Martinair Flight Academy

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Üdvözöljük a Martinair Flight Academy

A Martinair Flight Academy 40 évvel ezelőtt keletkezett, és része az Air France / KLM Group. Az akadémia a legrégebbi Hollandiában, hogy fut minden gyakorlati repülési képzés egy holland repülőtéren. Ezért használjuk a modern és a fiatal flottája, amely a hazai bázisról, Lelystad Airport.

Ez az intenzív integrált képzés körülbelül 24 hónap, és elkezdi 3 alkalommal évente. Az elmélet által adott egy számítógép alapú képzés rendszere és teljes mértékben integrált a gyakorlati repülő órák. Ez azt jelenti, hogy az elmélet váltakozik gyakorlati repülő órák, ezennel az elmélet közvetlenül alkalmazhatók a gyakorlatban.

Havi van egy orientációs napot a repülési akadémia, itt kap minden szükséges információt, és felfedezni és megérteni a Martinair Flight Akadémia. A kiválasztás lehet kezdeni bármikor lehet kitölteni körülbelül 3 hét.

Martinair Flight Academy büszkén jelenti be a szövetség két másik vállalat, Trener Kft és az FSC. Az új cég alakul az úgynevezett közép-európai Flight Academy, CEFA.

Miután alapos értékelése közép-európai Flight Academy által választott Wizz Air partner az egyedi mentora kísérleti képzési programot.

Miért Martinairnek Flight Academy?

Martinair102

Fontos, hogy jól érzik magukat, ahogy az oktatás, amely "az" iskolai kínál.

Az egyik legfontosabb oka, hogy válasszon a Martinair Flight Akadémia kis léptékben. Maximum 36 diák kezdi meg ATPL képzést minden évben és az osztályok nem haladja meg több 12 versenyző. Ennek eredménye egy nagyon személyes megközelítés, amelyben az egyén áll a középpontban.

A Martinair Flight Akadémia tényleges repülés megkezdése után csak négy héttel a földi iskolai képzés. Az első egyedül repülés zajlik körülbelül két hónap múlva induló járatát képzés. Ez azt jelenti, hogy az elmélet együtt gyakorlati repülés képzés során az első évben. A második évben a tényleges repülő a fiatalok és a modern flotta hangsúlyozta.

Az első évben, a teljes ATPL elmélet fogják kezelni a CBT (Computer Based Training), amely támogatja a rendszeres körben elmélet tanár, aki adhat repülés oktatás magukat, és könnyen képes arra, hogy a kapcsolat elmélet és gyakorlat között.

Ebben az évben is fog szerezni az első engedélyt, a Private Pilot License. Ez lehetővé teszi, hogy repülni a szükséges óraszámot az ATPL navigáció egy diáktársa, így kapsz egy csomó tapasztalat együtt. Is végezhet repülőjegyek távolabbi külföldi repülőterek, mert együtt van kétszer annyi óra áll rendelkezésre.

Ellentétben néhány más járat iskola, a teljes repülési képzés a Martinair Flight Akadémia végre egy helyen, a mi esetünkben ez Lelystad Airport.

Kilátások a jövőre

Martinair103

Martinair Flight Academy egy teljes leányvállalata Martinair Holland NV Martinair Holland NV tulajdonában KLM, így de MFA is része az Air France / KLM-csoport. Ez azt jelenti, hogy ha a vállalat a csoporton belül, mint például KLM, a Transavia és a Martinair, szükség pilóták fogják toborozni saját repülés iskolákban. Konkrétan ez azt jelenti, hogy a KLM Flight Akadémia biztosítja a KLM és a Martinair Flight Akadémia egy "preferált szállító" a Transavia és a Martinair Holland. Ha a KLM Flight Akadémia nem pótolható pilóták KLM, diák-pilóták a Martinair Flight Akadémia feltételezhető.

Diákjaink repülni különböző légitársaságok, Európán belül és kívül. Azok között a légitársaságok talál nemzeti és flag carrier, regionális fuvarozók és vállalkozók. A diákok, akik még mindig várnak a munkát, kerül megrendezésre szabvány által Martinair Flight Akadémia által az úgynevezett visszatérő képzés. E havi képzés az egy csapat légitársaság kapitányok, akik szerzett nyomot vezetői pozíciók kereskedelmi repülés (MD-11, B767, B747).

