Hivatalos Leírás

Ez a program segít Önnek dönteni, hogy mérhetően javítja a vezetési hatékonyságát és növelik a termelékenységet az értékesítési csapat!


Executive Program Stratégiai Sales Management kifejezetten igényeinek kielégítésére tapasztalt értékesítési vezetők és más vezetők felelősek irányítja az értékesítési, ez a program kapcsolatot értékesítési struktúra kialakítása és végrehajtása a cég marketing stratégiájának javítására értékesítési termelékenységet.

&nbsp


Program előnyei


- Értse, hogy a siker összefügg teljes integrálása az értékesítési szerkezeti kialakítása a stratégiai irányt a cég.

&nbsp

- Elébe kell menni, és reagál a turbulens üzleti környezetben. Megérteni, hogy miért az értékesítési a cég elsődleges eszköze, hogy alkalmazkodjon a gyorsan változó környezetben.

&nbsp

- Alkalmazza a stratégiai technikák vállalati szintű problémák és abból hatással értékesítési tervezés és számlavezetés politikát.

&nbsp

- Felvásárolja analitikai eszközök, amelyek segítségével azt tervezi, piaci szegmentáció és számlavezetés politikákat és eljárásokat.

&nbsp

- Értsd meg, hogyan kell azonosítani és a fókusz értékesítési források nagy potenciális ügyfeleket.

&nbsp

- Fogadása keret elismerése erősségeinek és gyengeségeinek a jelenlegi előrejelzési módszerek és megszerezni szisztematikus eljárások javítása során.

&nbsp

- Felvásárolja a tudatosság a legfontosabb változók között a célmeghatározás folyamatot.

&nbsp

- Azonosítsa a fajta értékesítési ösztönző és kompenzációs rendszerek, amelyek lehet használni, hogy kapcsolatot az értékesítési szervezet stratégiáját a cég.

&nbsp

- Értsd meg, hogyan mérésének stratégiáját kapcsolódó értékesítési folyamatok és az eredmények fog nagyobb értékesítési termelékenységet.

&nbsp

- Ismerje technikák azonosítására, bérbeadása és megtartása a legjobb értékesítők.



Kinek ajánljuk a részvételt


Ez a kurzus célja a felelős tervezés, elemzés, ellenőrzés, és irány az értékesítési szervezet. Reprezentatív címek között alelnöke, illetve értékesítési igazgatója, alelnöke vagy igazgató értékesítési és marketing, a nemzeti értékesítési vezető, és tapasztalt regionális értékesítési vezetők.

&nbsp

Ez a kurzus egyaránt alkalmazható az értékesítési folyamatok irányítása a termékek vagy szolgáltatások.

&nbsp

Azok számára, nemrégiben kinevezett értékesítési vezetői pozíciót, vagy azok, akik kevesebb mint öt év értékesítési vezetői tapasztalat, az alapjai hatékony értékesítési menedzsment program ajánlott.

&nbsp


Program Témakörök


Stratégia és a cég: Tools for stratégia

Piaci szegmentáció és a Account Management

Értékesítési előrejelzés: kvalitatív és kvantitatív megközelítést

Összekapcsolása a cég stratégiája az Sales Force felépítése

Stratégiai Sales Force méret és telepítési

Kezelése és mérése Értékesítési szervezet

Optimalizálása kompenzációs rendszerek és a célmeghatározás

Toborzás és a kiválasztási

Szakmai képzés

16 további kurzus University of Chicago Booth School of Business »

This course is Campus based
Start Date
aug. 2019
szept. 2019
Duration
5 napok
Részidős oktatás
Price
7,450 USD
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
aug. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

aug. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date
Jelentkezési határidő
End Date
Jelentkezési határidő
End Date
Jelentkezési határidő
End Date