Tudományos munkatárs a környezettudományban

Általános információk

Program leírás

Áttekintés

Ezt a programot azoknak a hallgatóknak tervezték, akik aktívan érdeklődnek a környezeti problémák iránt. A program célja, hogy erős hátteret biztosítson a tudományban, lehetővé téve a hallgatók számára, hogy érzékenyek és tájékozottak legyenek a kortárs társadalom előtt álló összetett környezeti kérdésekről. Úgy tervezték, hogy illeszkedjen a hallgató változatos érdekeihez és jövőbeli terveihez, és alkalmas a környezeti tanulmányok, a környezettudomány, az interdiszciplináris tanulmányok, az oktatás és más tantervek felső szintű programjaira való áthelyezésre.

Környezetvédelmi tanulmányok végzősök - AS bizonyítják:

  • A környezeti kérdések ismerete különböző szempontból,
  • A kémia és a matematika alapelveinek ismerete,
  • Képesség tudományos kísérletek elvégzésére a tudományos módszer alkalmazásával,
  • Képesek biztonságosan és hatékonyan dolgozni laboratóriumi környezetben és a terepen, különféle eszközök használatával,
  • A tudományos adatokból következtetések levonásához szükséges kritikai gondolkodási készségek.

A diplomások szintén:

  • Képesek hatékonyan beszélni és írni a környezeti kérdésekről,
  • Áthelyezés egy négyéves intézménybe, hogy környezeti tanulmányokban vagy környezettudományban szerezzen alapképzést.

122502_photo-1487875961445-47a00398c267.jpgJason Blackeye / Unsplash

Általános oktatási követelmények

A középfokú oktatás folyamán a hallgatók várhatóan elsajátítják a választott tantárgyuk ismereteit, legyen az a szabad művészet, a tudomány vagy a számos szakterület valamelyike. Ugyanakkor a középfokú oktatás egyik fő célja a hallgatók világszemléletének kibővítése. Ez magában foglalja az új ötletek kitettségét, a kihívásokat a már kialakult vagy korábban tartott nézőpontok szempontjából, valamint a gondolkodás ismeretlen és izgalmas módszereinek bemutatását. A szélesebb általános oktatásnak való kitettség révén a hallgatók készségeket hoznak létre, amelyek alapot teremtenek a további tanulmányokhoz és munkavégzéshez. Az ilyen készségek magukban foglalják a kritikus gondolkodást, az érvelés elemzését, a megfelelő módszertani megközelítéseket, a megértés sokféleségét, a technológia beépítését és az alapvető munkavégzési szokásokat. Egy ilyen alapítvány olyan keretet ad a hallgatók számára, amely alapján jobban megérthetik és értékelhetik választott tanulmányi területüket.

Ebben a szellemben a SUNY Kuratórium 1998 decemberében jóváhagyta az általános oktatási követelményt. Ez a követelmény legalább harminc (30) kredit jóváírására kötelezi a különféle kulcsfontosságú tudományos területeket minden olyan hallgató számára, akik egy SUNY intézményben diplomát szereznek. érettségi fokozat. E célból a SUNY a következő tíz hallgatói tanulási eredményt hozta létre:

Tanulási eredmény 1 Matematika
Tanulási eredmény 2 Természettudományok
Tanulási eredmény 3 Társadalomtudományok
Tanulási eredmény 4 Amerikai történelem
Tanulási eredmény 5 Nyugati civilizáció
Tanulási eredmény 6 Más világ civilizációk
Tanulási eredmény 7 humán tárgyak
Tanulási eredmény 8 A Művészetek
Tanulási eredmény 9 Idegen nyelv
Tanulási eredmény 10 Alapvető kommunikáció

Ezen felül a sikeres fokozatú jelölteknek két területen is bizonyítaniuk kell kompetenciájukat:

Kritikus gondolkodás (érvelés)
Információ menedzsment

A kritikus gondolkodásban részt vevő hallgatói tanulási eredményt minden olyan általános oktatási kurzus tartalmazza, amelyre kredit ad a kettőtől a hétig (2–7) és a hallgatói tanulási eredményhez (10.).

A SUNY általános oktatási követelményei kezdetben minden olyan hallgatóra érvényesek, akik 2000 őszén vagy később kezdték meg tanulmányaikat. 2010-ben a SUNY Kuratórium módosította az általános oktatási követelményeket, és 2013-ban további ajánlásokat fogalmazott meg azok végrehajtására a közösségi főiskolák számára, amelyek célja a hallgatók zökkenőmentes átadása a SUNY 4 éves intézményekbe. SUNY A Sullivan elkötelezett amellett, hogy segítse hallgatóit a SUNY által előírt általános oktatási követelmények teljesítésében. E cél felé a SUNY SULLIVAN megköveteli, hogy minden olyan hallgató, aki művészeti társult (AA) vagy tudományos társult (AS) fokozatot szerezzen, harminc kredittel járjon a tíz általános oktatási terület közül legalább hétben, és bizonyítsa kompetenciáját a kritikus gondolkodásban és információkezelés. A gyakorlati alkalmazás szempontjából ez a politika megköveteli, hogy mindegyik AA és AS fokozat kedvezményezettje bizonyítsa:

  1. Tudás és készségek két szükséges területen, az alapvető kommunikáció és a matematika területén;
  2. Tudás és készségek a következő nyolc terület öt közül: Természettudomány, Társadalomtudomány, Amerikai történelem, Nyugati civilizáció, Más világvilágú civilizációk, Humán tudományok, Művészetek és Idegen nyelvek; és
  3. Kompetencia két szükséges területen, a kritikus gondolkodás és az információkezelés területén.

Oktatás

121761_ScreenShot2019-09-25at10.52.24AM.png

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Welcome to SUNY Sullivan, a comprehensive community college in the SUNY (State University of New York) system. We’re committed to helping you prepare for the future whether you’re getting your first j ... Tovább

Welcome to SUNY Sullivan, a comprehensive community college in the SUNY (State University of New York) system. We’re committed to helping you prepare for the future whether you’re getting your first job, transferring to a four-year college or university or enhancing your personal and professional skills. Kevesebb