Keystone logo
CIM Academy L7 CIM Marketing Leadership Program
CIM Academy

L7 CIM Marketing Leadership Program

18 Months

Angol

Kérje a tempót

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

GBP 8150 / per course

Összekevert, Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére

Bevezetés

Ideális olyan marketingesek számára, akik több éves marketingmenedzsment tapasztalattal rendelkeznek, jelenleg stratégiai szinten dolgoznak. Ez a Mester szintű marketingminősítés lehetővé teheti a stratégiai marketingmenedzsmentbe való áthelyezést is.

Kinek lesz?

Ha hatékonyabbá akarsz válni a változás vezetőjeként, akkor ez az új program a mester szintjén az Ön számára. A programot üzleti vezetők, tudósok és vezető marketingszakemberek fejlesztették ki, és olyan témákat is tartalmaznak, amelyek a jövő vezető marketingszakmáinak és üzleti vezetőinek "kellenek".

Ez a CIM Academy Marketing Leadership Program célja, hogy egy kezdeti 3 napos Workshopot tartalmazzon, amely megkönnyíti a jelentős üzleti problémákra gyakorolt ​​hatások feltárását. Ezek közé tartozik a "Marketing szerepe az értékteremtésben", a "Verseny az előnyhöz", a "Kultúra, a vezetés és a változás", valamint a "Brand equity és jó hírnév". Intenzív műhelyeket is magában foglal, mint Executive Coaching, amely a fejleszteni kívánt területekre koncentrál.

Amit megtanulsz

  • Kortárs kihívások (Kötelező): Ez a modul lehetővé teszi, hogy felmérje a felmerülő kortárs marketing kihívások lehetséges hatásait, és stratégiai gondolkodást alkalmazzon a jövőbeli stratégiák kidolgozásához.
  • Leading Change (kötelező): Ez a modul lehetővé teszi, hogy megfeleljen a változások kihívásainak, olyan platform létrehozásával, amely a szervezeti potenciál és a fenntartható innováció kihasználásával lehetővé teszi a változások jövőbeli megválaszolását. Ezenkívül meg fogjuk érteni, hogy hogyan lehet a szervezet eszközeinek kezelését olyan egyértelmű piaci pozíció kialakítása és fenntartása érdekében, amely irányítja, támogatja és végrehajtja a piacvezető változásokat egy szervezeten belül.
  • Üzleti növekedés menedzsmentje (választott): Ez a modul lehetővé teszi, hogy strukturált és kreatív megközelítést alakítsanak ki annak meghatározására, hogy hol vannak a potenciális vagy meglévő növekedési lehetőségek.
  • Tanácsadás (választható): Ez a modul célja az ügyfélkapcsolatok kiépítéséhez és fejlesztéséhez szükséges képességek fejlesztése független tanácsadóként vagy egy nagy szervezeten belüli tanácsadói szerepkörben.

A három modul (két kötelező és egy választható) sikeres elvégzése a CIM Marketing Leadership Program díját fogja eredményezni.

Tanfolyam tartalom

KORÁBBI KIHÍVÁSOK

Értékelés: Szervezeti alapú megbízás, amely lehetővé teszi számodra egy konkrét valós üzleti ügy megoldását.

Tanulási eredmények

Dinamikus marketing környezet

  • Kritikusan elemezheti a szervezet környezetének változó dinamikáját.
  • Határozza meg a legfontosabb üzleti illesztőprogramokat a szervezeti siker érdekében.

Kreatív gondolkodás kifejlesztése

  • Értékelje a felmerülő marketing kihívások jelentőségét a szervezet jövőbeli irányába.
  • Kritikusan értékelje a kihívásoknak a szervezet értékteremtéséhez való hozzájárulását.

Hozz létre betekintést, látást és irányt

  • Mutassa be világosan, hogy a szervezet képes-e pozitív választ reagálni a felmerülő kihívásokra.
  • Ajánljon erőforrás-orientált innovatív megközelítéseket a kortárs marketing kihívásokhoz.

VEZETŐ VÁLTOZÁS

Értékelés: Szervezeti alapú megbízás, amely lehetővé teszi számodra egy konkrét valós üzleti ügy megoldását.

Tanulási eredmények

Az ügyet változtatni kell

  • Kritikusan megértsük, hogyan lehet kihasználni a szervezeti potenciált, hogy minden érdekelt számára értéket generáljon és fenntartson.
  • Használjon betekintést a fenntartható innováció fejlesztéséhez, amely releváns a szervezet irányába és erőforrásaihoz.

