Alternative Medicine College of Canada

Bevezetés

Hivatalos Leírás

1988- ban Montréalban alakult a Collège des médecines douces du Québec . A kollégium célja, hogy minőségi oktatást biztosítson az alternatív gyógyászatban, amely elősegítené az alternatív és a hagyományos orvoslás közötti párbeszédet. Az AMCC hamar rájött, hogy a távoktatás számos tanítványának nagy segítség lesz. Kezdetben a kollégium csak a francia felszólalókra terjedt ki, de 2000-től angol nyelvtanfolyamokat ajánlottak.

Az oktatási struktúra ötlete két orvos (egyike homeopátiában), egy naturopath és egy aktuális főiskolai igazgató, David Bentata, a Collège des médecins du Québec akupunkturista és elismert tagja volt 1988-ban (ezúttal a Corporation professzional des médecins du Québec néven ismert). Abban az időben a tanácsadói gyakorlat más iskolák gyakornoksága volt. A kereslet nagyszerű volt a különböző, de egymást kiegészítő megközelítések kialakításának kontextusában.

Quebec kormánya és a Québec-i Állami Munkaügyi Hivatal elfogadta a törvényjavaslatot (# 25), hogy az akupunktúra a Corporation professionnelle des médecins du Québec irányítása alatt álljon. Ez történt az 1980-as években, amely után az akkupunkturisták az idő alatt vizsgákon ment keresztül. Ugyanebben az időszakban a Dolisos és a Boiron Montrealban telepített laboratóriumokat. A homeopátiás gyógymód példátlan fejlõdéséhez vezet, amelyet orvosok, nem orvosok gyakorolnak. Ezek a szakemberek szenvedélyes kurzusokat folytattak Quebec különböző iskoláiban és laboratóriumaiban. A kollégium alapítója és igazgatója már 1979-ben úttörő szerepet játszott az akupunktúra előmozdításában és a homeopátia már 1984-ben.

Az 1980-as években a naturopathia létezett, de sokkal észrevétlenül; a Robert et Fils laboratóriumok elsőként szolgáltattak minőségi természetes termékeket. Az 1990-es évek végéig azonban az ilyen jellegű gyakorlat valódi érdeke nyilvánult meg.

Kezdetben, 1988-ban a kollégium többcélú tréninget ajánlott tanácsadó szobájába, havonta egy hétvégén három évig. A tanárok szem előtt tartották azt a vágyat, hogy átadják a minőségi tudományos ismereteket, amelyek lehetővé teszik az orvosokkal való valódi kommunikációt és együttműködést. Ez legitim törekvés volt, mivel a négy tanár közül három részt vett vagy a Collège des médecins du Québec tagja volt.

Távoktatás

A távoktatás ötlete akkor jött el, amikor a tanárok felismerték a problémákat a minőségi program fenntartásában, miközben csak egy héttel egy héten találkoztak a hallgatókkal. Ilyen korlátozott találkozási idő, időjárás, betegség és vakáció könnyen megzavarhatja a hallgató fejlődését. A távoktatás megoldja ezeket a kérdéseket. Minden tanfolyamhoz tankönyvek és írásos anyagok kerültek hozzá. Ez üdvözölte a kollégium gyakorlati műhelyeit. Ezek a tankönyvek egyaránt tartalmaznak referencia könyvtárat a diákok és a tanárok számára egyaránt.

Gyorsan, a távoktatás számos előnnyel jár. A diákok önállóan tudják kezelni az idejüket, kihasználva a szabad időt és az utazás gondjait. A workshopok befejezték a képzést.

Miután sikeresnek bizonyult a távoktatás, a Főiskola elfogadhatná a diákokat bármely francia nyelvű országból. A kollégium évek óta sikeresen fejlődött, beleértve a svájci nyitó fiókot is.

1994-ben a Főiskola a tantervet a nemzetközi oktatási szabványokhoz igazította. Mindegyik kurzust 45, illetve 90 órás modell alapján átalakították. Hozzáadtuk az anatómia-élettanfolyamot is, amely a képzés előfeltétele volt.

Egy Online Főiskola lett

1997-ben a Kollégium elindította első honlapját és online tanfolyamait. Ezek az eredmények javították diákjaink oktatási tapasztalatát. A tutorokkal folytatott kommunikáció gyorsabb, spontán és folyékonyabb volt. 2000-2001-ben a kurzusokat angolra fordították, és az öt kontinensen nagyszámú anglofónus diák vett részt.

Ma a kollégium mind franciául, mind angolul beszélõ diákokkal rendelkezik, egy csapat felügyelete alatt, amely mindig rendelkezésre áll.

Programjaink alapvető célkitűzései

Programjaink az alternatív gyógyászat három fő célkitűzését elégítik ki.

  • Tanítson: tanítson egészséges életmódot és életminőséget
  • Megelőzés: Egészséges életmódú programok révén megakadályozza a megelőzést. Ezek a súlyellenőrzésen, az étrendi egyensúlyon, a táplálkozási hiányosságok kijavításán, a méregtelenítésen, a revitalizáción, a testmozgáson, a stresszkezelésen stb. Alapulnak.
  • Gyógyulás: Terápiás megoldások természetes gyógymódokkal.

Alapvető fejlesztési készségek

A távoktatás felnőtteknek szól. Célja bizonyos készségek kiépítése.

  • Autonómia: Az a képesség, hogy folyamatosan figyelemmel kísérheti az új tudást a szakterületen a gyakorló karrierje során.
  • Kritikus gondolkodás: Elemzés az alternatív gyógyszerek területén.
  • Kreativitás: nyitott az új készségek és ötletek elsajátítására és a kezelési tervekbe való beépítésre.
  • Alkalmazkodóképesség: részt vesz a társadalom átalakulásában és a társadalmi értékek megújításában.
  • Kommunikáció: Jó tanítási készség.

A távoktatás előnyei

A távoktatás lehetővé teszi, hogy tanulmányozza, ahol akar, amikor akarod. Oktatóanyagokat és tutorokat biztosítunk, amelyek a távoktól függetlenül a tudáshoz vezetnek. A tutorok segítenek az Ön idejének kezelésében és nagyobb önállóságban részesülnek. A távoktatást egyre több iskola fogadja el az egész világon. Ezzel a formulával garantált a tanfolyam órái száma. Nincs lemondási kockázat - bármilyen okból.

  • Ön a saját tempójában tanul, és olyan időben, ami az Ön számára működik.
  • Meghatározza heti munkaterhelését.
  • Ön választja ki az Önt érdeklő témákat. A távoktatás azt jelenti, hogy nem kell rohanni, alaposan tanulmányozhatja ezeket. Érdeklődést és személyes nyomon követést nyújt egy olyan oktatóval, aki orvosi és természetgyógyászati ​​képzéssel rendelkezik.
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
  • Francia

Megjelenítés Online Tanfolyamok »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

Videók

Bienvenue au site du CMDQ!