Luxusmenedzsment és tervezési innováció vezetői bizonyítványa
Continuing and Professional Education at The New School
Kulcs információ
Campus helye
New York, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
12 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 46 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Nov 2024
* meg kell határozni
Bevezetés
A Parsons, az Egyesült Államok első számú tervezési iskolája és az ESSEC által közösen kínált, a világ ötödik legjobb vezetőképzési programjaként a Luxus Menedzsment és Dizájn Innováció (EMiLUX) vezetői program olyan szakemberek és vállalkozók számára készült, akik globálisan szeretnének kifejleszteni. perspektíva és mélyebb ismerete a nemzetközi luxuspiacokról, miközben továbbra is munkájukon dolgoznak.
A program kiemelt részei:
- 12 hónapos részmunkaidős vezetői program.
- Hét 1 hetes helyszíni magával ragadó rezidencia globális luxusközpontokban több országban, online tanfolyamok, luxus- és kiskereskedelmi túrák, valamint céglátogatások.
- Vállalkozói projekt, amely valós tapasztalatokat kínál, és lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy teszteljenek egy ötletet egy új vállalkozás létrehozásával vagy egy termék vagy piac fejlesztésével egy meglévő vállalatban.
- Parsons és az ESSEC oktatói tanítják, akik az iparágban elismert vezetők és a téma szakértői.
- Lehetőség egy egész életen át tartó professzionális hálózat létrehozására a dizájn, az innováció és a luxus üzletág metszéspontjában dolgozó társakból.
Tanterv
A résztvevők hét hetes személyes, magával ragadó rezidens modulon vesznek részt, és hat, egyenként hathetes online tanulási modulon vesznek részt a modulok között. Minden személyes rezidens záróvizsgával zárul a tanulási célok értékelésére.
A program témái:
- A luxus alapjai | Franciaország
- Divatalkotás, -tervezés és rendszerinnováció | Egyesült Államok
- Stratégia és piacra lépés | Egyesült Arab Emírségek
- Luxus és divat a digitális korszakban | Japán és Kína
- A nagykereskedelmi modell | Svájc és Franciaország
- Made in Italy: Az értéklánc kezelése | Olaszország
- Ügyfélélmény és a luxus és a divat új határai | Egyesült Államok
A program eredménye
Luxusmenedzsment és design innovációs hallgatóként a következőket kapja:
- Mélyreható ismerete a luxus üzleti környezetről és a felhasználó-központú tervezési stratégiák, az értékinnováció és az agilis módszerek globális márkákra gyakorolt hatásáról.
- Betekintés az üzleti és működési modellekbe, a változó fogyasztói magatartásokba, az ellátási lánc kihívásaiba és megoldásaiba, valamint a globális gazdaság növekvő összetettségébe.
- Képes kezelni a különféle vásárlói elvárásokat, és digitális márkaélményt teremteni a közönséggel való jobb kapcsolat érdekében.
- A vállalkozói gondolkodás alapjainak ismerete és a lean start-up elindításának útiterve.
- Lehetőségek professzionális kapcsolatok kialakítására a luxusvállalkozások vezetőinek globális hálózatával.