Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Üdvözöljük az Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Országos akkreditált tanfolyamaink lehetőséget biztosítanak a tanulók számára gyakorlati, szakmai, kreatív és kereskedelmi készségek fejlesztésére. Arra törekszünk, hogy olyan tervező szakember kaliberét hozzuk létre, aki képes hatékonyan dolgozni a divatiparban.
Célunk, hogy felkészítsük az egyéneket a szükséges készségekkel és gyakorlati tapasztalattal, hogy a divat egész kreatív folyamatát kezeljék - koncepciótól a fogyasztóig. Személyre szabott figyelem az egyéni hallgatók számára biztosítja a növekedést és az eredetiséget. Törekszünk arra, hogy olyan tükröző design szakembereket készítsünk, akik készen állnak arra, hogy a lehető legmagasabb szakértelemmel és bizalommal belépjenek a divatiparba.

Küldetésünk

Célunk, hogy felkészítsük az egyéneket a szükséges készségekkel és gyakorlati tapasztalattal, hogy a divat egész kreatív folyamatát kezeljék - koncepciótól a fogyasztóig. Személyre szabott figyelem az egyéni hallgatók számára biztosítja a növekedést és az eredetiséget. Törekszünk arra, hogy olyan tükröző design szakembereket készítsünk, akik készen állnak arra, hogy a lehető legmagasabb szakértelemmel és bizalommal belépjenek a divatiparba.

Célok és jövőkép

Célunk, hogy a tanulókat a képzés és a készségfejlesztés révén felhatalmazzuk, lehetővé téve számukra, hogy gazdaságilag függetlenek legyenek és átadják készségeiket másoknak. Az intézmény alapítója, Elizabeth elismerte, hogy a divatiparnak szüksége van képzett és jól képzett egyénekre a divatipar magas színvonalának fenntartása érdekében, mind helyi, mind nemzetközi szinten. Az akadémiát 1996-ban hozták létre ennek az igénynek a kielégítése érdekében. Elizabeth szenvedélyes a diákok nevelésében és annak biztosításában, hogy felkészültek a szükséges készségekre ahhoz, hogy hozzáadott értéket képviseljenek a helyi iparágnak, és hogy nemzetközi jelentőségűek legyenek. Ezen kívül az akadémia elismeri és előmozdítja az akadémiai kompetenciák fontosságát, ami erősebb hangot adhat a divattervezők számára más szakemberek körében.

Nemzeti akkreditáció

  • A Felsőoktatási és Képzési Tanszék (DHET)
  • A felsőoktatási tanács (CHE)
  • Dél-afrikai Képesítési Hatóság (SAQA)

A koncepciótól a fogyasztóig

Küldetésünknek, látásmódunknak és céljainkat gyönyörűen összefoglaljuk a kifejezésben: a koncepciótól a fogyasztóig. Alapos megfontolás után az akadémia alapítói és igazgatói jóváhagyják a missziós nyilatkozatot, amely alátámasztja a tanulás programjának tervezését és fejlesztését. Megfelelő erőforrásokat ¬ (szellemi, írásbeli, pénzügyi és szakmai támogatást egy jól megtervezett intézményi infrastruktúrával együtt) alkalmaztak a tanfolyamok sikeres teljesítéséhez. A belső és külső minőségbiztosítás révén rendszeresen értékeljük és áttekintjük az intézmény küldetését és céljait.

A folyamatos tanulás fogalma szerves része a missziós nyilatkozatnak. Célunk, hogy lehetővé tegyük a diplomások számára a folyamatosan változó helyi és nemzetközi divatiparban a megfigyelésen, felfedezésen, folyamatos tanuláson, önértékelésen és önreflexión keresztül való munkát. Ezeket a készségeket fejlesztve a diplomások remélhetőleg képesek lesznek megfogalmazni saját élvonalbeli terveiket, és átadni őket az iparnak és a fogyasztóknak.

