L7 CIM Marketing Leadership Program
IDŐTARTAM
18 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Kérje a tempót
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
GBP 8150 / per course
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Összekevert, Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ideális olyan marketingesek számára, akik több éves marketingmenedzsment tapasztalattal rendelkeznek, jelenleg stratégiai szinten dolgoznak. Ez a Mester szintű marketingminősítés lehetővé teheti a stratégiai marketingmenedzsmentbe való áthelyezést is.
Kinek lesz?
Ha hatékonyabbá akarsz válni a változás vezetőjeként, akkor ez az új program a mester szintjén az Ön számára. A programot üzleti vezetők, tudósok és vezető marketingszakemberek fejlesztették ki, és olyan témákat is tartalmaznak, amelyek a jövő vezető marketingszakmáinak és üzleti vezetőinek "kellenek".
Ez a CIM Academy Marketing Leadership Program célja, hogy egy kezdeti 3 napos Workshopot tartalmazzon, amely megkönnyíti a jelentős üzleti problémákra gyakorolt hatások feltárását. Ezek közé tartozik a "Marketing szerepe az értékteremtésben", a "Verseny az előnyhöz", a "Kultúra, a vezetés és a változás", valamint a "Brand equity és jó hírnév". Intenzív műhelyeket is magában foglal, mint Executive Coaching, amely a fejleszteni kívánt területekre koncentrál.
Amit megtanulsz
- Kortárs kihívások (Kötelező): Ez a modul lehetővé teszi, hogy felmérje a felmerülő kortárs marketing kihívások lehetséges hatásait, és stratégiai gondolkodást alkalmazzon a jövőbeli stratégiák kidolgozásához.
- Leading Change (kötelező): Ez a modul lehetővé teszi, hogy megfeleljen a változások kihívásainak, olyan platform létrehozásával, amely a szervezeti potenciál és a fenntartható innováció kihasználásával lehetővé teszi a változások jövőbeli megválaszolását. Ezenkívül meg fogjuk érteni, hogy hogyan lehet a szervezet eszközeinek kezelését olyan egyértelmű piaci pozíció kialakítása és fenntartása érdekében, amely irányítja, támogatja és végrehajtja a piacvezető változásokat egy szervezeten belül.
- Üzleti növekedés menedzsmentje (választott): Ez a modul lehetővé teszi, hogy strukturált és kreatív megközelítést alakítsanak ki annak meghatározására, hogy hol vannak a potenciális vagy meglévő növekedési lehetőségek.
- Tanácsadás (választható): Ez a modul célja az ügyfélkapcsolatok kiépítéséhez és fejlesztéséhez szükséges képességek fejlesztése független tanácsadóként vagy egy nagy szervezeten belüli tanácsadói szerepkörben.
A három modul (két kötelező és egy választható) sikeres elvégzése a CIM Marketing Leadership Program díját fogja eredményezni.
Tanfolyam tartalom
KORÁBBI KIHÍVÁSOK
Értékelés: Szervezeti alapú megbízás, amely lehetővé teszi számodra egy konkrét valós üzleti ügy megoldását.
Tanulási eredmények
Dinamikus marketing környezet
- Kritikusan elemezheti a szervezet környezetének változó dinamikáját.
- Határozza meg a legfontosabb üzleti illesztőprogramokat a szervezeti siker érdekében.
Kreatív gondolkodás kifejlesztése
- Értékelje a felmerülő marketing kihívások jelentőségét a szervezet jövőbeli irányába.
- Kritikusan értékelje a kihívásoknak a szervezet értékteremtéséhez való hozzájárulását.
Hozz létre betekintést, látást és irányt
- Mutassa be világosan, hogy a szervezet képes-e pozitív választ reagálni a felmerülő kihívásokra.
- Ajánljon erőforrás-orientált innovatív megközelítéseket a kortárs marketing kihívásokhoz.
VEZETŐ VÁLTOZÁS
Értékelés: Szervezeti alapú megbízás, amely lehetővé teszi számodra egy konkrét valós üzleti ügy megoldását.
Tanulási eredmények
Az ügyet változtatni kell
- Kritikusan megértsük, hogyan lehet kihasználni a szervezeti potenciált, hogy minden érdekelt számára értéket generáljon és fenntartson.
- Használjon betekintést a fenntartható innováció fejlesztéséhez, amely releváns a szervezet irányába és erőforrásaihoz.
