Culinary Institute of Barcelona

Bevezetés

Hivatalos Leírás

A Barcelon a Kulináris Intézet úgy lett kialakítva, hogy egyedi és megismételhetetlen élmény legyen a multikulturalizmus, a kreativitás és az innováció alapján.

Az iskola célja, hogy tanítsa az embereket saját jövőjük megteremtésére.

A konyha átalakítására tervezett intézet

Ez az ötlet, amellyel Barcelonában három tanár elkezdte megtervezni Culinary Institute of Barcelona , amely a 21. század konyhái és éttermeinek vezetésével foglalkozó szakemberek képzése.

Különböző képzés szakembereknek, akik nem akarják ugyanazt tenni

Tisztában vagyunk azzal, hogy olyan világban élünk, amely állandó paradigmaváltással jellemezhető, olyan világban, amely új típusú szakembert igényel, aki értékes megoldásokat tud nyújtani, és amelyben a technológia, a kreativitás és az innováció kulcsfontosságú. Ezért adaptáltuk a Szilícium-völgyben, a digitális technológia Mekkájában alkalmazott tanítási modellt a nemzetközi gasztronómia számára. Ez különbséget tesz nekünk.

Látomás

Egy változásból születünk, és folyamatosan változatlanul változunk. A változás az evolúció szinonimája. És a képzésnek is szolgálnia kell ahhoz, hogy növekedjen és fejlődjön.

Évek óta a társadalom rögeszméje a tudás túlértékelésének. Ragaszkodik ahhoz a frusztrációhoz, hogy nyomást gyakorol a fiatalokra a tanulmányaikban anélkül, hogy ápolná értékeiket, készségeiket és hozzáállásaikat. És ez nagy hiba.

A hagyományos oktatóközpontokban a diákokat nem értékelik azokért, amiket igazán jónak tartanak, hanem arra, amit elvárnak tőlük. Olyan készségek, mint a képzelet, a kreativitás, az ékesszólóság, sőt az intelligencia, büntetik. Nem motiváltak és nem képeznek újítót, de a múltból a múltba képzettek, a jövőre gondolva.

A CIB-ben azt tanítjuk, hogy javítsunk, megkérdezzük, képzeljük el, keressünk és keressünk új lehetőségeket az értelmeink felhasználásával, ami nem teljesen racionális, de teljesen érzelmi.

Többet tanítunk, mint hogy ismerjük a dolgokat. Tanítunk szeretni és túlélni, és nem elfogadni a megalapozottat. Mert tudjuk, hogy ami megállapításra kerül, átmeneti és gyakran még helytelen is.

Szenvedélyes vagyunk a tanítási eljárásainkban, hogy fiatalaink képesek legyőzni a változás forgatókönyveit, saját maguk csinálják és tudják, hogyan alkalmazkodjanak az új körülményekhez abszolút természetességgel. Megpróbálunk megtanítani a célokat, követni és elérni, ne féljünk a hibáktól. Mert csak azok, akik hajlandók hibázni, képesek nagyon csodálatos dolgokat csinálni.

Ezért hoztuk létre a CIB-t. Csinálni.

Képzési modell

Módszertanunkat 6 tengelyre alapozzuk, amelyek lehetővé teszik a 21. századi kihívásokkal szemben sikeresen képes vezetők kialakulását.

A kihívásokon alapuló tanulás

Oktatási modell, amely:

A diákokat igazi problémákkal oldja meg, támogatja transzformatív vezetői kompetenciáinak fejlődését, és versenyképesebbé teszi őket a mai világban.

A motivációt és az érzést eredményezi.

A diákot a környezethez kapcsolja, így kézzelfogható értéket generál.

Olyan kihívást jelentő tapasztalatokat nyújt, amelyek a vállalkozói szellemet és az emberi érzületeket fejlesztik.

Tapasztalati, együttműködési és tudásintegrátor.

Rugalmasság

Ezért: a rugalmasság egy élő koncepció, szabadalom minden létesítményünkben. Aktív és dinamikus tanítási terek, amelyekben a hallgató a központ. És aztán:

Tantermünk megváltozik. A székek nem csak székek, hanem egy mobil személyes munkaterület, amely alkalmazkodik az egyes hallgatók és az egyes osztályok jellemzőihez.

Minden diákunk intelligens fordító PILOT fejhallgatóval rendelkezik, amely lehetővé teszi számukra, hogy az anyanyelvükön beszéljenek és kövessék az órákat. Kábelek és komplikációk nélkül.

Idő is van arra, hogy a hallgató és az osztálytársai a szabadidőjükben dolgozhassanak.

Inspiráló tanárok

Tudjuk, bár ez az oka, hogy tanít, az érzelmekből tanul. Ezért minden tanárunk:

Élvezze szenvedélyesen a pedagógiai élményt, és megmutatja.

Érdekli a diákot, kihívást, irányítást és fejlesztést.

Fõiskolai akadémiai és vezető szerepet tölt be, innovatív, és kihasználja a technológiát.

Tevékenyen és hivatalosan részt vesz szakmai, üzleti, tudományos és társadalmi környezetében.

A diákokkal szoros kapcsolatban áll, ez jó példa, és rájuk hagy.

Emlékezetes élmény

Diákjaink legalább egy évet töltenek velünk és képzésük alatt élnek:

Globális, változatos és multikulturális tanulási közösség.

Tanulmányi és szakmai gyakorlatok a Campuson és azon kívül.

Diákfejlesztési tevékenységek, amelyek sokféle kihívást biztosítanak és ösztönzik a készségek fejlesztését.

360 fokos képzés

Nem vagyunk elégedettek a tudásszolgáltatókkal, minden diákunk 360 fokos képzést kap.

  • Tudás:
    Technológiai, termék és manipuláció.
  • képességek:
    Üzleti, mások és maguk kezelése.
  • attitűdök:
    Vezetés, társadalmi és szakmai.
  • lehetőségek:
    A környezet és a maguk elismerésére.

Mert ez az a négy kör, amikor a siker megtörténik.

Hozzáférhetőség és átláthatóság

A CIB, a tanárok és a diákok összes kommunikációja elérhető és elérhető az egész év folyamán a nap 24 órájában.

  • Személyes azonnali üzenetküldés, csoportok és általánosságban.
  • Videók, audiók és dokumentumok archiválása.
  • Video és audio valós időben.
  • Könnyű, Facebook Munkahely.

Helyszínek

Barcelona

Address
Santander 49-51
08020 Barcelona
Spain

08020 Barcelona, Katalónia, Spanyolország

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket