Keystone logo
VOS Spanish School & Intercultural Club In Buenos Aires and Barcelona

VOS Spanish School & Intercultural Club In Buenos Aires and Barcelona

VOS Spanish School & Intercultural Club In Buenos Aires and Barcelona

Bevezetés

Az oktatás területén lenni azt jelenti, hogy felkészülünk a változásra, a tanulás állandó mozgás.

Ha ehhez az alapvető jellemzőhöz hozzávesszük azt a sebességet, amelyet ma tapasztalunk a társadalmi változások során, amikor tanítási módszerről beszélünk, azzal kell kezdenünk, hogy minden lehetséges.

A nyilvánvalóval kezdjük: a nyelv lehetővé teszi a kommunikációt. Ezért a második nyelv tanulásának fő tengelyének a kommunikációt kell tartalmaznia. Tanulóinkat spanyolul kommunikáljuk, módszerünk egyértelműen hangsúlyozza a kommunikációt. E didaktikai cél mellett hiszünk a spanyolul beszélő közösségben való elmélyülés erejében. Amikor a diákok belemerülnek abba a nyelvbe, amelyet tanulni szeretne, minden, amit az órán tanulnak, mindig a különböző valós életkörülményekben érvényes. Ez az állandó expozíció kommunikál az erős motiváció szükségességéről, és ezért nagyban növeli a tanulási esélyeiket.

A VOS-ban kihasználjuk ennek a nyelvbe való elmélyülésnek az oktató erejét: nincs látszólagos valóság, teljes erővel használjuk a valóságot, az órán és kívül is (az e-learningben ez is lehetséges: a spanyol merítés szinte teljesen közösségi hálón keresztül érhető el).

Ez az ismeretszerzés folytatódik heti műhelyekben és kulturális tevékenységekben, amelyek minden napot kulturális kalandtá tesznek spanyolul.

Oktatási tantervünk megtervezésekor és az egyes spanyol órák tervezésekor nagyon tisztában vagyunk azzal a döntő ténnyel, hogy „a tanulást a technológia befolyásolta”. Ez megváltoztatja a tanítás gyakorlatát, a tanuló szerepét, a tudást és lényegében azt, hogy mit teszünk azért, hogy az emberek tanuljanak.

Helyszínek

  • 1906

    Marcelo Torcuato de Alvear,1459, C1060, 1906

    Kérdések