Accademia di Comunicazione

Bevezetés

Hivatalos Leírás

A Kommunikációs Akadémia harminc éve képzéseket tartott a marketing , a kommunikáció és a reklámozás területén posztgraduális és posztgraduális mestereivel .

Egy olyan munkahely, ahol minden nap tanulók csatlakoznak a kommunikációs szakemberekhez .

A képzés és a tapasztalat helyszíne, amely eddig felkészítette és beillesztette a munka világába több mint 4000 diákot a szakmák tetején .

A vállalatok számára tervezett projektek laboratóriuma .

Az iskola, amely konkrétan felkészíti a kreatív és stratégiai kommunikációs szakmákat .

történelem

Accademia di Comunicazione 1988. november 7-én született Milánóban azzal a céllal, hogy képzési, kutatási és innovációs projektet hozzon létre a meggyőző és vizuális kommunikáció területén (marketing, reklám, PR, grafikai tervezés és az ezekhez kapcsolódó technológiák szakmai).

2008. május 9-én az Akadémia Alapítványsá válik .

Az Alapítvány Accademia di Comunicazione Alapítvány Accademia di Comunicazione az etikai értékeken alapuló kommunikáció kultúráját terjeszti, elősegíti és megvalósítja a képzőművészeti és kommunikációs ágazatban folytatott képzést, növeli és támogatja a piaci szereplőket és kutatókat ezen a területen.

A Fondazione Accademia di Comunicazione olyan etikai magatartási kódexet fogadott el , amely a 231/01. Törvényerejű rendelet 6. cikke értelmében meghatározza az elismert, elfogadott és a tevékenység végzésében megosztott értékkészletet.

A képzési projekt a "bottega" koncepcióján alapul, mivel a "bottega" az a hely, ahol a jelenlegi professzionális világ legnagyobb része nőtt - a történelmi apáktól / anyáktól az utolsó generációig.

A kommunikáció (stratégiai, kreatív) szakma valójában a téren változott, idővel megváltozott a piac, a vállalatok és a szervezetek, a társadalmi értékek és a fogyasztói igények változásaira válaszul.

A műhelymódszertan jó alapfokú szakmai kultúrát biztosít, egy kifejezetten a kommunikációra és a képességre való szellemi formát, a valódi szakmai készségek megszerzéséhez.

Az Accademia hallgatók által a tanfolyamok során megvalósított munkák kommunikációs projektek, marketingstratégiák, reklámkampányok, grafikai projektek, weboldalak közintézmények, egyesületek és non-profit szervezetek és vállalatok számára készültek, irányítással és felügyelettel az Akadémia professzoraival.

A tanfolyamok végén az Accademia minden hallgató számára szakmai gyakorlatot szervez a Társaságnál vagy az Ügynökségnél , amely során a kurzus során megkezdődött a gyakorlati tapasztalat: a diákok most már képesek szakmai karrierjük megkezdésére.

A munka világába beiratkozottak aránya 100% volt .

Az akadémiát a kommunikációs piaccal összekötő intenzív csere és folyamatos együttműködés lehetővé teszi a diákok számára, hogy megfelelő beilleszkedést érjenek el a munka világába.

Ezenkívül az Akadémia korábbi hallgatói olyan Szövetséget hoztak létre, amely állandó referencia az új tagok számára. A munkatársak évente gyakornokokat és munkalehetőségeket kínálnak az új diplomások számára.

A Fondazione Accademia di Comunicazione a 2007. augusztus 6-i regionális törvény szerinti folyamatos szakképzés akkreditált intézménye. 19.

A tanfolyamok kiadják a szakmai alkalmasságot igazoló alkalmassági bizonyítványt az EU irányelveinek és szabályainak megfelelően.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Olasz

Tanfolyamok megjelenítése » Megjelenítés Mester »

Képzések

Az intézmény további kínálata:


Posztgraduális kurzus marketing és kommunikáció - hagyományos, digitális marketing és a szociális média stratégia

Campus Nappali 2 év October 2019 Olaszország Milan

A kétéves posztgraduális kurzus a marketing és az üzleti kommunikációban ma egy teljesen új rendszert jelent, amely hatékonyan reagál a kommunikációs piac iránti igényre, amelyen belül a digitális ágazat a legdinamikusabb, és professzionális erőforrásokat igényel, szilárd alapismerettel és specifikus technikai készségek. [+]

A kétéves posztgraduális kurzus a marketing és az üzleti kommunikációban ma egy teljesen új rendszert jelent, amely hatékonyan reagál a kommunikációs piac iránti igényre, amelyen belül a digitális ágazat a legdinamikusabb, és professzionális erőforrásokat igényel, szilárd alapismerettel és specifikus technikai készségek.

Az a szükségesség, hogy a vállalatok olyan szakemberekkel rendelkezzenek, akik tudják, hogyan kell szembenézniük a digitalizáció és a globalizáció kihívásaival, olyan oktatási ajánlatot követel meg, amely a lehető legnagyobb mértékben felgyorsítja a szilárd műszaki ismeretekkel rendelkező fiatalok munka világába való belépését, stratégiai látással és képességekkel. kihasználják azon digitális digitális csatornák hozzájárulását, amelyek révén a fogyasztók kölcsönhatásba lépnek, egyre inkább összekapcsolódva, olyan kontextusokat hoznak létre, amelyek lehetővé teszik a fogyasztó megközelítését és a vállalat / szervezet jó hírnevét, konszenzusát és sikerét.... [-]


Posztgraduális kurzus a reklámban - Copywriting

Campus Nappali 2 év October 2019 Olaszország Milan

Amikor szavakkal dolgozunk, lehetőségünk nyílik arra, hogy a világot a valóság és a képzelet között határoztuk meg. Mikor álmodunk, hány dimenzióba jutunk? [+]

