Hivatalos Leírás

a ESPM

A ESPM 1951-ben született egy projekt Rodolfo Lima Martensen, részt vett egy meghívást Pietro Maria Bardi, majd igazgatója, a São Paulo Művészeti Múzeum (MASP) - által támogatott Assis Chateaubriand, elnöke Associated Újságok idő a legnagyobb média csoport Brazíliában. Nevével MASP hirdető School tartott kezdetben múzeumi terem.

Irányítása alatt Martensen és a szlogen: „Taníts, aki nem”, az iskola találkozott akkori piaci szakemberek kézbesíteni az ingyenes tanfolyam; de megtartotta a jelenlegi filozófiája mindig társítani a gyakorlat elmélet, amely ma jellemzi leginkább az egyetemi kurzusok.

És már a nevét São Paulo Iskola Propaganda maradt telepítve MASP 1955-ig, amikor is költözött a saját telephelyén, ugyanabban az épületben, és elnyerte a „kiváló” megnevezést. 1971-ben Otto Hugo Scherb átvette és módosítását javasolja a nevet Escola Superior de Propaganda e Marketing, karbantartott mai napig. A támogatást Antonio Delfim Neto - idején pénzügyminiszter és a kitevő az USP - során adaptáltuk a négyéves formátumát, majd kommunikációs tanfolyamok létre, és nem sokkal később elismerte az Oktatási Minisztérium.

Küldetés, jövőkép és értékek

MISSION

Értéket termeljenek társadalom vezetői képező transzformátorok az oktatás.

Vision 2020

A legfontosabb oktatási intézmény, a tanulás és a kutatás - a kommunikáció, menedzsment és technológia - orientált piacon.

értékeket

  • gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatóság
  • Javítása és előmozdítása brazil kultúra
  • társadalmi rendszer alapját a szabad vállalkozás, a véleménynyilvánítás szabadsága, az etikai normák és a meritokrácia
  • Átalakítás, kreatív és innovatív, mint a fő motiváló tetteink
  • Emberek elkötelezett, elismert és megbecsült
Program oktatási nyelve:
  • Portuguese (Brazil)