Az intézmény továbbá arra törekszik, hogy egy olyan tervező kaliberét állítsa elő, aki készen áll a divatiparba való belépésre a témával kapcsolatos ismeretekkel és bizalommal. Azáltal, hogy a tanulók lehetőséget biztosítanak gyakorlati, szakmai, kreatív és kereskedelmi készségek fejlesztésére, programunk reményei szerint olyan diplomások készítését tervezi, akik képesek hatékonyan dolgozni az iparágban, és kitűnnek a jövő divattervezőként.

Tanítási és tanulási stratégiák

A 90-es évek közepétől az Elizabeth Galloway Academy Of Fashion olyan személyeket képez, akik be akarnak lépni a divatiparba, vagy divattervező vállalkozókká válhatnak. A gyakorlati tapasztalatok fontos szerepet játszanak programjainkban, mivel biztosítja, hogy a diákok iparági ismereteket szerezzenek *. Ezen túlmenően az elméleti gondolkodás hangsúlyozása betekintést és megértést eredményez, amely lehetővé teszi a tanárok számára, hogy ennek megfelelően igazítsák be tanítási stratégiáikat.

A közelmúltban az intézmény a tanulók önbizalmának fejlesztésére összpontosít, hogy képes legyen megbirkózni az igényes, gyors tempójú divatiparmal. Az új munkamódszer támogatása érdekében további forrásokat - például egy internetes hozzáféréssel rendelkező könyvtárat és a Worth Global Style Network (WGSN) használatát, valamint egy olyan teljes munkaidős könyvtárt használunk, amely kutatási támogatást nyújt. Ezzel párhuzamosan az alkalmazottak szervezete nőtt és a meglévő alkalmazottakat ösztönzik arra, hogy tovább folytassák tanulmányaikat.

Tanítási és tanulási stratégiánk alapja az a gondolat, hogy a tanítás és a tanulás kölcsönös legyen. A facilitátorok célja, hogy megfelelő és heurisztikus tanulást és tanítást biztosítsanak. A tanulók praktikus készséggel tanítják őket, akkor arra irányulnak, hogy miért, hogyan, mikor és hol alkalmazzák. A tanulókat rövid, feladatokkal vagy kérdésekkel vitatják meg bizonyos eredmény elérése érdekében. Ezután kötelesek a kihívást az önirányítással, feltárással és útmutatással ellátni. A feladatok célja a kreatív tanulás ösztönzése, a hordozható készségek ösztönzése és a tájékozott és releváns döntések támogatása. Az eredmények értékelése az értékelésen és az önreflexión keresztül segíti az iparágban végzett munka átfogó előkészítését.

Az iparági tapasztalat fontos szerepet játszik abban, hogy a képzés nem véletlenül történik meg. Az elméleti, gyakorlati komponensek és tapasztalati elemek ugyanolyan fontos szerepet töltenek be tanítási és tanulási stratégiánkban.

* Ginns és munkatársai (a Norton-ban idézett, 2009) szerint a gyakorlati tapasztalatok fontos szerepet játszanak a tanulásban és a tanításban, de nem elégségesek, mivel a Blooms Taxonomy of learning - knowledge . A Winkler (a Norton-ban idézett, 2009) egyetért a Ginns és munkatársaival (lásd Norton, 2009), mivel elméleti elmélkedés fontosságáról számol be a betekintés és a megértés megteremtésében, amely lehetővé teszi a facilitátorok számára, hogy különböző fogalmi kapcsolatokat alakítsanak ki tanításukban és a tanulási stratégiák és a diákok a tudás integrálásához. Oblinger és Rush (1997) fontosnak tartják, mivel azt állítják, hogy a társadalom és a gazdaságok változása miatt fontos, hogy a felsőoktatás megfeleljen ezeknek az új igényeknek és kihívásoknak.

Helyszínek

Fokváros

Address
26 Techno Road, Techno Park, Stellenbosch
7600 Fokváros, Nyugati-fok, Dél-afrikai Köztársaság