Változási kultúra létrehozása
- Értékelje a márkavédelem és a vállalati hírnév szerepét a szervezeten belüli irányításban és fenntartásban.
- Mutassa be, mennyire támogatják a vállalati képességek optimalizálását célzó stratégiákat az ügyfél által képviselt szervezeti struktúra és kultúra.
A változás végrehajtása
- Javasoljuk, hogy a kortárs gyakorlatok hatékonyan irányítsák, irányítsák és befolyásolják mások szervezeti változást.
- Értékelje a szervezeti változás hatékonyságának végrehajtásához, felülvizsgálatához és tükrözéséhez szükséges folyamatot és környezetet.
A VÁLLALKOZÁS NÖVEKEDÉSE (VÁLASZTÁS)
Értékelés: Szervezeti alapú megbízás, amely lehetővé teszi számodra egy konkrét valós üzleti ügy megoldását.
Tanulási eredmények
Dinamika az üzleti növekedésért
- Kritikusan értékelje a szervezet és az iparág szempontjából releváns piaci dinamikát és üzleti vezetőket.
- Ismerje meg a szervezet és az iparág szempontjából releváns ügyféldinamikát.
Az irány meghatározása
- Ajánlja, hogyan lehet a szervezeti kompetenciát kidolgozni a jövőbeni célok elérése érdekében.
- Kritikusan értékelje, hogy a szervezeti jellemzők hogyan befolyásolják a szervezet termékeinek / szolgáltatásainak piaci pozicionálását.
Építési kapcsolatok
- Kritikusan értékelje, hogy a kapcsolódó érdekeltek milyen fontosak a szervezet jövőbeli sikeréhez.
- Mutassa be, hogyan használhatja fel a stratégiai partnerségeket a szervezeti siker kihasználása érdekében.
KONZULTÁCIÓ (ELECTIVE)
Értékelés: Szervezeti alapú megbízás, amely lehetővé teszi számodra egy konkrét valós üzleti ügy megoldását.
Tanulási eredmények
Ügyfélkapcsolatok kiépítése és fejlesztése
- Kritikusan értékelje a fenntartható és világosan meghatározott tanácsadói elemek összetevőit.
- Fejleszteni a személyes márkát.
A potenciális szolgáltatás felfedezése
- Kritikusan értékelje az ügyfél üzleti problémájához hozzájáruló tényezőket.
- Értékelje, hogyan segítheti az ügyfél szervezetének változását az ügyfél üzleti problémájára válaszul.
Az ügyfél kimenetele
- Kritikusan értékelje, hogyan kell kidolgozni és végrehajtani a megegyezésen alapuló megoldást.
- Tervezzen és hajtson végre rendszereket, folyamatokat és eljárásokat a megállapodás szerinti megoldás beágyazásához.
Belépési követelmények
CIM Academy saját belépési kritériumaival rendelkezik, és a pályázókat egyéni alapon értékelik. Azt javasoljuk azonban, hogy legalább hét éves marketing tapasztalattal rendelkezzen, és a következőket kell alkalmazni:
- 6. szintű képesítés megszerzett, vagy Bachelor vagy mester fokozatot.
- A karrier előrehaladása nyilvánvaló - múlt, jelen és jövő.
- Tapasztalat a marketing menedzsment szintjén.
- A jelenlegi szerepköre elegendő ahhoz, hogy lehetővé tegye az értékelési feladatokhoz való kapcsolódást.
Programjainkat angolul megtanítjuk, ha az angol nem az első nyelved, bizonyítékot kell szolgáltatnia legalább az IELTS 6.5-re vagy a Trinity ISE III / IV-re.
foglalás
Foglalja helyét júniusban a júniusi kezdési időpontban, és 10% kedvezményt kap a tandíjra.
Minden foglalást a CIM Academy csapata segítségével kell megtenni - kérjük, hívjon minket a 44 (0) 1628 427240 telefonszámon.
Blended (face-to-face és online) £ 6000 áfa
Mit tartalmaz -
- Tandíj költségek.
- 24 órás hozzáférés a CIM Academy Online-hoz.
- Kiválasztott fő olvasási könyvek.
- Tanulmányi anyagok.
- Teljes ellátás szállás.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Marketing menedzsment
- London, Egyesült Királyság
Fejlett stratégiai marketingmenedzsment
- London, Egyesült Királyság
Stratégiai Marketing
- London, Egyesült Királyság