Digitális marketing és design szak
IDŐTARTAM
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Jan 2025
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Program egy pillantással
A School of Business and Management a diákok készségeit, hitét és jellemét fejleszti, hogy olyan üzleti vezetőkké váljanak, akik változást inspirálnak.
Programinformációk
- Programegységek: 63
- Helyszín: Azusa (Main Campus)
Gyűjtsön gyakorlati tapasztalatot
- Alkalmazza a stratégiailag összehangolt marketingkommunikációt.
- Bővítse a márka ügyfélszerzési, konverziós és értéknövekedési potenciálját.
- Növeli az értékesítést és a márka ismertségét.
- Stratégiai terv készítése és a digitális marketingeszközök és csatornák kezelése.
Belépők
A program eredménye
Tanulási eredmények a programban
- Vizsgálja meg a digitális marketing koncepciók és gyakorlatok teljes spektrumát, beleértve a hirdetési, promóciós és tervezési koncepciókat.
- Alkalmazzon kulcsfontosságú marketingfolyamatokat, beleértve a digitális marketing koncepciókat és a grafikai tervezést.
- Készítsen digitális marketingterveket, amelyek vonzóak a sokszínű és globális lakosság számára.
- A digitális marketingkampányok összehasonlítása a legjobb gyakorlatokkal.
- Tervezési stratégiák kidolgozása digitális marketingkampányokhoz.
- Értékelje a digitális marketing gyakorlatait, hogy biztosítsa a vonatkozó törvényeknek és előírásoknak való megfelelést.
- Az etikus gyakorlat beépítése a digitális marketingmenedzsment minden aspektusába.
Tapasztalati tanulási lehetőségek
Csapatokban a hallgatók egy közösségi média kampányt és egy valódi szervezet marketingtervét készítenek el. A hallgatók szakmai önéletrajzukat építhetik fel, és számos diákklubban és tiszteletbeli társaságban vehetnek részt, amelyek önbizalmat és készségfejlesztő lehetőségeket kínálnak vezetői, csapatépítési, közösségi médiában, rendezvénytervezésben, promócióban és marketing felügyeleti vagy vezetői pozíciókban.
A hallgatóknak lehetőségük van gyakorlati készségeket és tapasztalatot szerezni a vezetés, a menedzsment, a döntéshozatal és a csapatmunka terén szakmai gyakorlatok, diákklubok, tiszteletbeli társaságok és távolléti lehetőségek révén. A tanulási lehetőségekben részt vevő hallgatók a globalizáció, a kereskedelem, a kultúra, valamint a globális menedzsment és vezetés témaköreivel foglalkoznak, miközben a világban járnak. A tanulmányi kirándulások általában magukban foglalják a globális és nemzetközi szervezetek meglátogatását, valamint a világ egyetemeitől és üzleti vezetőitől való tanulást.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Marketing diploma (digitális elkötelezettségi stratégia)
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Nemzetközi marketing menedzsment szak
Kommunikációs és digitális marketing szakos bizonyítvány
- São Paulo, Brazília