
Tanfolyam in
Intenzív Nyelvtanulási Program (ILP) Ala-Edge

Ösztöndíjak
Bevezetés
A PROGRAMRÓL
Az Intensive Language Learning Program (ILP) egy osztályon belüli intenzív angol nyelvi oklevél, amelynek célja, hogy általánosságban segítse a nem anyanyelvű nemzetközi hallgatókat, hogy fejlesszék az összes angol nyelvtudást, amelyre szükségük van a tanulmányi, szakmai és társadalmi törekvéseikhez. A program segítséget nyújt azoknak a diákoknak is, akik szeretnének fejleszteni angol kommunikációs készségeiket. Nyelvi programunk olyan angol kurzusokat kínál, amelyek nem csak a hallgatók igényeinek megfelelőek, hanem a kortárs kutatások alapján gondosan megtervezett, különösen az angol mint második nyelv oktatása (TESOL) területén. A kiválasztott oktatási módszerek és anyagok a TESOL területén a legkiválóbbak, és kombinálva hatékonyan segítik a tanulókat nyelvtanulási céljaik elérésében.
A program négy kulcsértéket hirdet: kiválóság, jártasság, sokszínűség és objektivitás. Ezeket az értékeket nemcsak a hallgatók, hanem oktatóink és munkatársaink számára is meghatározzák. Gondosan megtervezett tantervünk, oktatási módszertanunk, személyre szabott szolgáltatásaink, jól felszerelt létesítményeink és magasan képzett oktatóink révén biztosítjuk, hogy a hallgatók elérjék személyes és oktatási céljaikat, miközben hibátlanul alkalmazkodnak az amerikai kultúrához.
KÜLDETÉSNYILATKOZAT
Az ILP arra törekszik, hogy angol nyelvű képzést nyújtson, és kultúrák közötti oktatást nyújtson nemzetközi hallgatók számára. Kitartó erőfeszítéseket teszünk a kiválóság érdekében, és arra törekszünk, hogy megértsük és értékeljük diákjaink nyelvi és kulturális különbségeit. Ezért keményen dolgozunk azon, hogy fokozzuk a képességeiket a hatékony működésre a különböző kultúrákban. Bátorítjuk a tanulók nyelvelsajátítását és személyes előrehaladását is hatékony és családbarát tanulási környezetben.
PROGRAM AKADÉMIA
Az ILP az akadémiai olvasásra, írásra, hallgatásra, beszédre és nyelvtanra összpontosít, valamint az amerikai kultúra megismerésére. Interaktív osztályoktatási módszertanunkkal, a technológia integrációjával és magasan képzett oktatóinkkal a hallgatók különféle egyéni és csoportos tevékenységekben vesznek részt, hogy megtanulják és gyakorolják az angol nyelvet az egyetemi, szakmai és mindennapi környezethez hasonló tanulási módokban. Az ILP legmagasabb szintjeinek elvégzése után a hallgatók bármelyik felkészítő tanfolyamunkra regisztrálhatnak, amely segíti őket az akadémiai felvételi megszerzésében.
Annak biztosítása érdekében, hogy a leendő hallgatók el tudják érni tanulmányi és szakmai céljaikat, középiskolai végzettséggel vagy azzal egyenértékű oklevéllel kell rendelkezniük az ILP-re való regisztráció előtt. nyelvtudásukat. Az órákon való részvétel minden órán kötelező, mert a jelenlét létfontosságú a hatékony tanulási folyamathoz. Ezenkívül a nemzetközi hallgatóknak meg kell őrizniük a vízumstátuszt a hallgatói vízumszabályok betartásával, beleértve a szigorú részvételi szabályokat. A bevándorlási törvények és szabályozások szerint a nemzetközi hallgatóknak az összes kurzus legalább 75%-án részt kell venniük, el kell végezniük az összes kurzust, és ésszerű tanulmányi előrehaladást kell elérniük. A nemzetközi hallgatók foglalkozásonként legfeljebb 6 igazolatlan hiányzást engedélyezhetnek. Az igazolatlan hiányzások negatív hatással lesznek a tanulók végső osztályzatára is. Ahhoz, hogy a hiányzást igazoltnak tekintsék, a tanulóknak hivatalos dokumentumokat kell benyújtaniuk, például orvosi jegyzetet vagy hasonlót. A tanulóknak időben kell megjelenniük az órákon, kivéve, ha súlyos időjárási körülmény, pl. hófúvás áll fenn, ellenkező esetben az óra kezdete után 6 perccel megérkező késésnek minősül. A 30 perces késéssel érkező tanulókat csak a szünet után engedhetik be az órára. Valamint 3-szori késés 1 hiányzásnak felel meg. A késés és a távolmaradás befolyásolja a részvételi/részvételi fokozatot, és adott esetben a vízum státuszát. A 4 igazolatlan hiányzású nemzetközi diákok figyelmeztető levelet kapnak az iskolától, és minden további hiányzás esetén a tanulót két-négy hónapos próbaidőre helyezik, vagy kivonják a státuszból és az Egyesült Államok Állampolgársági és Bevándorlási Szolgálatától (USCIS) értesítést kap. Az Egyesült Államok Belbiztonsági Minisztériumának bármely előírásának megsértése a diákvízum státuszának elvesztését is eredményezi, és a hallgatót kitoloncolják.
