CSM Academy International

Bevezetés

Hivatalos Leírás

A vezérigazgató üzenete

CSM Academy International 2005 áprilisában alakult. Szolgáltatásmenedzsment-oktatási programokat kínál, amelyeket a tengerentúli egyetemekkel és szervezetekkel való kapcsolataink révén fokoznak, amelyek a szolgáltatási arénában szakképzett tanfolyamokról híresek. Még 4 év EduTrust Szingapúr díjat nyertünk 2017 augusztusában.

Felismerjük azt a tényt, hogy a tudományos program kínálata rengeteg, és ezért képesnek kell lennie arra, hogy megfeleljen a Szolgáltatóipar szükségleteinek, amelyeknek alig van akadémiai szolgálati diplomája vagy diplomája. A szolgáltatási ágazat jelenleg az ország GDP-jének több mint felét teszi ki ebben a régióban, és így az üzenet egyértelművé teszi, hogy a kiváló ügyfélszolgálat most a versenyelőny kulcsa az üzleti életben.

A szolgáltatás mindent megtesz a szervezet sikeréhez, függetlenül az iparág természetétől, az egészségügyben, a vendéglátásban, az idegenforgalomban, az informatikában és még a gyártásban is.

A jó ügyfélszolgálat nem csak a frontvonal személyzetének kötelessége. Át kell terjednie az egész szervezeten belül, melynek során a felső vezetésnek el kell hinnie benne, és el kell viselnie a beszédet, hogy szolgáltatási kultúrát hozzon létre a vállalatnál, így a tanúsítási és mesterszintszintű szolgáltatásmenedzsment programjaink minden ágazatban kielégítenék az egész vállalati igényeket .

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtunk a diákok tanulását elősegítő környezet előmozdításával. Olyan átlátható jogorvoslati politikákat dolgoztunk ki, amelyeket diákjainknak terjesztettek, és kommunikációs csatornánkban a hallgatói kézikönyvben, weboldalon stb. Továbbították, hogy biztosítsák számukra, hogy jólétüket a tanulmányi igényeiken kívül is gondoskodnak.

Előadónk és oktatóink a tárgyi szakértelem, tapasztalat és elkötelezettség alapján kerülnek kiválasztásra. Több mint 61 teljes munkaidős és / vagy részmunkaidős oktatót foglalkoztatunk, köztük egy 16 egyetemista egyetemi hallgatója / professzora / társult professzora tengerentúli medencéje, akik rendszeresen intenzív előadást tartanak az alap- és a mesterképzésre . A 61 hallgatói állományból 11 szingapúri regisztrált ápolónőből álló testület vezető szerepet tölt be a részmunkaidőben dolgozó nővérek oktatóinak, akik diákjainkat a III. Tanúsítványban az Aged Care Work-ban, a Terápiás Szolgáltatásokban és az ápolási kurzusokon tanítják. Nem törekszünk arra, hogy a diákjaink számára a legjobbat igyekezzenek megvalósítani álmaik és ambícióik elérése érdekében.

csm-about-ceo-signature.png

Vezérigazgató (PEI menedzser)

CSM Academy International

A látomásunk

Ahhoz, hogy a Premier Excellence oktatója legyen

Küldetésünk

Hogy inspiráljon a szolgáltatásra és a társadalomhoz való hozzájárulással a folyamatos oktatásban való kiválóság révén

Az értékeink

Felelősség, integritás, szenvedély és kiválóság (RIPE)

Kultúránk

Nyílt és vezetõ tanulási környezet, kölcsönös tiszteletben tartásával és professzionalitással, magas színvonalú szervezet megteremtéséhez

Helyszínek

Singapore

CSM Academy International

Telefonszám
+65 629 629 62