Hivatalos Leírás

Üdvözöljük az Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Országos akkreditált tanfolyamaink lehetőséget biztosítanak a tanulók számára gyakorlati, szakmai, kreatív és kereskedelmi készségek fejlesztésére. Arra törekszünk, hogy olyan tervező szakember kaliberét hozzuk létre, aki képes hatékonyan dolgozni a divatiparban.
Célunk, hogy felkészítsük az egyéneket a szükséges készségekkel és gyakorlati tapasztalattal, hogy a divat egész kreatív folyamatát kezeljék - koncepciótól a fogyasztóig. Személyre szabott figyelem az egyéni hallgatók számára biztosítja a növekedést és az eredetiséget. Törekszünk arra, hogy olyan tükröző design szakembereket készítsünk, akik készen állnak arra, hogy a lehető legmagasabb szakértelemmel és bizalommal belépjenek a divatiparba.

Küldetésünk

Célunk, hogy felkészítsük az egyéneket a szükséges készségekkel és gyakorlati tapasztalattal, hogy a divat egész kreatív folyamatát kezeljék - koncepciótól a fogyasztóig. Személyre szabott figyelem az egyéni hallgatók számára biztosítja a növekedést és az eredetiséget. Törekszünk arra, hogy olyan tükröző design szakembereket készítsünk, akik készen állnak arra, hogy a lehető legmagasabb szakértelemmel és bizalommal belépjenek a divatiparba.

Célok és jövőkép

Célunk, hogy a tanulókat a képzés és a készségfejlesztés révén felhatalmazzuk, lehetővé téve számukra, hogy gazdaságilag függetlenek legyenek és átadják készségeiket másoknak. Az intézmény alapítója, Elizabeth elismerte, hogy a divatiparnak szüksége van képzett és jól képzett egyénekre a divatipar magas színvonalának fenntartása érdekében, mind helyi, mind nemzetközi szinten. Az akadémiát 1996-ban hozták létre ennek az igénynek a kielégítése érdekében. Elizabeth szenvedélyes a diákok nevelésében és annak biztosításában, hogy felkészültek a szükséges készségekre ahhoz, hogy hozzáadott értéket képviseljenek a helyi iparágnak, és hogy nemzetközi jelentőségűek legyenek. Ezen kívül az akadémia elismeri és előmozdítja az akadémiai kompetenciák fontosságát, ami erősebb hangot adhat a divattervezők számára más szakemberek körében.

Nemzeti akkreditáció

  • A Felsőoktatási és Képzési Tanszék (DHET)
  • A felsőoktatási tanács (CHE)
  • Dél-afrikai Képesítési Hatóság (SAQA)

A koncepciótól a fogyasztóig

Küldetésünknek, látásmódunknak és céljainkat gyönyörűen összefoglaljuk a kifejezésben: a koncepciótól a fogyasztóig. Alapos megfontolás után az akadémia alapítói és igazgatói jóváhagyják a missziós nyilatkozatot, amely alátámasztja a tanulás programjának tervezését és fejlesztését. Megfelelő erőforrásokat ¬ (szellemi, írásbeli, pénzügyi és szakmai támogatást egy jól megtervezett intézményi infrastruktúrával együtt) alkalmaztak a tanfolyamok sikeres teljesítéséhez. A belső és külső minőségbiztosítás révén rendszeresen értékeljük és áttekintjük az intézmény küldetését és céljait.

A folyamatos tanulás fogalma szerves része a missziós nyilatkozatnak. Célunk, hogy lehetővé tegyük a diplomások számára a folyamatosan változó helyi és nemzetközi divatiparban a megfigyelésen, felfedezésen, folyamatos tanuláson, önértékelésen és önreflexión keresztül való munkát. Ezeket a készségeket fejlesztve a diplomások remélhetőleg képesek lesznek megfogalmazni saját élvonalbeli terveiket, és átadni őket az iparnak és a fogyasztóknak.

Az intézmény továbbá arra törekszik, hogy egy olyan tervező kaliberét állítsa elő, aki készen áll a divatiparba való belépésre a témával kapcsolatos ismeretekkel és bizalommal. Azáltal, hogy a tanulók lehetőséget biztosítanak gyakorlati, szakmai, kreatív és kereskedelmi készségek fejlesztésére, programunk reményei szerint olyan diplomások készítését tervezi, akik képesek hatékonyan dolgozni az iparágban, és kitűnnek a jövő divattervezőként.