Az ILP kurzusai egyetlen szakon sem számítanak bele az érettségibe, bár az oklevelet és a leiratokat kérésre adják ki a hallgatóknak. A hallgatók minden kurzus elvégzése után levél minősítést kapnak. Az érdemjegyek alapján határozzák meg a tanulók teljesítményét és a következő kurzusszintre való előmenetelre való jogosultságot (lásd 1. táblázat). A hallgatóknak több mint 75%-os átlagos pontszámot kell elérniük a kurzus összpontszámához, hogy előléphessenek a következő kurzusra. Az összesített osztályzati átlag százalék a tanulók órai feladatainak, félévközi és záróvizsgáinak összesített pontszáma. A tanulók szóbeli és hallási képességeit osztályon való részvétellel és/vagy szóbeli előadásokkal értékelik. Ezen túlmenően a hallgatóknak megfelelő szintű ismereteket kell mutatniuk a négy angol nyelvtudás (olvasás, írás, hallás és beszéd) terén, különben nem teljesítenek.
Valószínű, hogy egyes tanulók megismétlik az osztályt, ami bonyolulttá teszi az új nyelv tanulását. Az óra megismétlése nem feltétlenül jelent kudarcot, és nem jár szankcióval, kivéve a kurzus megismétlését, feltéve, hogy a hallgató minden foglalkozás során igyekszik tanulmányi előrelépést elérni. Az USCIS szabályozása szerint azok a nemzetközi hallgatók, akik enyhe vagy semmilyen tanulmányi előrehaladást mutatnak, státuszon kívülinek minősülhetnek. Ugyanazon szint kétszeri (2-szeri) meghiúsulása a program elbocsátásához vezet.
A program felépítése/tanfolyam sorrendje
Kezdő | 1. szint: beszéd 1, hallás 1, olvasás 1, írás 1, alkalmazott nyelvtan 1 2. szint: 2. beszéd, 2. hallgatás, 2. olvasás, 2. írás, 2. alkalmazott nyelvtan | |
Közbülső | 3. szint: beszéd 3, hallás 3, olvasás 3, írás 3, alkalmazott nyelvtan 3 | |
Fejlett | 4. szint: beszéd 4, hallás 4, olvasás 4, írás 4, alkalmazott nyelvtan 4 5. szint: beszéd 5, hallás 5, olvasás 5, írás 5, alkalmazott nyelvtan 5 |
Az ILP-re való regisztrációt követően helyezési tesztekre van szükség. Mivel a hallgatók sikeresen teljesítették jelenlegi szintjük kurzuskövetelményeit, a sorrendben a következő szintre lépnek. Annak biztosítása érdekében, hogy a hallgatók teljes mértékben felkészüljenek a következő szintre, általában követik a kurzusok sorrendjét. Mindazonáltal a kurzus sorrendje alól néhány kivétel tehető, ha a hallgató bizonyította, hogy elsajátította a kívánt szinthez szükséges készségeket. A tanfolyam sorrendje alól csak a programigazgató döntése alapján lehet kivételt tenni.
