Az Eurotech Flight School célja a JAR-FCL szerinti magánpilóta-engedély (PPL (H)), amely lehetővé teszi a hallgató számára, hogy magánmotoros pilótát végezzen egymotoros helikoptereken, nem kereskedelmi célú járatokon.
Járatképzés
A JAR-FCL 2.125-ből várt módon a PPL (H) eléréséhez legalább 45 órás repülés szükséges, melyek közül 29 kettős vezérlésű, a másik pedig szólista. Az órákat 1 vagy 2 nappal előre lefoglaljuk, a szabadság idején az időjárás engedélyezésével. A PPL (H) utánkövetkező CPL (H) kereskedelmi kurzus 35 órányi repülési időt biztosít egy oktatóval és egy dedikált osztályokkal. Helikopterek a képzéshez: Robinson R22 Beta / Beta II Repülőjegyek 7 nap a 7-ből, beleértve a szabadságokat.
Elmélet tanfolyam
A tanfolyam körülbelül 100 óra elméletből áll, a következő területeken: levegőjog; a repülőgép általános ismerete, teljesítménye és tervezése, az emberi teljesítmény és korlátai; a meteorológia, a navigáció, az üzemeltetési eljárások, a repülés elvei. A szervezet minden hallgató számára biztosítja a tanfolyamhoz szükséges összes könyvet.
Frekvencia és időtartam
A gyakornokok igényeinek megfelelően kell rendezni. Általában 2/3 óra egy este egy héten. Speciális órák a program végén a vizsgaelőkészítés elkészítéséhez. Vannak is 20 perc tesztlövések.
Modern és hatékony vállalat
Az Eurotechet 1995-ben alapította Roberto Grazioli, helikopterpilóta és mérnök, aki Olaszországban és külföldön is ismert és elismert. Az Eurotech JAR 145 (mai 145. rész) helikopter-szolgáltató cégként indult. A gyors üzleti terjeszkedésnek köszönhetően, az Eurotech 1998-ban Lombardia (Sondrio tartomány) Caiolo-ba költözött egy új épületben, amelyet kifejezetten a modern helikopter karbantartás igényeihez igazítottak. A bázis most összesen 2000 m2 irodákkal és hangárokkal, egy 5000 négyzetméteres helikopteres leszállóhelyen üzemel, amely repülőgép benzin és kerozin szállítására szolgál, és több mint 30 szakembert és technikusot foglalkoztat.