Globális Ökológiai Stúdió Nyári Iskola
Burren College of Art
Kulcs információ
Campus helye
Galway, Írország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 hónap
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 4 800 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* magában foglalja a tandíjat, a stúdiót és az önellátó szálláson a kétágyas szobák elfoglaltságát
Bevezetés
A Global Ecologies Studio nyári iskola egy kombinált stúdió- és természettudományi tanfolyam, amelyet azoknak a hallgatóknak kínálnak, akik lehetőséget keresnek stúdió művészeti gyakorlatuk felfedezésére, miközben megvizsgálják az ökológiában és a földi rendszerekben megtalálható különféle fogalmakat. A nyugat-írországi Burrenben található tanfolyam egyedülálló tapasztalati és megfigyelhető helyszínt kínál a táj és a társadalmi szféra közötti kapcsolatok feltárására.
Kombinált tudományos és képzőművészeti gyakorlattal megvizsgáljuk, hogy társadalmi és földi ökológiánk hogyan él egymás mellett és hogyan kapcsolódnak egymáshoz. Megvizsgáljuk, hogy az antropogén hatások hogyan alakítják az éghajlat, az óceánok és a bioszféra nagymértékű kölcsönhatásait közös környezetünk meghatározásához. Az osztálytalálkozók tartalmaznak szemináriumokat az ökológiai gondolkodás körüli tudományos diskurzusról, valamint a kortárs képzőművészeti gyakorlat megbeszéléseit oktatók és vendég ír írók, valamint a The Burren helyi szakértői részéről. A tanfolyam fontos eleme többszörös kirándulás és kirándulás a helyi tájba és kulturális környezetbe. A környezeti és társadalmi igazságosság, az ökológiai gondolkodás és az aktivizmus központi téma lesz.
A hallgatók akár hat kreditet is kereshetnek a nyári iskola sikeres befejezésével (3 stúdió, 3 természettudomány) 200/300.
Az értékelés a következő kritériumok alapján történik:
- A részvétel és az aktív részvétel minősége.
- Az elsődleges és a másodlagos kutatás minősége, ideértve a naplózást, a vázlatfüzeteket, a kreatív inputokat, a projekt tervezését és a felbontást.
A résztvevő hallgatók külön stúdióhelyet kapnak, hogy felfedezzék saját kreatív gyakorlatukat az osztályban bemutatott koncepciókra válaszul. A hallgatóktól elvárják, hogy olvassák el a kortárs ökológiai elméletet, írják, kutassák, és megfogalmazzák eredményeiket és ötleteiket az osztály számára. A hallgatók részvételét a PALS konzorciumhoz, a Független Művészeti és Design Főiskolák Szövetségének (AICAD) programjához kapcsolódó különféle művészeti és formatervező intézmények veszik igénybe. A hallgatók számíthatnak egy magával ragadó, ösztönző és intellektuálisan gazdagító tapasztalatokra, amelyek elősegítik a kritikus párbeszédet és a nemzetközi kapcsolatokat, miközben saját művészi növekedésüket követik.
A tanfolyamot Hugh Pocock és Emily Bosanquet közösen oktatja.
Hugh PocockAz Új-Zélandon született és az Egyesült Államokban nevelkedett Hugh Pocock munkája a természeti és kulturális jelenségek dinamikájának integrálására törekszik. Pocock munkája azt a teret lakja, ahol a „természetes” és a „technológiai” elválaszthatatlanok egymástól. A szerves anyagok, például a víz, a levegő, a só, a fa és a föld, valamint a munka és az ipari folyamatok jelentik azokat a platformokat, amelyekre Pocock munkája épül. A természeti erőforrásokhoz, időhöz és energiához fűződő emberi viszonyok története és metaforája Pocock szobraiban, installációiban, előadásaiban és videóiban vizsgálódik. Az elmúlt két évtizedben munkáit megmutatta Los Angelesben, San Franciscóban, New Yorkban, Santa Fe-ben és Baltimore-ban, valamint nemzetközi szinten a volt Szovjetunióban, Németországban és Kínában. Munkáit kiállították olyan galériákban és múzeumokban, mint a németországi Frankfurti Portikus Múzeum, a Wexner Múzeum, a Santa Monica Művészeti Múzeum és a Baltimore Művészeti Múzeum. Pocock műveit olyan „nem művészeti oldalakhoz” is felépítették, mint például magánházak, mozi és farmok. A San Franciscó-i Művészeti Intézetben szerezte meg BFA-ját, majd az Új Műfajokban, az UCLA-n végzett. Hugh Pocock a Maryland Intézet Művészeti Főiskolájának főállású oktatója és a MICA új „Ökoszisztémák, fenntarthatóság és igazságosság” főigazgatójának társelnöke. 