MesterképzésPhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareOnline
Keystone logo
Centennial College Haladó oklevél reklám- és marketingkommunikációs menedzsmentben
Centennial College

Haladó oklevél reklám- és marketingkommunikációs menedzsmentben

Toronto, Kanada

6 Semesters

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

CAD 16 539 *

Az egyetemen

* 2 félévre nemzetközi hallgatók számára / díjak tartalmazzák az esetleges díjakat és az egészségbiztosítást az első tanulmányi évre

Bevezetés

  • Programkód: 6404
  • Iskola: Kommunikációs, Média, Művészeti és Design Iskola
  • Megbízólevelünk: Ontario College Advanced diploma
  • Programtípus: középfokú program
  • Program hossza: 3 év / 6 félév
  • Helyszín: Meseművészeti Központ

Centennial College reklám- és marketingkommunikációs menedzsment programjának lényege kreatív tehetségének és stratégiai gondolkodásának kiaknázása, valamint az üzleti hozzáértés új és izgalmas ötletek létrehozása. Ha inkább a Super Bowlt nézi a reklámokhoz, akkor ez a program az Ön számára.

A három év alatt zajló tanfolyamok e hirdetési programban az iparág minden területén megalapozással kezdődnek, amely felkészíti Önt az utolsó tanulmányi évre, amikor a fiókkezelésre, a digitális kreatívokra vagy médiavásárlás és tervezés. Ezenkívül ez a program az egyetlen Greater Toronto Area főiskolai hirdetési program, amely egy teljes féléves 14 hetes terepi elhelyezést tartalmaz.

A Reklám- és marketingkommunikációs menedzsment programban:

  • Ismerje meg a teljes hirdetési folyamatot, beleértve a kreatív fejlesztést, a kutatást, a stratégiák kidolgozását, a kampánytervezést, a gyártást és a médiatervezést és -vásárlást;
  • Tanuljon meg tartalmat előállítani a hirdetési műfajok körén belül;
  • Képessé válik arra, hogy meggyőző reklámokkal elmondhassa az ügyfelek történeteit;
  • Tervezzen és fejlesszen kampányokat több platformon;
  • Fejlessze ösztöneit és stratégiai képességeit a határidők betartása mellett professzionális és kreatív környezetben;
  • Vezetni kell egy tapasztalt reklámoktató csapatból, akik hatalmas iparági szakértelemmel rendelkeznek;
  • Végezze el a képzést egy iparági helyszíni elhelyezéssel, amelynek során tapasztalatokat szerez a hirdetési világ mindennapi tevékenységeiben.

Belépők

Tanterv

A program eredménye

Karrierlehetőségek

Tanulói beszámolók

Az Iskoláról

Kérdések