Amani Institute

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Miért léteznek

Küldetésünk olyan szakemberek fejlesztése, akik társadalmi hatásokat teremtenek.

Sokat kellő tehetséget és kapacitást kell létrehoznunk a társadalmi problémákkal foglalkozó szervezetek számára, lehetővé téve a hatékonyabb munkát az egész szociális szektorban.

Feladatainkat olyan új oktatási és képzési modellekkel hoztuk létre, amelyek segítenek az embereknek gyakorlati készségeket és tapasztalatokat fejleszteni, megérteni saját vezető útjukat, és megszerezzék a hosszú távú karrier sikeréhez és személyes teljesítéséhez szükséges globális hálózatokat.

Végső célunk az, hogy minél több embert láthassunk, akik teljesítik a karrierjüket, ahol pozitív hatással vannak a világra.

A mi történelmünk

Amani Institute 2011-ben alapította Roshan Paul és Ilana Rabbat, Indiából és Argentínából, akiknek együttesen 25 éves tapasztalata van a szociális vállalkozói tevékenység világszerte. A világ nagymértékben különböző részében végzett pályafutásaik során első kézből tanúskodtak

  1. a növekvő éhség az értelmes karriert az emberek, akiket találkoztak
  2. a vezető szervezetek magas színvonalú tehetségének iránti igénye a világ minden táján, és
  3. a felsőoktatási rendszer hiányosságait (beleértve a saját legmagasabb rangú egyetemeiket is), hogy megfeleljen ennek a kétirányú igénynek

A felsőoktatás és a munkaerőpiac közötti széles körben elterjedt szakadékra reagálva létrehozták az Amani Institute - a tanulás intézményét, amely a világ legnehezebb problémáit kezelő vezetők új generációjának előkészítésére helyezte a hangsúlyt. A neve származik a szuahéli szóból a békéért. Az "aman" gyökérszó jelenti a békét vagy a stabilitást minden országban a Marokkó-Indonézia ívében.

Amani Institute 2013-ban Nairobiban (Kenya), Sao Paulo (Brazília) 2015-ben és Bengaluru (India) kinyitotta 2017-ben.

Az értékeink

Miért nem egyetem?

McKinsey meggyőzően állítja, hogy a [tehetséghiány] problémájának nagy része az, hogy a pedagógusok és a munkáltatók párhuzamos univerzumokban működnek -, és hogy a megoldás nagy része abban rejlik, hogy összekapcsolja a két univerzumot. Az Economist | A nagy mismatch

Azáltal, hogy nem akarunk egyetemessé válni, fenntartjuk azt a képességét, hogy oktatási modellünk tekintetében innovatív maradjunk, és szorosan illeszkedjünk a munkáltatók igényeihez. Ez azért van, mert az egyetemek nem biztosítják megfelelően a bejövő alkalmazottak értékét a munkáltatók, és a munkáltatók nem értékelik az egyetemek jólétét. Bár az egyetemek egyre növekvő keresletet szenvednek el, hogy több lehetőséget nyújtsanak a tapasztalati tanulás szakmai fejlődésére, az iskolai eredmények felé való orientációjuk azt jelenti, hogy nem tudják ellátni a legtöbbet a munkáltatókkal. Az egyetemekkel való szoros együttműködésben reménykedünk abban, hogy támogatni tudják az általuk tanuló diákok és munkáltatók által igényelt oktatás típusát.

Zászlóshajó programunk

375 szakember 52 országból már végzett. A Szociális Innovációs Menedzsment Program évente kétszer 9 hónapig tart: 5 hónap online és 4 hónap Kenyában, Indiában vagy Brazíliában. Minden órát angol nyelven tartanak. Részleges ösztöndíj áll rendelkezésre.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol

Megjelenítés Executive courses »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

Kapcsolat
Cím
Insecta Center, 2nd floor, Braeside Gardens, off Muthangari Road, Lavington,
Nairobi, Nairobi County, KE
Közösségi Média
Cím
Berlie Cross Road, 27, Magrath Rd, Ashok Nagar, Bengaluru, Karnataka 560025
Bengaluru, Karnataka, IN