2010 óta a MICA PALS munkatársa. | Emily BosanquetEmily Bosanquet természettudományi oktató, aki érdeklődik az interdiszciplináris gyakorlatok iránt, mivel megvizsgálja a természeti jelenségek, a társadalmi és kulturális dinamika, valamint az életünket szervező politikai, jogi és gazdasági intézmények közötti kapcsolatokat. Bosanquet a csendes-óceáni északnyugati művészeti főiskolán (PNCA) oktat, ahol művészeti és tudományos módszertanokkal foglalkozik. Emellett középiskolai ismereteket oktat az állami iskolai szektor különböző közösségei között. Bosanquet geológusként és környezettudóként dolgozott Ausztráliában, Délkelet-Ázsiában és az Egyesült Államokban. Tanulmányait a skót Edinburgh-i Egyetemen végezte, és diplomát szerzett a Kaliforniai Egyetemen (Santa Barbara) és a Lewis & Clark Főiskolán (Portland, Oregon). Bosanquet az Art + Science Initiative alapító igazgatója a PNCA-nál, valamint a Fenntarthatósági Akadémiai Vezetés Partnerség képviselője. Jelenleg az ACIAD / NOAA Halászati Művészeti és Tudományos Ösztöndíj projektigazgatói posztját tölti be a Független Művészeti és Design Főiskolákkal és a NOAA Halászattal együttműködve. |
Burren College of Art Nyári Iskola koncentrált, egyénközpontú tanfolyamot kínál koncentrált és odaadó tanulás céljából. Az Írország nyugati részén fekvő Burren történelmileg gazdag és környezetileg egyedülálló kontextusában található program célja, hogy segítse a hallgatókat a vizuális munka összetartó testének kidolgozásában. A program nyitott művészek és művészeti hallgatók számára, de érdekes lehet a történelem, a régészet, az antropológia, az ökológia vagy a környezettudomány területén jártas egyének számára is. A művészi gyakorlatot és annak kreatív módszertanait arra használják, hogy megvizsgálják az egyes helyszínek és az azokat keretbe foglaló történelmi, kulturális, társadalmi és környezeti narratívák közötti interdiszciplináris kapcsolatokat. A stúdióprojektek hangsúlyozni fogják a hozzárendelt témákkal való foglalkozást, külön technikai segítséget nyújtva az egyes hallgatók szintjének és koncentrációjának.
Art + Science: Miért csinálja mindkettőt?
Ami igazán egyedülálló és gazdagabb egy természettudományos tanfolyam stúdió gyakorlattal kombinálva, az a lehetőség, amelyet meg kell készítenie és válaszolnia kell a tudományos tartalomra; a tudomány átalakítása, lefordítása és elhelyezése a kulturális szférában, ezáltal másfajta hozzáférést, kihallgatást és választ kínálva. Figyelembe véve azokat a társadalmi és ökológiai aggályokat, amelyekkel társadalomként szembesülünk - a biodiverzitás csökkenése, a vízhiány, az éghajlatváltozás, a környezeti és társadalmi igazságosság -, az új kritikus módszerek előmozdítása érdekében a tudományos kutatásokat alkotó kutatások, készítések, valamint a tudósokkal és a közösségekkel való együttműködés mellett beépíthetjük. az aggodalmak bevonására és konceptualizálására.
A Global Ecologies Studio továbbfejleszti és tájékoztatja művészeti gyakorlatát, támogatva Önt, amikor önálló kritikus gondolkodóvá és alkotóvá válik, és amelyet nemzetközi művészek kortárs csoportja vesz körül, és összekapcsolja Önt regionális szakemberekkel, miközben megismeri az aktuális ökológiai diskurzust. Hozzáférhet a művészeti főiskolák tanításának kiterjedt tapasztalatával rendelkező, erős szakmai gyakorlattal rendelkező oktatókhoz, és elmerülhet a lenyűgöző kultúrtörténetben, valamint a burreni táj inspiráló és festői szépségében.
Felvételi
A koronavírus-járvánnyal kapcsolatos változó helyzetre reagálva az idei Globális Ökológiai Stúdió Nyári Iskolát 2021 nyarára ütemeztük, és jelenleg 2021. január 29-ig folyamatosan fogadjuk a jelentkezéseket. Ha vannak olyan korlátozások, amelyek megakadályoznák a hallgatókat A program megkezdése előtt Írországba utazva kiterjeszthetjük visszatérítési politikánkat, hogy teljes visszatérítést nyújthassunk akár két héttel a nyári iskola megkezdése előtt.
