és a kulturális főváros gazdag Rómában. Sok a világ 's legrégebbi egyeteme található Olaszországban, különösen a Bolognai Egyetem (alapítva 1088). Három Superior diplomát adó iskoláinak a "egyetemi státuszt ", három intézmény a status Doktori főiskolák, amely funkció graduális és posztgraduális szinten.

A Legjobb Divat marketing Tanfolyamok Olaszországban 2021

Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
format_list_bulleted Szűrők
Accademia del Lusso
Milánó, Olaszország

A hároméves divatstílus és kommunikáció kurzusa az Accademia del Lusso Milánóban különféle pozíciókra készíti a hallgatókat, kezdve a kreatív környezetektől a vállalati szerep ... +

A hároméves divatstílus és kommunikáció kurzusa az Accademia del Lusso Milánóban különféle pozíciókra készíti a hallgatókat, kezdve a kreatív környezetektől a vállalati szerepekig a kép és a divatkommunikáció területén. A sajtóirodában és a közönségkapcsolatokban sajtókampányokkal, konferenciákkal, reklámokkal, nyilvános bejelentésekkel, külkapcsolatokkal, rendezvényekkel, kiállításokkal és show-kkal foglalkozik, és ... -
Tanfolyamok
Nappali
3 év
Olasz, Angol
okt. 2021
Campus
 
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Milánó, Olaszország +2 Több

A divatiparban marketinggel foglalkozók mélyen megértik a rendszert, a folyamatokat, a módszereket és az anyagokat. Tudják, hogyan kell olvasni az ipart és a piacot, és képess ... +

A divatiparban marketinggel foglalkozók mélyen megértik a rendszert, a folyamatokat, a módszereket és az anyagokat. Tudják, hogyan kell olvasni az ipart és a piacot, és képességeiket felhasználva fontos kapcsolódási pontká válnak a vállalat és a cél között. A divatmarketing tanfolyam az innovatív stratégiai marketing és kommunikációs projekt felépítéséhez szükséges kulturális kérdésekkel, technikákkal és módszertanokkal foglalkozik, különös tekintettel a digitális világra, a közösségi médiára, valamint az etika és a fenntarthatóság kihívásaira. A tanítás nagy része a marketing témájával foglalkozik, amelyet mind a márka, mind a termék kommunikációs eszközeként, valamint a piaci logikák számára alkalmazott tanulmányi fegyelemként szánnak. -
Tanfolyamok
Nappali
3 év
Angol
okt. 2021
15 szept. 2021
Campus
 
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Firenze, Olaszország

A divat szorosan kapcsolódik a kommunikációhoz és a marketinghez, mivel lehetővé teszik a márkák számára, hogy kommunikálják termékeikkel, identitásukkal és stratégiájukkal. E ... +

A divat szorosan kapcsolódik a kommunikációhoz és a marketinghez, mivel lehetővé teszik a márkák számára, hogy kommunikálják termékeikkel, identitásukkal és stratégiájukkal. Ezért nagyon fontos a reklámkampányok megtervezése, valamint a promóciós tevékenységek azonosítása és megszervezése a legmegfelelőbb kommunikációs csatornákon keresztül a márka jellemzőinek átadása és termékei reklámozása érdekében. A divatmarketing és kommunikáció akadémiai éve lehetővé teszi a márka, a termékek és a közönség közötti kapcsolat elemzését, valamint a marketing és a kommunikáció szerepét a divatiparban. Meg fogja vizsgálni, hogy a márkák hogyan kommunikálják a legfontosabb üzeneteket olyan promóciós platformokon keresztül, mint a márkaépítés, a reklám, a nyomtatás, a digitális és a szociális média, a vizuális értékesítés, a kiskereskedelmi környezet, az események és a kísérleti marketing. Megtanulja a kommunikációs stratégiát és az írásbeli, vizuális és digitális narratívák kidolgozásának módját, valamint elindítja, népszerűsíti és támogatja azokat a márkákat, amelyekkel kapcsolatban áll. A tanfolyam alaposan áttekinti a helymeghatározási és a célközönség elméleteit, és elemzi a leghíresebb márkák által alkalmazott marketing- és kommunikációs stratégiák egyes esettanulmányait. -
Tanfolyamok
Nappali
9 hónap
Angol
szept. 2021
16 aug. 2021
Campus
 

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
Haute Future Fashion Academy
Milánó, Olaszország

A divat és a luxus termékek piacán a magas szimbolikus és stilisztikai tartalmat, egyre fontosabb, hogy egy cég értelmezni, és eleget tesznek a piaci igényeket, hozzáadott ért ... +

A divat és a luxus termékek piacán a magas szimbolikus és stilisztikai tartalmat, egyre fontosabb, hogy egy cég értelmezni, és eleget tesznek a piaci igényeket, hozzáadott értéket teremt az ügyfél számára. -
Tanfolyamok
Nappali
Angol
Campus
 
European School of Economics
Róma, Olaszország +4 Több

Az ESE professzionális programja a divatban

Az ESE professzionális programja a divatban -
Tanfolyamok
Nappali
Részidős
3 hónap
Angol
Campus
 

TIPP! Ha egy oktatási intézményt képvisel, és programokat szeretne hozzáadni a jegyzékünkhöz, itt lépjen velünk kapcsolatba