Seychelles Tourism Academy

Bevezetés

Hivatalos Leírás

A Seychelle-szigetek Idegenforgalmi Akadémia az egyetlen idegenforgalmi főiskola a Seychelle-szigetek.

A Seychelle-szigetek Idegenforgalmi Akadémia veszi felelőssége annak biztosítása, minőségének és megbízhatóságának képzési programok nagyon komolyan. Ahogy Oscar kötelességünk tervezni a tanfolyamokat körültekintően reagálni a diákok igényeinek. Folyamatosan hatékonyságának értékelése az egyes képzési programok tekintetében a vele járó változások körülbelül a diákok és a javításokat az említett programokat annak érdekében, hogy jobban reagáljanak a munkáltató a kereslet. Azt is törekszünk, hogy egyre nagyobb a mennyisége és választéka rendelkezések szállított munkaadók, így kielégítik a munkaerőpiac.

Új tervek folyamatban vannak a küszöbön építése egy új hi-tech, modern komplexum, amely jobban megfelel a tanulók igény és kereslet.

Egy kis történelem

A megnyitó a nemzetközi repülőtér 1972-ben, amennyiben a kezdő lökést, hogy frissítse a szolgáltatás színvonalának és létesítmények a növekvő számú szállodák és vendéglátó-ipari létesítmények épültek ennek nyomán jelentős fejlődés.

1976-ban számos újítást zajlott, és az ajtók, az iskola is megnyílt a nagyközönség, hogy a hallgatók esetleg szert gyakorlati tapasztalat. Ezután Seychellois képeztek tanítani nemzedékek diákok. Az első csoport a hallgatók követő első program vállalta gyakorlati tanulmányok az iparban, míg az Oktatási Minisztérium vállalkozó, aki azt kívánta, hogy a munka az iskolában, tanulás mellett francia oktatók.

Ezzel 1978. január gyakornokok voltak arra, hogy csatlakozzanak a végső edzés az École de Paris Hoteliere kiforrott oktatók. By 1979 decemberében voltak vissza, és kész arra, hogy indítsa el a tanítás.

Annak ellenére, hogy viszonylag korlátozott lehetőségek olyan nap, sokan azok a diákok, akik tanulmányozták az iskolában 1976 és 1982 között mentek, hogy szakmai pályára a tengerentúlon, vagy sikeres vállalkozások itt Seychelles.

Vízió és küldetés

Az STA Vision

Hogy ismerjék el a vezető vendéglátás és a turizmus képzőintézmény a régióban, állítólag annak programokat kínálnak, és a minőség a diplomások.

A Küldetésnyilatkozat

A vonat, fejlesztése és korszerűsítése elkötelezett pályakezdők és a turizmus alkalmazottak azzal a céllal, hogy biztosítsa a magasan képzett munkaerő turizmus növelése érdekében az ország általános versenyképességét elérése felé a fenntartható turizmus fejlesztésének.

célok

  • Minőségének javítása és a képzési színvonal felajánlott állás előtti hallgatók és az üzem személyzete a turizmusban
  • A szakmai fejlődés és képzés lehetőségeinek teljes személyzet javítása érdekében a minőség és a szabványok tekintetében, illetve a jelenlegi és jövőbeli szerepét és felelősségét az akadémián;
  • Motiválják és megtartsák a teljes személyzet a kölcsönös bizalom és tisztelet, a rendelkezésre álló lehetőségek és ösztönzők a szakmai fejlődés, tanulási és előrelépési;
  • Frissítés adottságok és infrastruktúra az akadémián igazodva az Akadémia küldetése, jövőképe, a nemzetközi normák és szabványok, valamint figyelembe véve a jelenlegi és jövőbeni igényeit a Seychelles turizmusban
  • Kapcsolattartás és támogatásának megnyerése partnerek, beleértve a Seychelle kormány a Turisztikai Minisztérium és a Seychelle-szigetek Idegenforgalmi Bizottság (STB) és a magánszektor támogatására az Akadémia küldetése, jövőképe és stratégiai céljait;
  • Biztosítani kell, hogy a pénzeszközök és egyéb rendelkezésre álló erőforrásokat az éves költségvetési és egyéb források hatékony és fenntartható módon kezelt támogató Akadémia küldetése, jövőképe és stratégiai céljait;
  • Diverzifikálására és bővíteni a körét pre-szolgáltatás és a továbbképzési programokat kínált az akadémián keresztül közös erőfeszítések és tartós partnerségek az akadémia helyi és nemzetközi partnerekkel;
  • Vonzzák és kínálnak a nemzetközi hallgatók pre-szolgáltatás és a továbbképzési lehetőségek az akadémián;
  • Az erős partneri közösség, és vegyenek részt az őket tevékenységek és kezdeményezések átfogó fejlődéséhez turizmus Seychelles és;
  • Ki kell dolgozni egy szervezeti struktúra és kultúra felhatalmazást kap arra, hogy vezessen minőségi növekedés fenntarthatóbb jövőt az akadémián.