Pályázatokat várnak alapművészeti hallgatói, valamint posztgraduális hallgatók, független művészek vagy érdeklődő kutatók a szomszédos területeken a bölcsészettudomány és a természettudomány területén.
Annak érdekében, hogy megértsük, ki vagy művészként, és hogyan fejezed ki ötleteidet és elképzeléseidet írásban, a pályázati folyamat részeként kérjük az alábbiak benyújtását mérlegelésre:
- 3-10 kép a legújabb munkáról
- Írásminta egy friss egyetemi osztályból. Ez lehet hosszú vagy rövid forma, írott anyag, amely kutatáson alapuló vagy személyesebb elbeszélés lehet.
- Szándéknyilatkozat (kb. 500 szóból álló rövid ismertetés, amely felvázolja, hogy mit remél a Burren College of Art töltött időből).
- másolat
- Egy ajánlólevél
Minden pályázati anyag online beküldhető az AICAD SlideRoom portálon keresztül.
Tandíjfizetések
A 4 hetes program díja 4620 euró , amely magában foglalja a tandíjat, a stúdiót és az önellátó szálláson a kétágyas szobák elfoglaltságát.
Lemondási feltételek
Minden tandíj és díj legalább 4 héttel a program kezdete előtt esedékes. A Burren College of Art nem vállal kötelezettséget semmilyen díj vagy annak egy részének visszatérítésére ezen időpont után.
Belépők
Tanterv
A nyári iskola (3 stúdió, 3 természettudományos) 200/300 szintű sikeres elvégzése után a hallgatók legfeljebb hat kreditet szerezhetnek.
Az értékelés a következő kritériumok alapján történik:
- A részvétel minősége és az aktív részvétel.
- Az elsődleges és másodlagos kutatás minősége, beleértve a naplóírást, a vázlatfüzeteket, a kreatív inputot, a projekttervezést és a megoldást.
A részt vevő hallgatók külön stúdióteret kapnak, hogy felfedezzék saját kreatív gyakorlatukat, válaszul az órán bemutatott koncepciókra. A diákoknak el kell olvasniuk a kortárs ökológiai elméletet, írniuk, kutatniuk, és megfogalmazniuk eredményeiket és ötleteiket az osztálynak. A hallgatók részvétele a PALS konzorciummal, a Független Művészeti és Tervezői Főiskolák Szövetségének (AICAD) szervezett különböző művészeti és formatervezési intézményeitől származik. A hallgatók egy magával ragadó, ösztönző és intellektuálisan gazdagító élményre számíthatnak, amely elősegíti a kritikus párbeszédet és a nemzetközi kapcsolatokat, miközben saját művészi fejlődésüket folytatják.
A kurzust Hugh Pocock és Tamaru Hunt-Joshi közösen tanítják.
A program eredménye
Művészet + Tudomány: Miért csinálja mindkettőt?
Ami igazán egyedi és gazdagító abban, hogy egy természettudományos kurzust egy stúdiógyakorlattal kombinálva veszel részt, az a lehetőség, hogy tudományos tartalmat készíts és reagálj rá; a tudomány átalakítása, lefordítása és elhelyezése a kulturális szférában, ezáltal lehetővé téve a másfajta hozzáférést, kikérdezést és válaszadást. Figyelembe véve azokat a társadalmi és ökológiai aggályokat, amelyekkel társadalomként szembesülünk – a biológiai sokféleség csökkenése, a vízhiány, az éghajlatváltozás, a környezeti és társadalmi igazságosság –, a kreatív kutatások mellett a tudományos kutatást, az alkotást, valamint a tudósokkal és közösségekkel való együttműködést is beépíthetjük az új kritikus utak támogatása érdekében. az aggodalmak bevonására és fogalmi megfogalmazására.
A Global Ecologies Studio fejleszti és tájékoztatja művészeti gyakorlatát, támogatva Önt abban, hogy független kritikai gondolkodóvá és alkotóvá váljon, nemzetközi művészek egyenrangú csoportjával körülvéve, és összekapcsolja Önt a regionális szakemberekkel, amikor megismeri az aktuális ökológiai diskurzust. Hozzáférhet a művészeti főiskolák oktatásában kiterjedt tapasztalattal és erős szakmai gyakorlattal rendelkező oktatókhoz, és elmerülhet a lenyűgöző kultúrtörténetben, valamint a Burren táj inspiráló és festői szépségében.