Diploma a 3D-s animációban Játék, film
Centre for Arts and Technology
Kulcs információ
Campus helye
Kelowna, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
24 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Szerezzen gyakorlati animációs tréninget animációs szakembereinkből a Kelowna Centre for Arts and Technology , a BC főiskolai egyetemen. Mindig is kreatív volt, és ujjaival volt a legfrissebb technológiai trendek pulzusa. A videojátékok kissé megszállottak, és a karrier, amely megköveteli az öltönyt és a nyakkendőt, nem csak az, amire gondolsz. A következő blokkoló játékkal vagy animációs funkcióval rendelkező tehetséges kollégákkal folytatott munka, ahol a közeljövőben látja magát. Itt az ideje, hogy életre keltsd álmaidat. Mindössze 24 hónap alatt megkapja a 3d animációs tréninget, hogy keresni tudja a szakmai diplomáját, és jöjjön el egy knock-out portfolióval és demo tárcsával, amely bemutatja tehetségeit a potenciális munkáltatóknak. Ezek csak néhány olyan karrierlehetőség, amit a kétéves diploma megszerzéséhez a 3D animáció játékban, filmben lehetett végezni
- Karakter Animátor
- Karaktermodellező
- Műszaki művész
- Textúra művész
- Digitális művész
- Világítóművész
- Koncepció / Storyboard Artist
- Összevont művész
Karrier
A 3d animációs tréning a játékra, a filmre
" Centre for Arts and Technology bemutatott hasonló érdeklődésű barátaimnak, egy olyan munkakörnyezetet, amely nem hasonlított mindennel, amit valaha is tapasztalt, és olyan oktatókat, akik inspirálták, hogy jobbak legyenek." - Evan Lewis
Pályafolyamat
Az első negyedévben bemutatják azokat a gyakorlati készségeket és ismereteket, amelyek a 2D és a 3D-s művészet bizonyított alapjai, ezért az egész kétéves program alapját képezik. Ez több iparági szabványos 2D / 3D szoftvercsomag bevezetésével érhető el, amelyet következetesen alkalmaznak a program, a rajz / tervezési koncepciók és a negyedéves demo tekercs létrehozása során. Az első negyedév végéig megjelenik a CG 6 alapja; modellezés, szövegezés, kötélzet, animálás, világítás és renderelés; digitális festés és fotó manipulációs technikák; alapvető perspektivikus rajz; az alapvető tervezési elvek és elemek alapvető megértése; FX / kompozíciós alkalmazások élőképes felvételek készítésével és szerkesztési / exportálási technikákkal az első demo tekercs létrehozásához.
A második negyedévben továbbra is a CG 6 alapjaira és az iparági szabványú 3D szoftvercsomagok fokozott ismeretére koncentrálnak. Ráadásul a kamera-beállítás, a filmtechnika és a kompozíció alkalmazása is merül fel, mivel a storyboardozás és a previsualizáció folyamatára vonatkozik. A hagyományos rajz, mint az emberi forma megfigyelésről és a hagyományos animációról való rajzolására és annak elveire vonatkozik.
A harmadik negyedévben továbbra is a CG 6 alapjaira és az iparági szabványú 3D szoftvercsomagok fokozott ismeretére koncentrálnak. A hagyományos rajz az emberi forma tanulmányozásával folytatódik, de új szoftvereket és eszközöket vezet be, mivel a 2D animációs, a karaktertervezés és a CG szobrászat digitális folyamatára vonatkozik. Ez a negyedév befejezi a program általános jellegét.
A negyedik negyedév a CG 6 alapját veszi át, és a kétéves program hátralevő részében több külön kurzusra osztja őket. CG animációs áramlást vezetünk be, amely az animáció elveire és a karakter-animáció végrehajtására összpontosít. Egy modellezési áramlást vezetünk be, amely a keményfelület és a szerves modellezés technikáira összpontosít. A CG projektek professzionális bemutatására és végrehajtására összpontosítanak a világítás, a szövegezés, a renderelés és a kompozitálás folyamatát. Ez a negyedév fokozottabban összpontosít a CG csővezetékre, de a karaktertervezés módszereit továbbra is feltárják.
Az 5. negyedév a CG animációval folytatódik, a fejlett elvekre összpontosítva, mivel a testmekanikára vonatkozik, és párbeszédet folytat. A modellezés továbbfejlesztett technikákkal folytatódik a kötélzet és a kemény felület / szerves modellezés terén. A világítás, szövegezés, renderelés és kompozitálás tovább fejlettebb eszközök és folyamatok. A játéktervezés is a középpontban áll, mivel létrehozni és dokumentálni fog egy eredeti játékkoncepció ötletet. Elkezdi elemezni, hogy a CG melyik területe fog összpontosítani a program utolsó évében.
Ebben a szakaszban választani fogsz arról, hogy a CG fegyelem elsősorban a következőkre koncentrál; A modellezés, az animáció vagy a VFX és mindazok, amelyek a három részből erednek. E döntés alapján az energiáidat az utolsó kilenc hónap alatt az ön által választott mezőbe irányítja. Ön most kezd önmagára irányulni és elkezd mozgatni, amire a végleges portfólió és a végzős demo tekercs megjelenhet. A munka és a karrierfejlesztés azért jött létre, hogy megkönnyítse a sikeres posztgraduális képzést mind a személyes, mind a szakmai életében. A hagyományos rajz folytatódik a harmadik szintű életrajzon, amely az emberi és állati formára összpontosít. Hozzáadott foglalkoztathatósági készségeket kínálnak abban az értelemben, hogy a szekunder 3D-s szoftvercsomagban jártasak lesznek.
A 7. negyedévben továbbra is dolgozik a végső diploma portfólióján és demo tekercsén. A tanfolyamok jobban irányítják az oktatókat, akik fokozott mentori szerepet vállalnak. A szakmai hozzáállás, a stúdió gyakorlat, a produkciók ütemezése és a hálózatépítés fokozottabban hangsúlyozva, és alaposabb ellenőrzés alá kerül. A további foglalkoztathatósági képességeket a játékmotor alkalmazása és a CG termelési folyamatának előnyei segítik.
Az utolsó negyedéved a legmagasabb szintű megvalósításról szól. Ez az összes kemény munka végső kulminációja. A művészet polírozása, a professzionális demo tárcsázás / portfólió létrehozása, az álláskeresés, a hálózatépítés és az érettségi kritériumok teljesítése az Ön középpontjában áll.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Speciális diploma a játékban - programozás
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Számítástechnikai oklevél – Videojáték-programozás
- Montreal, Kanada
Game Art and Design
- Online Canada