Keystone logo
Nanhua University

Nanhua University

Nanhua University

Bevezetés

Dél-profil

Először alapító eredete és státusza

Nanhua Egyetem Chiayi Tajvan, 1996-ban alakult a Mester Hsing Yun Guang Shan hajlandó létrehozni az iskolák az erő emberek millióinak és az alapító, ez az első átfogó egyetemi alapította Fo Guang Shan, ugyanabban az időben, az iskola is az ország első nemzetközi közös egyetemközi a rendszer "Fo Guang Shan Egyesült University rendszer". Jelenleg számos diák fennmaradó mintegy 5500 fő, 223 főállású tanárok, egy erős kar, egyetemi adjunktus az iskolában főállású tanárok elszámolni több mint főállású tanár arány 99%, beleértve a doktori arányban olyan magas, mint 92%, a legjobbak között magánegyetemek . Iskola található egy rusztikus idylls Chih-Chung, hegyi épület, vannak esetek, gradiens, iskola területe mintegy 63 hektár, a hatalmas füves, toronymagas fák, csendes és elegáns campus, lomb, virág, egyedülálló természeti környezet, „erdei Egyetem” jó hírnevét, de mindenhol védett faj ritka rovarok, bőséges természeti és az emberi ökológia, amint azt a modellt a campus a környezetbarát energia és a környezeti nevelés. Mivel az iskola, hogy saját iskolát, az első tömeg az általános oktatás és az emberi lélek, az ország általános képzést nyújtó iskolák Dél hangsúly. Jelenleg a vezetés, a humán- és társadalomtudományokat, a művészetek és a tudomány és technológiai intézetek öt Közművelődési Központ, összesen 19 egyetemi tanszékek, 24 kutatóintézet mesterkurzusok, valamint a doktori program. Az iskola első "halál Minisztérium" még mindig ismert az egész országban, és a természetes biotechnológia, Department of Tourism Management Tanszék építészet és a táj Osztály, a Department of Népzenetudomány, vallás, non-profit üzleti menedzsment, Institute of Natural Medicine iskolai jellemzők osztály. Ezen túlmenően, a minőségi közoktatásban díjnyertes évről évre több iskola jó hírnévre tett szert. Ugyanakkor, erősen elősegíti a határokon learning kurzusok közé tartoznak a nemzetközi cserediákok, külföldi tanulmányutak, E-learning platform (Wi-Fi / Digital Media / nyelvtanulás), amelyek azt mutatják, hogy az iskolai jellemzők és a versenyképesség.

Másodszor, az oktatási filozófia

Iskolai oktatás az emberek kulturális, szakmai, digitális, az iparosítás és a nemzetközi, öt elvének Ping Heng fejlődését. Self-helymeghatározás, mint „humanista orientáció vallási, szociális és az igazságosság szellemében minőségi oktatás egyetem.” Egyedülálló küldetése, hogy „tudatos élet”, „humanista szellem vallás” és a „nyilvános egyetemi ideális”, átjárja az oktatási folyamatban, és annak érdekében, hogy „támogassák a vitalitás életerő” szellem, hogy támogassák a növekedés és az átalakulás a tanárok és a diákok, hogy fokozza az egyes hallgatók karakter, látás és a szakértelem. Eközben, a diákok is erősíti az elméd és mások szolgálata, a közösség, hogy ápolják a jó állampolgári és lehet belőle. Személyzeti képzési célok :( a) művelni karakter, erényes és modern szolgálat szellemében. (B) ápolják széles perspektívát, a modern polgár polgári műveltség és kommunikációs készség. (C), hogy dolgozzon ki a modern szakemberek a felelősségérzet, szakmai és kreatív képessége.

Harmadszor, a fejlesztés jellemzői

College of Education létrehozni az emberi szellem

Iskola az iskola vallási, mélyen vallásos emberi szellem, különös figyelmet fordítottunk, hogy javítsa az általános oktatás és a személyiség fejlesztése a diákok. College átviszi az ősi hagyomány, újraépítése emberi szellem fejlődésének jellemző az iskola óta kezdeményezték. Hoztunk létre egyetemi város kulturális akadémia oktatás, hogy a vonat és sokoldalú tehetségek egyaránt jellegű oktatás, az általános oktatás és a szakmai képzés. Kezdjük az éves „ősi szertartás” szerveztek a gólya „rítus” tevékenységek, együtt az erkölcsi nevelés tananyag célja, hogy megfeleljen a modern társadalomban, hogy a diákok egy sor lelki keresztség, át felelős, tudatos elme felnőttek.

Együtt a helyi ipar hangsúlyt fektetve a „learning by-on.”

Az oktatás, a „tudatos életre nevelés” és a „tudatos tanuló tanulás”, mint a tengely, hangsúlyt fektetve a környezetvédelmi minőségi oktatás és kerámia alkalmazni tudásukat. Nem csak a program végrehajtására együtt az ipar, hanem hozzon létre egy „egység a tanulás használja” rendszer, amely lehetővé teszi a zökkenőmentes integrációját tudományos elmélet és az ipar, hogy fokozza a foglalkoztathatóság és a versenyképesség a diákok. Ezen kívül szintén összhangban van a helyi ipar és a közösség lüktetés, hogy hozzon létre egy fényes folt a szervezeti egységek. Vallási és önkéntes halál ellátás, az egészségügyi ellátás, a bölcsesség és az élet, a biogazdálkodás, a biotechnológia, a turizmus és a szabadidő, non-profit szervezetek, valamint a kulturális és kreatív iparágak és így tovább, mint a hangsúly a jövőbeli fejlődése az iskola.

Ennek alapján a tajvani nemzetközi megjelenés, az első nemzetközi inter-egyetemi rendszer közös

Fo Guang Shan Fo Guang University és a University oktatási rendszer, az American University of the West, a University of Southern Ausztrália, közösen hozzon létre egy "Fo Guang Shan közös egyetemi rendszer." Ez egy országos kezdeményezés az Unió egész egyetem nemzetközi rendszer egyesíti a négy egyetem, nyújt széles körű erőforrások fejlesztésére nemzetközi szempontból a diákok. A jövőben több lesz a „bejegyzett négy iskola beiskolázási a” végig, hogy a diákok a lehetőséget, hogy szerezzen kettős fok. Ezen túlmenően, az iskola lehet kombinálni több Fo Guang Shan elosztva az öt kontinensen és a tengerentúlon dojo fellegvára Baiyu Buddha Fény nemzetközi csereprogramok és tanulás diákjaink fontos csatorna, hogy elősegítse a hallgatók nemzetközi mobilitását.

Helyszínek

  • Chiayi City

    Nanhua University No.55, Sec. 1, Nanhua Rd., Dalin Township, Chiayi County, 62249, Chiayi City

    Programok

      Az intézmény a következőket is kínálja:

      Kérdések