Tanítási és tanulási stratégiák

A 90-es évek közepétől az Elizabeth Galloway Academy Of Fashion olyan személyeket képez, akik be akarnak lépni a divatiparba, vagy divattervező vállalkozókká válhatnak. A gyakorlati tapasztalatok fontos szerepet játszanak programjainkban, mivel biztosítja, hogy a diákok iparági ismereteket szerezzenek *. Ezen túlmenően az elméleti gondolkodás hangsúlyozása betekintést és megértést eredményez, amely lehetővé teszi a tanárok számára, hogy ennek megfelelően igazítsák be tanítási stratégiáikat.

A közelmúltban az intézmény a tanulók önbizalmának fejlesztésére összpontosít, hogy képes legyen megbirkózni az igényes, gyors tempójú divatiparmal. Az új munkamódszer támogatása érdekében további forrásokat - például egy internetes hozzáféréssel rendelkező könyvtárat és a Worth Global Style Network (WGSN) használatát, valamint egy olyan teljes munkaidős könyvtárt használunk, amely kutatási támogatást nyújt. Ezzel párhuzamosan az alkalmazottak szervezete nőtt és a meglévő alkalmazottakat ösztönzik arra, hogy tovább folytassák tanulmányaikat.

Tanítási és tanulási stratégiánk alapja az a gondolat, hogy a tanítás és a tanulás kölcsönös legyen. A facilitátorok célja, hogy megfelelő és heurisztikus tanulást és tanítást biztosítsanak. A tanulók praktikus készséggel tanítják őket, akkor arra irányulnak, hogy miért, hogyan, mikor és hol alkalmazzák. A tanulókat rövid, feladatokkal vagy kérdésekkel vitatják meg bizonyos eredmény elérése érdekében. Ezután kötelesek a kihívást az önirányítással, feltárással és útmutatással ellátni. A feladatok célja a kreatív tanulás ösztönzése, a hordozható készségek ösztönzése és a tájékozott és releváns döntések támogatása. Az eredmények értékelése az értékelésen és az önreflexión keresztül segíti az iparágban végzett munka átfogó előkészítését.

Az iparági tapasztalat fontos szerepet játszik abban, hogy a képzés nem véletlenül történik meg. Az elméleti, gyakorlati komponensek és tapasztalati elemek ugyanolyan fontos szerepet töltenek be tanítási és tanulási stratégiánkban.

* Ginns és munkatársai (a Norton-ban idézett, 2009) szerint a gyakorlati tapasztalatok fontos szerepet játszanak a tanulásban és a tanításban, de nem elégségesek, mivel a Blooms Taxonomy of learning - knowledge . A Winkler (a Norton-ban idézett, 2009) egyetért a Ginns és munkatársaival (lásd Norton, 2009), mivel elméleti elmélkedés fontosságáról számol be a betekintés és a megértés megteremtésében, amely lehetővé teszi a facilitátorok számára, hogy különböző fogalmi kapcsolatokat alakítsanak ki tanításukban és a tanulási stratégiák és a diákok a tudás integrálásához. Oblinger és Rush (1997) fontosnak tartják, mivel azt állítják, hogy a társadalom és a gazdaságok változása miatt fontos, hogy a felsőoktatás megfeleljen ezeknek az új igényeknek és kihívásoknak.

Program oktatási nyelve:
  • Angol

Az intézmény további kínálata:

Alapítás Éve

Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Elizabeth Galloway Bevezetés a Divattervezési Kurzusnak kettős célja van. Először is, a bevezetés a három éves teljes idejű diploma a Fashion Design. Ez a program lehetőv ... [+]

Bevezetés a divattervezésbe (alapítvány, részmunkaidő)

Elizabeth Galloway Bevezetés a Divattervezési Kurzusnak kettős célja van. Először is, a bevezetés a három éves teljes idejű diploma a Fashion Design. Ez a program lehetővé teszi a jelöltek számára, hogy elkezdjenek feltárni a divattervezés technikáit azzal, hogy az alapszinteken túlmutató készségeket a teljes munkaidős program elfogadásához szükséges szintre fejlesztenek. Másodszor, miután sikeresen befejezték a Bevezetés a Divattervezési kurzus kandidátusok, akik szeretnének gazdaságilag felhatalmazott és önellátó lesz kifejlesztette a készségeket, hogy segítse őket a törekvéseiket.

