
Haladó oklevél reklám- és marketingkommunikációs menedzsmentben
Toronto, Kanada
IDŐTARTAM
6 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
CAD 16 539 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* 2 félévre nemzetközi hallgatók számára / díjak tartalmazzák az esetleges díjakat és az egészségbiztosítást az első tanulmányi évre
Bevezetés
- Programkód: 6404
- Iskola: Kommunikációs, Média, Művészeti és Design Iskola
- Megbízólevelünk: Ontario College Advanced diploma
- Programtípus: középfokú program
- Program hossza: 3 év / 6 félév
- Helyszín: Meseművészeti Központ
Centennial College reklám- és marketingkommunikációs menedzsment programjának lényege kreatív tehetségének és stratégiai gondolkodásának kiaknázása, valamint az üzleti hozzáértés új és izgalmas ötletek létrehozása. Ha inkább a Super Bowlt nézi a reklámokhoz, akkor ez a program az Ön számára.
A három év alatt zajló tanfolyamok e hirdetési programban az iparág minden területén megalapozással kezdődnek, amely felkészíti Önt az utolsó tanulmányi évre, amikor a fiókkezelésre, a digitális kreatívokra vagy médiavásárlás és tervezés. Ezenkívül ez a program az egyetlen Greater Toronto Area főiskolai hirdetési program, amely egy teljes féléves 14 hetes terepi elhelyezést tartalmaz.
A Reklám- és marketingkommunikációs menedzsment programban:
- Ismerje meg a teljes hirdetési folyamatot, beleértve a kreatív fejlesztést, a kutatást, a stratégiák kidolgozását, a kampánytervezést, a gyártást és a médiatervezést és -vásárlást;
- Tanuljon meg tartalmat előállítani a hirdetési műfajok körén belül;
- Képessé válik arra, hogy meggyőző reklámokkal elmondhassa az ügyfelek történeteit;
- Tervezzen és fejlesszen kampányokat több platformon;
- Fejlessze ösztöneit és stratégiai képességeit a határidők betartása mellett professzionális és kreatív környezetben;
- Vezetni kell egy tapasztalt reklámoktató csapatból, akik hatalmas iparági szakértelemmel rendelkeznek;
- Végezze el a képzést egy iparági helyszíni elhelyezéssel, amelynek során tapasztalatokat szerez a hirdetési világ mindennapi tevékenységeiben.
Képtár
Belépők
Tanterv
Program Outline
1. félév | 2. félév | 3. félév |
|
|
|
4. félév | 5. félév | 6. félév |
Akadémiai lehetőség
|
Account Service Stream
Digitális Kreatív Stream
Választható digitális szakember (válasszon kettőt)
Médiafolyam
|
|
A program eredménye
Program szakmai tanulási eredmények
A program szakmai tanulási eredményei leírják, hogy a program végzettek milyen módon tudják megvalósítani a tanulmányaik során elsajátított ismereteket és készségeket. Az eredmények szorosan kapcsolódnak a munkahely igényeihez. Az értékelés (pl. Feladatok és tesztek) révén a hallgatók a diploma megszerzése előtt igazolják képességüket ezen eredmények megbízható teljesítésére.
- Határozza meg, elemezze és reagáljon az ügyfelek reklám- és marketingkommunikációs céljaira a marketing és kommunikáció elveinek alkalmazásával.
- Végezzen piacszegmentációs elemzést, határozza meg a szervezet célpiacát/közönségét, és határozza meg az egyes szegmensek fogyasztói magatartását.
- Integrált reklám- és marketingkommunikációs tervet dolgozzon ki, és azt meggyőzően mutassa be és védje meg.
- Értékelje az integrált reklám- és marketingkommunikációs kezdeményezések hatékonyságát.
- Reklám- és marketingkommunikációs anyagok kidolgozása a jelenlegi kanadai jogszabályoknak, iparági szabványoknak és üzleti gyakorlatoknak megfelelően.
- Kreatív megoldások kidolgozása a hirdetési és marketingkommunikációs kihívások kezelésére.
- Projektek tervezése, végrehajtása, monitorozása és értékelése a projektmenedzsment elveinek alkalmazásával.
- Végezzen el minden munkát professzionálisan, etikusan és időben.
Karrierlehetőségek
A munkát kínáló cégek
A programban végzetteket felvevő cégek a következők:
- Rendellenesség
- Anderson DDB
- BBDO
- Boom Marketing
- Cossette
- FCB
- Szürke Kanada
- JWT
- Leo Burnett
- MacLaren McCann
- Maple Leaf sport és szórakozás
- Media Edge
- Mindshare MPG
- Saatchi & Saatchi
- Starcom
- TBWA
- Young & Rubicam
A program kiemeli
- A Reklám- és Marketingkommunikációs Menedzsment program a munka világának szabványait tükrözi, beleértve a határozott határidőket, a többfeladatos munkavégzést, a nyomás alatti munkát és a professzionális prezentációkat.
- A gyakorlati gyakorlat a helyszíni professzionális szoftverekkel és médiatervező rendszerekkel a program alapvető eleme lesz.
- Betekintést és tapasztalatot szerezhet az ügynökségi működés fő területein: digitális kreatív, médiatervezés/vásárlás és számlakezelés.
- Az Interactive Advertising Bureau elismeri, hogy a program a legszélesebb körű digitális/mobil tananyagot kínálja.
Karrier Outlook
- Fiókkezelő
- Médiavásárló és tervező
- forgalmazója
- Digitális/mobil profi
- Kreatív fejlesztő
- Termelő
- Direkt marketinges
- elősegítő
- Rendezvénymarketinges
Oktatási Pathways
A Reklám- és Marketingkommunikációs Advanced Diploma program képesített végzettjei részt vehetnek a Pathway programokban partnerintézményekkel. Ezek a Pathway programok lehetővé teszik, hogy diplomát Centennial College szerzett tanulásért. Az alábbiakban felsoroljuk a programhoz elérhető partnerintézmények diplomáit.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy minden partner Pathway nek meghatározott minimális osztályzati követelménye van az átigazolási kreditek megszerzéséhez, amelyeket a fogadó partnerintézmény értékel.