Miután a hallgatók elvégezték a közép- vagy emelt szinteket, jogosultak regisztrálni bármelyik választható kurzusra. A vizsgafelkészítő kurzusokon gyakorlati kérdések és teljes szimulált vizsgák készlete van beépítve, hogy megismételjék a hivatalos tesztelési beállításokat, és segítsék a hallgatókat, hogy magasabb pontszámokat érjenek el a tényleges vizsgán. A választható kurzusok a kurzus elérhetőségétől és a megfelelő számú beiratkozástól függenek.
Program hossza
Az ILP évente hat oktatási kifejezést kínál; minden ciklus nyolc hétig tart, kivéve a nyári időszakot, amely csak négy hétig tart. A hallgatóknak nem kell részt venniük az öt szinten az ILP sikeres teljesítéséhez.
Tanulási órák
Az ILP osztályok heti öt napon találkoznak: hétfőn, kedden, szerdán és csütörtökön az osztályon belüli oktatás és tevékenységek céljából, míg a péntek általában a játékokon és az iskolán kívüli tevékenységeken keresztüli tanulásra van kijelölve. A tanulók hétfőtől csütörtökig 5 órás tanítási órákon vesznek részt. Pénteken a tanulóknak 3 órát kell részt venniük, amelynek során tárgyilagos játékot és/vagy alkalmazott nyelvtani tevékenységet végeznek. Ezen túlmenően a hallgatók kirándulásokat és különféle nyilvános közösségi eseményeken való részvételt kínálnak, hogy gazdagítsák kommunikációs és szociális készségeiket.
Iskola/tanterem szabályzat
Minden diák, aki megsérti a program bármely szabályát és szabályzatát, figyelmeztető levelet kap a program igazgatójától; a figyelmeztető levél másolata a tanuló fájljába kerül mentésre. Ha azonban a jogsértések súlyossá válnak, a hallgatót elbocsátják a programból, és diákvízumát státuszából kivonják.
A tanulóktól is elvárják, hogy az osztálytermen belül és kívül is tisztelettel bánjanak egymással, valamint a tanárral. Minden tanulót, aki ezt megszegi, arra kérik, hogy hagyja el az osztálytermet és/vagy szabálysértési figyelmeztetést kap. A tanulóknak csak angolul kell beszélniük az osztályteremben, és ezt erősen javasoljuk a szünetekben. Minden tanuló, aki az osztályteremben nem angolul beszél, figyelmeztetést kap a csak angol nyelvű szabályzat megsértése miatt. Szükség esetén a hallgatók fordítót kérhetnek a Davis College Students Services részlegétől.
Tanórán kívüli tevékenységek
Pénteken vagy hétvégén terepbejárásokat és piknikeket tartanak az érdeklődő diákok számára. Az ilyen tevékenységek általában körülbelül két-három óráig tartanak. Egy vagy két tanár vagy munkatárs vezeti a csoportot. Különféle társadalmi események is megrendezhetők akár az iskolában, akár a közeli helyszíneken. A diákokat arra ösztönzik, hogy használják ki az összes tanórán kívüli tevékenységet, hogy nyelvtudásukat az amerikai kultúra megtapasztalása közben alkalmazzák. Előfordulhat, hogy a diákoknak marginális díjat kell fizetniük a szállításért és a belépőjegyekért.
Átirat/teljesítési igazolás
Az átiratokat a hallgatók az ILP bármely szintjének elvégzése után kapják meg. Igény esetén teljesítési bizonyítványt lehet kiállítani azoknak a hallgatóknak, akik sikeresen teljesítették a program bármely szintjét. Az átiratokra vagy a teljesítési igazolásokra vonatkozó kérelmek feldolgozása akár egy munkahetet is igénybe vehet. A program 5. szintjének elvégzése után a hallgató megkapja a program oklevelét, és részt vehet a tanév végi diplomaosztó ünnepségen.
Kari bizonyítványok
Tanáraink dinamikusak, tapasztaltak és magas szakmai színvonalúak. Szenvedélyük, hogy angolt tanítsanak a nem anyanyelvűeknek, miközben kulturálisan érzékenyek, együttérzőek és diákközpontúak. Szeretnek nemzetközi hallgatókkal dolgozni, és konstruktív interakciókat folytatnak velük. Oktatóink végső célja, hogy segítsék a hallgatókat tanulmányi céljaik elérésében, valamint pozitív hatást gyakoroljanak nyelvtanulási tapasztalataikra.