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
  • Holland

Tanfolyamok megjelenítése »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

Tanfolyamok

Kereskedelmi pilóta szakszolgálati engedély (ATPL integrált)

Campus Nappali 23 - 24 hónapok September 2019 Hollandia Lelystad

Az integrált képzés kapni fogsz egy kereskedelmi pilóta szakszolgálati engedély, Multi motor, eszköz értékelése és fagyasztott ATPL. [+]

A különbség ATPL és CPL röviden:

CPL - kereskedelmi pilóta szakszolgálati engedély

ATPL - kereskedelmi pilóta szakszolgálati engedély / 1500 órányi tapasztalat

Az integrált tanfolyam lehetőséget kínál arra, hogy az engedélyeket (értékelés) 24 hónap. A földi iskolák kapnak az osztálytermekben, de a távoktatás az Interneten keresztül fogják használni ATPL elmélet. A képzés modulokra van osztva, és egyes modulok a képzés kombinálható egyéb tevékenységek a jelölt például munka / solo járatok tekintetében.

Műszaki adatok:

Ahhoz, hogy részt vegyenek az integrált Persze kell egy középiskolai diploma vagy azzal egyenértékű tárgyak matematika, a fizika és angol nyelven. A tanfolyam maga is tartalmaz 200 óra elmélet. A gyakorlati rész pedig legalább 225 gyakorlati repülési órát, beleértve a szimulátor időt. Mielőtt az engedélyt kiállító tapasztalat legalább 200 repült órát van szükség, amelyből legalább 100 órát PIC (parancsnokpilótát). [-]

Privát pilóta engedély természetesen (PPL)

Campus Részidős 12 - 16 hónapok September 2019 Hollandia Lelystad

A PPL (Private Pilot License) egy EASA License, amellyel szinte minden apró repülőgépek amelyen VFR szerint repülnek, hogy a korlátozás az európai határok. Ha van akkor PPL engedélyt akkor kaphat több értékelés Multi Engine dugattyús vagy műszeres minősítéssel. Kiválasztás és orvosi elfogadását: Nincsenek előre-kiválasztási kritériumokat, így a PPL, kivéve az alsó korhatár 17. Mielőtt elkezdené a PPL Természetesen fontos, hogy a Medical 2. osztály. Kérdések, mint: feltételek, a látvány, színvakság, hallásvizsgálat és egy általános orvosi vizsgálat, ellenőrizni fogják. Miután a PPL engedélyes, akkor adja meg a kiváltság, hogy repülni VFR. Az elméleti PPL tanfolyam szerezhető be E-learning. Ez azt jelenti, számítógép alapú képzés angol nyelven. Az elméleti vizsgák, alább kerül megrendezésre a belga CAA. [+]

A PPL (Private Pilot Licence) az EASA (Európai Repülésbiztonsági Ügynökség) engedély, amellyel szinte minden egymotoros repülőgépek repülni. A PPL engedélyes bővíthető a képesítések számát. Például repülő vak végzettség (Instrument Rating), amely szükséges a műszeres repülésre.

Ennek során természetesen meg fogja tanulni, hogyan kell repülni egy repülőgép, és fokozatosan felfedezni a képességeit a repülőgép. Minden alapvető repülési technikát tárgyalja. Ez magában foglalja a felszállás, leszállás, mászó, vízszintes repülés, kiderül, istállók, ereszkedés, áramkör repülő, sürgősségi intézkedések, stb

Ahogy tanuló pilóta akkor törekedjen az első egyedül repülés, ami azt jelenti, repülő nélkül oktató melletted. A következő lépés után az első egyedül repülés az, hogy megtanulják, hogyan kell navigálni a támogatás a grafikonok, iránytű, stb rádiójeladók Először te légy más repülőterekre a tanító mellett van, és később ezt során egyedül repülésre.... [-]


Repülési oktató tanfolyamot (fi)

Campus Nappali Részidős 6 - 12 hónapok September 2019 Hollandia Lelystad + 1 további

A képzés repülés oktató (repülést oktató = FI), valamint a képzés eszköz repülő oktató (Instrument Rating oktató = IRI és Multi Engine oktató = MEI) szakosodott képzések. [+]

A képzés repülés oktató (repülést oktató = FI), valamint a képzés eszköz repülő oktató (Instrument Rating oktató = IRI és Multi Engine oktató = MEI) szakosodott képzések.

FI - repülést oktató A képzés repülés oktató (alapképzés) már része a Martinairnek Flight Academy sok éven át. A követelmények megkezdése képzés egy érvényes CPL szeptember osztályba (EASA License). Egy minimális 5 óra még megteendő az elmúlt 6 motnhs kezdetét megelőző során, és egy felvételi teszt tovább kell adni. Ez a vizsgálat kötelező.

A lényegét az elméleti részben a képzés repülés oktató Különösen tanított diák pilóták körülbelül aerodinamika és légi közlekedési törvény és a tanulás, hogyan kell adni a klasszikus tájékoztatók.... [-]