A program célja:Gyakorlati bevezetés a tervezési folyamat megkezdéséhez szükséges készségekhez és ismeretekhez.Fedjük le a gyakorlott készségeket és ismereteket a kész ruhadarab készítéséhez.Mutassa be a jelentkezőt egy sor anyagok, médiumok és a tervezési folyamatok rögzítésére szolgáló módszerekhez.Fejleszteni kell a tervezési folyamat vizuális vonatkozásainak megértését.A program eredményei:Alkalmazzon alapvető tervezési ötleteket divatruházat készítésére.Tervezzen, készítsen és kezelhesse a divatárucikkek készítését egy tervezési rövidítéssel.Óvatosan, biztonságosan és hatékonyan alkalmazzuk a divatkészletekhez alkalmazható eszközöket és berendezéseket.Készítsen egy jól felépített divatruházatot egy tervezési rövidítéssel.Értékeljék a divatkori viselkedéssel kapcsolatos kontextuális hatásokat.Bevezetés a divattervezésbe szombaton.Március és november között 38 héten át tart.Az osztályok szombat 9: 00-16: 00 óra között zajlanak.A divattervezés bemutatása... [-]
Dél-afrikai Köztársaság Fokváros
Február 2020
Angol
Részidős oktatás
1 év
Campus
Bővebben magyarul

Diploma

Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

A Divattervezés Diploma kiterjed minden olyan szempontra, amely szükséges ahhoz, hogy megfeleljen a kreatív szakemberek egyre kifinomultabb és legfejlettebb igényeinek, a ... [+]

DIPLOMA A FASHION DESIGNCÉLJA

A Divattervezés Diploma kiterjed minden olyan szempontra, amely szükséges ahhoz, hogy megfeleljen a kreatív szakemberek egyre kifinomultabb és legfejlettebb igényeinek, a divattervezés kontextusában és az iparban. Ez magában foglalja mindazokat a napi tevékenységeket és készségeket, amelyeket a sikeres divattervező igényel. A diákok képzettek, és ki vannak téve a kapcsolódó szerepek és munkalehetőségek a divattervezés, a textil, a szerkesztés / újságírás, a styling, a divattervezés kiskereskedelmi és a ruházati ipar.

ADMINISZTRATÍV KÖVETELMÉNYEK

A divattervezési diploma megszerzéséhez a pályázóknak:

18 évnél idősebbnek kell lennie a regisztráció soránrendelkezzen Országos Senior Certificate (NSC) a NQF 4. szinten kiadott Umalusi ORrendelkezzen az Umalusi OR által kiadott Nemzeti Tanúsítvány (Szakmai) (NCV) 4. szinttel12-es vagy elismert, az Umalusi vagy egy nemzetközi vizsgáztatóbizottság által hitelesített megfelelő képesítéssel rendelkezik.... [-]
Dél-afrikai Köztársaság Fokváros
Február 2020
Angol
Nappali
3 év
Campus
Bővebben magyarul

Felsőfokú Diploma

Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Megállapítottuk, hogy a diákok számára előnyös a továbbképzés és továbbképzés egy olyan szakirányú évre történő kiterjesztése, amely hosszabb időre kiteljesíti a munkakör ... [+]

Speciális diploma a divatban (egyéves, részmunkaidős)

Megállapítottuk, hogy a diákok számára előnyös a továbbképzés és továbbképzés egy olyan szakirányú évre történő kiterjesztése, amely hosszabb időre kiteljesíti a munkakörnyezetet. Ez lehetővé teszi a diákoknak, hogy jobban reagáljanak az egyre összetettebb divatiparban bemutatott kihívásokra. Ebben az egyéves teljes munkaidős vagy kétéves részmunkaidős program keretében a hallgatók mélyrehatóbb ismereteket fognak kialakítani az egész értékláncban, és iparági tapasztalatot szereznek egy speciális szakterületen, legyen szó akár ruházatról, kiegészítő tervezésről vagy más, a divatba tartozó szakterületről .... [-]

Dél-afrikai Köztársaság Fokváros
Február 2020
Angol
Részidős oktatás
1 év
Campus
Bővebben magyarul
Address
26 Techno Road, Techno Park, Stellenbosch
7600 Fokváros, Nyugati-fok, Dél-afrikai Köztársaság