Hivatalos Leírás

A Collège des Médecines Douces du Québec 1988- ban Montrealban alapították. A főiskola célja, hogy az alternatív gyógyászatban minőségi oktatást nyújtson, amely elősegítené az alternatív és a hagyományos orvoslás közötti párbeszédet. Az AMCC hamar rájött, hogy a távoktatás nagy előnye lenne sok diákjának. Kezdetben a Kollégium csak francia nyelvű beszélőknek szólt, de 2000-től kezdődően angol nyelvtanfolyamokat kínálnak.

Az oktatási struktúra ötlete két orvos (az egyik homeopátus), a természetgyógyász és a tényleges főiskolai igazgató, David Bentata, akupunktőr és a Collège des médecins du Québec elismert tagja 1988-ban történt konzultációs gyakorlatában jött létre. (akkor ismert, mint a Corporation professionnelle des médecins du Québec). Abban az időben a konzultációs gyakorlat a többi iskolából származó gyakornokok számára volt. Nagy igény mutatkozott a különböző, de egymást kiegészítő megközelítések kifejlesztésének összefüggésében.

Quebec kormánya és az Office des professions du Québec elfogadott egy törvényjavaslatot (# 25), így az akupunktúra a Corporation professionnelle des médecins du Québec irányítása alá tartozik. Ez az 1980-as években történt, utána az idő akupunktőrjei vizsgáztak. Ugyanebben az időszakban a Dolisos és a Boiron Montrealban laboratóriumokat telepített. Ez a homeopátiás gyógyszerek példátlan fejlődéséhez vezet, amit gyakorló orvosok, nem orvosok. Ezek a szakemberek szenvedélyesen követték a Quebec-i különböző iskolákban és laboratóriumokban tartott tanfolyamokat. A Főiskola alapítója és igazgatója már 1979-ben úttörő szerepet játszott az akupunktúra előmozdításában és a homeopátiában már 1984-ben.

Az 1980-as években a naturopathia létezett, de sokkal észrevétlenül; a Robert et Fils laboratóriumok elsőként szolgáltattak minőségi természetes termékeket. Az 1990-es évek végéig azonban az ilyen jellegű gyakorlat valódi érdeke nyilvánult meg.

Kezdetben, 1988-ban, a Főiskola többcélú képzést ajánlott tanácsadói helyiségeiben, egy hétvégét havonta három évig. A tanárok szem előtt tartották azt a vágyukat, hogy átadják a minőségi tudományos ismereteket, amelyek lehetővé teszik az orvosokkal való valós kommunikációt és együttműködést. Ez jogszerű törekvés volt, hiszen a négy tanár közül három vett részt vagy tagja volt a Québec-i kollégiumnak.

Távoktatás

A távoktatás ötlete akkor jött létre, amikor a tanárok felismerték a minőségi program fenntartása során felmerülő problémákat, és csak egy hétvégén havonta találkoztak a diákokkal. Ilyen korlátozott ülésidő, időjárás, betegség és a vakáció könnyen megzavarhatja a hallgató fejlődését. A távoktatás megoldaná ezeket a problémákat. Minden kurzushoz tankönyvek és írásos anyagok kerültek. Ez a kollégium gyakorlati munkaértekezleteit üdvözölte. Ezek a tankönyvek egyaránt referencia könyvtárat biztosítanak a diákok és a tanárok számára egyaránt.

Gyorsan a távoktatás számos előnnyel jár. A diákok önállóan tudták kezelni az idejüket, kihasználva a szabadidőt és az utazás aggodalmait. A workshopok befejezték a képzést.

Miután sikeresnek bizonyult a távoktatás, a Főiskola bármely francia nyelvű országból fogadhat el diákokat. A Főiskola évek óta sikeresen nőtt, beleértve Svájcban található fiókot.

1994-ben a Főiskola a tantervet a nemzetközi tanítási szabványokhoz igazította. Minden kurzus átalakítása 45 vagy 90 órás modell alapján történt. Hozzáadtunk egy anatómiai-fiziológiai kurzust is, amely a képzés előfeltétele lett.

Egy Online Főiskola lett

1997-ben a Főiskola elindította az első weboldalát és az online tanfolyamokat. Ezek az előrelépések javították diákjaink oktatási tapasztalatait. Az oktatókkal való kommunikáció gyorsabb, spontán és folyékonyabb volt. 2000-2001-ben a kurzusokat angolra fordították, és nagyszámú anglikon hallgatót vonzottak az öt kontinensből.

Ma a kollégium mind franciául, mind angolul beszélõ diákokkal rendelkezik, egy csapat felügyelete alatt, amely mindig rendelkezésre áll.

Programjaink alapvető célkitűzései

Programjaink az alternatív gyógyászat három fő célkitűzését elégítik ki.

  • Tanítson: tanítson egészséges életmódot és életminőséget
  • Megelőzés: Egészséges életmódú programok révén megakadályozza a megelőzést. Ezek a súlyellenőrzésen, az étrendi egyensúlyon, a táplálkozási hiányosságok kijavításán, a méregtelenítésen, a revitalizáción, a testmozgáson, a stresszkezelésen stb. Alapulnak.
  • Gyógyulás: Terápiás megoldások természetes gyógymódokkal.

Alapvető fejlesztési készségek

A távoktatás felnőtteknek szól. Célja bizonyos készségek kiépítése.

  • Autonómia: Képesség arra, hogy továbbra is nyomon kövesse az új tudást a területen a szakember karrierje során.
  • Kritikus gondolkodás: Elemzés az alternatív gyógyszerek területén.
  • Kreativitás: nyitott az új készségek és ötletek elsajátítására és a kezelési tervekbe való beépítésre.
  • Alkalmazkodóképesség: részt vesz a társadalom átalakulásában és a társadalmi értékek megújításában.
  • Kommunikáció: Jó tanítási készség.

A távoktatás előnyei

A távoktatás lehetővé teszi, hogy tanulmányozhassa, hol szeretne. Olyan tananyagokat és oktatókat biztosítunk, amelyek a távolságra való tekintet nélkül zökkenőmentesek lesznek az ismeretekhez. A tanárok segítenek Önnek időtölteni és nagyobb önállóságot nyújtani. A távolsági tanulást egyre több iskola fogadja el világszerte ezekre a sajátosságokra. Ezzel a képlettel garantálható a tanfolyam órák száma. Nincs lemondási kockázat - bármilyen okból.

  • Ön a saját tempójában tanul, és olyan időben, ami az Ön számára működik.
  • Meghatározza heti munkaterhelését.
  • Kiválaszthatja azokat a témákat, amelyek érdeklik. A távoktatás azt jelenti, hogy nem kell rohanni, ezeket alaposan tanulmányozhatja. Önnek előnye van a kapcsolatfelvételnek és a személyes nyomon követésnek egy olyan oktatóval, aki orvosi és természetgyógyászati képzésben részesül.
Program oktatási nyelve:
Angol
Francia

Az intézmény további kínálata:

Bienvenue au site du CMDQ!