Általános tippek diákjainknak
A nyelvelsajátítást számos tényező befolyásolja, többek között:
- A tanuló motivációja a nyelvi kísérletezésre;
- A tanuló önbizalma;
- Nyelvi expozíció az anyanyelvi beszélők számára;
- Hangsúly a nyelvi pontosságra és nem csak a jártasságra; és
- A tanuló által elsajátított szókincs egy sora.
Nagyon sürgeti a hallgatókat, hogy aktívan vegyenek részt a különféle megerősítési tevékenységekben. Meggyőződésünk, hogy ezek a tevékenységek létfontosságúak ahhoz, hogy a hallgatók új nyelvtudásukat hiteles környezetben alkalmazhassák. Az ilyen tevékenységek kihívást jelentenek a diákok számára, különösen azoknak, akik nem szívesen vesznek részt az órán. Különféle munkafüzet-tevékenységek is részét képezik az ILP extracelluláris tevékenységeknek, hogy gazdagítsák a tanulók alkalmazott tudását.
Ezenkívül a diákokat arra ösztönzik, hogy az iskola után töltsenek egy kis időt azzal, hogy CSAK ANGOLUL beszéljenek osztálytársaikkal, különösen a nyelvüket nem beszélő tanulókkal. A tanulók vegyenek részt az iskolai kirándulásokon, vásárokon, piknikeken is, ismerkedjenek meg más osztályok tanulóival. Javasoljuk továbbá, hogy keressen egy hétvégi beszélgetőpartnert, és látogassa meg a környék helyi látnivalóit, például múzeumokat, szabadtéri kiállításokat, koncerttermeket, színházakat és sportcsarnokokat. Néhány ilyen látnivaló ingyenes vagy olcsó. A hallgatók beszélhetnek a program igazgatójával, a hallgatói szolgáltatások koordinátorával, hogy érdeklődjenek az elérhető szociális vagy szabadidős tevékenységekről.
A diákokat erősen bátorítjuk, hogy teljes mértékben használják ki a diákkönyvtárat, és élvezzék az olvasást a diákszobában. Ha egy diák szeretne kölcsönözni egy könyvet, további részletekért beszélhet a könyvtárossal. A tanulóknak a társalgót és az összes többi helyiséget tisztán, veszélymentesen és ésszerűen csendesen kell tartaniuk. A tanulók tartózkodjanak a vészkijáratok kinyitásától, és inkább az épületből való kilépésre kijelölt ajtókat használják.
DIÁK LAKÁS
Kérésre és rendelkezésre állás esetén a tanulók besorolhatók egy magánszállásra. Ez segít a diákoknak abban, hogy megtapasztalják az amerikai családdal való együttélést, és maximalizálják angol nyelvtudásukat. Ez a szolgáltatás több lehetőséget is biztosít a hallgatóknak arra, hogy tényleges körülmények között gyakorolhassák angol nyelvtudásukat. A lakhatási szolgáltatás díjköteles, mely érkezési sorrendben történik. Az American Homestay Network szerint a toledói házigazda költsége havi 650 és 1100 dollár között mozoghat tanulónként, a szállás típusától, helyétől, étkezésétől, szállításától stb.
Vannak lakáspartnereink is, akik Toledo környékén kínálnak lakásokat a Davis College-hoz viszonylag közel. Az apartman bérleti díja különböző kritériumok alapján változik, mint például a hálószobák száma, felszereltsége, lakástípusa stb. Egyes bérbeadók további díjak fejében havi bérletet kínálnak. Az otthoni szállással és lakhatási szolgáltatásainkkal kapcsolatos további információkért forduljon a hallgatói tanácsadóhoz vagy a recepció munkatársaihoz.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Általános angol nyelvtanfolyam
- Cambridge, Egyesült Királyság
Intenzív angol nyelvű program
- Cape Town, Dél-afrikai Köztársaság
Intenzív angol nyelvű program
- Santa Clara, Amerikai Egyesült Államok