Core Values

Excellence: Arra törekszünk, hogy a legmagasabb színvonalú a turizmus és a vendéglátóipar. Elkötelezettek vagyunk, hogy javítsa a számos program kínálat, a minőségi személyzet és a diplomások, valamint a szolgáltatási színvonal ügyfelek felé.

Etika : Elkötelezettek vagyunk, hogy a legmagasabb szintű tekintetében, az őszinteség, az elszámoltathatóság és a szakmaiság. Arra számítunk, hogy magatartása a személyzet és a hallgatók számára, hogy a kölcsönös bizalom és tisztelet, és hajtja a legmagasabb etikai normákat.

csapatmunka: Nagyra értékeljük a csapatmunka szerves megközelítést széles skáláját öleli fel a tehetségek számára a tájékozott döntéshozatal és együttműködési akciók. Hiszünk a közös tudás és a tapasztalat és támogató személyzet és a diákok, hogy elérjék a teljes potenciálját.

Szolgáltatás : Elkötelezettek vagyunk a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást munkatársaink, a diákok és az ügyfelek. Ezzel célunk, hogy eladja az akadémia és a képzési intézmény a választás a leendő hallgatók és eladni Seychelles úti célként a választás leendő ügyfelek.

Sokféleség: Hiszünk a sokféleség az alkalmazottak és diákok, és értékeljük szükségességét a környezet megteremtése, amely biztonságos, támogató és barátságos. Mi is törekszünk, a sokszínűség tananyag és szolgáltatási kínálat ügyfeleinknek.

növekedés: Elkötelezettek vagyunk, hogy elősegítse a személyes és a szakmai fejlődés az alkalmazottak és diákok által egész életen át tartó tanulás és a vezetői fejlődés minden igyekezetünket.

Partnerség: Dolgozunk a helyi és a nemzetközi partnerekkel a turizmus és a vendéglátóipar, hogy javítsa a képzés minőségét és szolgáltatást kínálunk a diákoknak és az ügyfelek. Mi értékeljük hozzájárulásuk abban az akadémia elérje jövőkép, küldetés, stratégiai célokat.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol

Megjelenítés Felsőfokú Diplomák »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

Felsőfokú Diploma

Advanced Diploma in Hospitality Management

Campus Nappali 3 év February 2019 Seychelle-szigetek Victoria

Az Advanced Diploma in Hospitality Management biztosítja a szükséges ismeretek, menedzsment ismeretek, jártasság és szakértelem elengedhetetlen vendéglátás menedzsment. A kurzus érvényesíteni tanulás összpontosítani az ügyfél igényeinek és fejleszteni a tudás, készségek és szakértelem ahhoz, hogy hatékonyan vezetők. [+]

Advanced Diploma in Hospitality Management

Ez egy három éves tanfolyam, irányult, akik szeretnének lenni vezetők, éttermek, bárok, szállodák, klubok, az élelmiszerek kiskereskedelmi helyszíneken, üdülők és a szerződés közétkeztetési tevékenységre.

A Advanced Diploma in Hospitality Management biztosítja a szükséges ismeretek, menedzsment ismeretek, jártasság és szakértelem elengedhetetlen vendéglátás menedzsment. A kurzus érvényesíteni tanulás összpontosítani az ügyfél igényeinek és fejleszteni a tudás, készségek és szakértelem ahhoz, hogy hatékonyan vezetők. A természetesen a jelentkezők elérni ismerete és megértése a menedzsment különböző turisztikai és vendéglátóipari létesítmények és a tartomány megközelítések és stratégiák megfelelő összefüggésére. Továbbá képesek lesznek alkalmazni a megközelítések és stratégiák irányításával kapcsolatban a turizmus és vendéglátás ágazat, és végrehajtja azokat a stratégiákat, ahol szükséges, összhangban a helyi adottságoknak megfelelően.... [-]