Amikor szavakkal dolgozunk, lehetőségünk nyílik arra, hogy a világot a valóság és a képzelet között határoztuk meg. Mikor álmodunk, hány dimenzióba jutunk? Emlékezünk emlékekre, képeket látunk. Honnan származnak? A reklám világában dolgozni azt jelenti, hogy képesek álmodni az emberekről, hogy az emberek más helyekre, más világokra és más dimenziókra repüljenek. Ha Ariosto nem elképzelte, hogy megy a holdra, vajon az emberek el akarnak menni? A költő először álmát képzel el, hogy a világ beleszerethet. Mindenki mindig csodálta a holdat, de Ariosto először beszél a holdról való meglátogatásról, és bemutatja az elképzelés lehetőségét. Ha nem mesélte el a fantasztikus utazást végző lovagról, talán senki sem akarta volna vállalni ezt a küldetést, és talán soha nem érkeztünk volna a holdra. Itt a költő létrehozza a vágy tárgyát, emberiségünk csodáját. Amit látszólag nem lehet megvalósítani, lehetetlen, nem igazolható, hirtelen valósággá válik. Szigorúan biológiai értelemben, kik közülünk jött létre repülni? Icarusról senki sem született, aki repülni tudott. De az emberiség repül vagy sem? Az emberiség repül, és hogyan repül! És ez a holdra is megy! A tudomány előrehaladása gyakran az álomból származik és megpróbálja elérni. A Reklámírás, azaz Copywriter, a legtöbb ember számára ismeretlen szakma. Már a középiskolából, ha szeretsz írni azzal a kreatív lendületgel, amely a megszokottól eltérő módon használja a szavakat és metaforákat, akkor a Levelek karrierje felé haladunk, anélkül, hogy tudnánk, hogy vannak más lehetőségek is, amelyek nem esnek az ismert szakmák által létrehozott paradigmákban, egy olyan világban, ahol a szónak más értelme van, ahol a metafora képes arra, hogy álmodjunk... [-]


Posztgraduális kurzus a reklámozásban - művészeti irányítás

Campus Nappali 3 év October 2019 Olaszország Milan

A Accademia di Comunicazione művészeti irányításának hároméves tanfolyamát, az olaszországi meggyőző kommunikáció egyik első szereplőjét 1988-ban hozták létre az Akadémia mellett, azzal a céllal, hogy képzői képzéseket készítsenek. [+]

A Accademia di Comunicazione művészeti irányításának hároméves tanfolyamát, az olaszországi meggyőző kommunikáció egyik első szereplőjét 1988-ban hozták létre az Akadémia mellett, azzal a céllal, hogy képzői képzéseket készítsenek. Valójában a művészeti igazgató feladata az ideális kép és a megvalósítás különböző technikáinak megválasztása révén kommunikálni. E célból a tanfolyam célja, hogy átadja mindazokat a szerszámokat, amelyek ahhoz szükségesek, hogy szilárd, mind statikus és dinamikus képi kultúrát biztosítsanak, és képesek emlékeztető és szimbolikus értékük manipulálására. Ezenkívül a hallgatóknak erős kapacitással kell rendelkezniük a szintézis és a vizuális találmány számára, hogy a reklám ígéretét eredeti és következetes formában lehessen átírni a Copywriter által írt részével, akivel együtt dolgozik.... [-]


Posztgraduális kurzus a grafikai tervezésben

Campus Nappali 3 év October 2019 Olaszország Milan

A Accademia di Comunicazione grafikai tervezésének hároméves posztgraduális kurzusa, amely az olaszországi vizuális kommunikációs ágazat egyik első tagja, ma már hosszú hagyományokkal és bemutatókkal rendelkezik a diákok számára elnyert rangos nemzeti és nemzetközi díjakkal. Ezenkívül a kurzusnak is megvan a maga érdeme, hogy a grafikusok több generációjának képzettségét azonnal felismerték az előkészítésük és tapasztalatuk minőségével kapcsolatban. Sokan tulajdonképpen saját professzionális stúdiók tulajdonosai, és néhányan sikeresen külföldön találtak. [+]

A Accademia di Comunicazione hároméves grafikai tervező kurzusa, Accademia di Comunicazione olaszországi vizuális kommunikáció területén elsőként működik, ma már hosszú hagyományokkal rendelkezik, és bemutatja a diákok számára odaítélt rangos nemzeti és nemzetközi díjakat a projektjeikért. Ezenkívül a kurzusnak is megvan a maga érdeme, hogy a grafikusok több generációjának képzettségét azonnal felismerték az előkészítésük és tapasztalatuk minőségével kapcsolatban. Sokan tulajdonképpen saját professzionális stúdiók tulajdonosai, és néhányan sikeresen külföldön találtak.

Valójában a tanfolyam szinte kizárólagosan olyan gyakorlati tapasztalatok megszerzésére irányul, amelyek lehetővé teszik a résztvevők számára, hogy többek között egy végső prezentációs portfóliót hozzanak létre. A munkaerőpiac által kínált lehetőségeket, akik mind szabadfoglalkozású szakemberekként, mind ügynökségek vagy tanulmányok munkatársaiként dolgoznak, a lehető leghatékonyabban kell lefoglalni. Ebben az értelemben a jó portfólió bemutatása az első lépés a szakmai elégedettséggel töltött út felé. Ebből a célból a tanfolyamot a klasszikusabb tanítási módszertan által támasztott gyakorlati gyakorlatok jelentős jelenléte jellemzi, a "bottega" filozófiáját követve, a gyors szakmai növekedés eszközeként, amely hatékony és gazdag tapasztalattal rendelkezik a területen.... [-]


Kapcsolat

Cím Via Savona,112/A
20144 Milan, Lombardy, Olaszország