Változási kultúra létrehozása

  • Értékelje a márkavédelem és a vállalati hírnév szerepét a szervezeten belüli irányításban és fenntartásban.
  • Mutassa be, mennyire támogatják a vállalati képességek optimalizálását célzó stratégiákat az ügyfél által képviselt szervezeti struktúra és kultúra.

A változás végrehajtása

  • Javasoljuk, hogy a kortárs gyakorlatok hatékonyan irányítsák, irányítsák és befolyásolják mások szervezeti változást.
  • Értékelje a szervezeti változás hatékonyságának végrehajtásához, felülvizsgálatához és tükrözéséhez szükséges folyamatot és környezetet.

A VÁLLALKOZÁS NÖVEKEDÉSE (VÁLASZTÁS)

Értékelés: Szervezeti alapú megbízás, amely lehetővé teszi számodra egy konkrét valós üzleti ügy megoldását.

Tanulási eredmények

Dinamika az üzleti növekedésért

  • Kritikusan értékelje a szervezet és az iparág szempontjából releváns piaci dinamikát és üzleti vezetőket.
  • Ismerje meg a szervezet és az iparág szempontjából releváns ügyféldinamikát.

Az irány meghatározása

  • Ajánlja, hogyan lehet a szervezeti kompetenciát kidolgozni a jövőbeni célok elérése érdekében.
  • Kritikusan értékelje, hogy a szervezeti jellemzők hogyan befolyásolják a szervezet termékeinek / szolgáltatásainak piaci pozicionálását.

Építési kapcsolatok

  • Kritikusan értékelje, hogy a kapcsolódó érdekeltek milyen fontosak a szervezet jövőbeli sikeréhez.
  • Mutassa be, hogyan használhatja fel a stratégiai partnerségeket a szervezeti siker kihasználása érdekében.

KONZULTÁCIÓ (ELECTIVE)

Értékelés: Szervezeti alapú megbízás, amely lehetővé teszi számodra egy konkrét valós üzleti ügy megoldását.

Tanulási eredmények

Ügyfélkapcsolatok kiépítése és fejlesztése

  • Kritikusan értékelje a fenntartható és világosan meghatározott tanácsadói elemek összetevőit.
  • Fejleszteni a személyes márkát.

A potenciális szolgáltatás felfedezése

  • Kritikusan értékelje az ügyfél üzleti problémájához hozzájáruló tényezőket.
  • Értékelje, hogyan segítheti az ügyfél szervezetének változását az ügyfél üzleti problémájára válaszul.

Az ügyfél kimenetele

  • Kritikusan értékelje, hogyan kell kidolgozni és végrehajtani a megegyezésen alapuló megoldást.
  • Tervezzen és hajtson végre rendszereket, folyamatokat és eljárásokat a megállapodás szerinti megoldás beágyazásához.

Belépési követelmények

CIM Academy saját belépési kritériumaival rendelkezik, és a pályázókat egyéni alapon értékelik. Azt javasoljuk azonban, hogy legalább hét éves marketing tapasztalattal rendelkezzen, és a következőket kell alkalmazni:

  • 6. szintű képesítés megszerzett, vagy Bachelor vagy mester fokozatot.
  • A karrier előrehaladása nyilvánvaló - múlt, jelen és jövő.
  • Tapasztalat a marketing menedzsment szintjén.
  • A jelenlegi szerepköre elegendő ahhoz, hogy lehetővé tegye az értékelési feladatokhoz való kapcsolódást.

Programjainkat angolul megtanítjuk, ha az angol nem az első nyelved, bizonyítékot kell szolgáltatnia legalább az IELTS 6.5-re vagy a Trinity ISE III / IV-re.

foglalás

Foglalja helyét júniusban a júniusi kezdési időpontban, és 10% kedvezményt kap a tandíjra.

Minden foglalást a CIM Academy csapata segítségével kell megtenni - kérjük, hívjon minket a 44 (0) 1628 427240 telefonszámon.

Blended (face-to-face és online) £ 6000 áfa

Mit tartalmaz -

  • Tandíj költségek.
  • 24 órás hozzáférés a CIM Academy Online-hoz.
  • Kiválasztott fő olvasási könyvek.
  • Tanulmányi anyagok.
  • Teljes ellátás szállás.

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • Marketing menedzsment
    • London, Egyesült Királyság
  • Fejlett stratégiai marketingmenedzsment
    • London, Egyesült Királyság
  • Stratégiai Marketing
    • London, Egyesült Királyság