Kereskedelmi menedzsment felsőfokú képzés
Spain Online, Spanyolország
IDŐTARTAM
NYELVEK
Spanyol
PACE
Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Összekevert
Bevezetés
Hol tartják a képzést?
Madridi és barcelonai központunkban, kevert vagy kevert módban.
módozat
A kevert módozat egyesíti a személyes kapcsolattartás és a tanfolyam rugalmasságának előnyeit:
• Szemtől szembeni órák és személyre szabott oktatóanyagok: elősegítik a megszerzett ismeretek megerősítését gyakorlati esetek bemutatása és az elmélet elemzése révén. A személyre szabott oktatóanyagok lehetőséget nyújtanak a kételyek megoldására és a hallgatók számára különösen érdekes konkrét példák kezelésére.
• Online források.
Az online módszertan nagy rugalmasságot tesz lehetővé az információk frissítése és bővítése során. A hallgató hozzáférhet a szükséges információkhoz, amelyek mindig naprakészek, valamint olyan tartalmakhoz, amelyek nem szerepelnek a programban, de érdekes lehet számára.
• Az anyag.
A szórakoztató módon bemutatott tananyag tartalmát szisztematikus felülvizsgálatnak vetik alá, hogy a tanterv mindig naprakész információkkal rendelkezzen. Ily módon gyakorlati és koncentrált megközelítés kínálható valódi üzleti környezetben.
Ideális Diákok
Mindazoknak a szakembereknek, vállalkozóknak és üzletembereknek, akiknek el kell mélyíteniük tudásukat a kereskedelmi menedzsmentben, és globális és szisztematikus jövőképet kell elsajátítaniuk a kereskedelmi terület működéséről.
Belépők
Tanterv
napirend
1. modul. Az értékesítési hálózat kereskedelmi irányítása és felügyelete
1. Bevezetés az üzleti tervezésbe és a változóelemzésbe
2. Marketing Mix
3. Az értékesítés módja és feltételei
4. Kereskedelmi forgalmazás és elosztási csatorna
5. Kereskedelmi szervezet
6. Értékesítési előrejelzés
7. Stratégiai ügyfelek kezelése
2. modul. Kereskedelmi csapatok vezetése
1. A Kereskedelmi Menedzsment új kihívásai
2. Az értékesítési hálózat kiválasztása
3. Értékesítő képzés
4. Az értékesítési hálózat felügyelete, értékelése
5. Az értékesítési hálózat díjazása
6. CRM a kereskedelmi csapatok irányításában
3. modul. Konzultatív értékesítés
1. Az értékesítés pszichológiája
2. Meggyőző kommunikáció
3. Az értékesítési módszerek bevezetése és fejlődése
4. Kiskereskedelem vagy B2C
5. Külkereskedelmi B2B eladás
6. Tárgyalás
7. Az e-comerce
4. modul. Az eladói munka szervezése és tervezése
1. Területek és értékesítési módok
2. Időgazdálkodás és ülésszervezés
3. Elemzés és döntéshozatal
4. Adminisztrációs folyamatok (Írásbeli kommunikáció az ügyféllel)
5. Információs technológiák az üzletvezetésben
6. Kedvezmények, késedelmes fizetés és fizetési feltételek
A program eredménye
A felsőoktatási program célja, hogy általános és átfogó látásmódból biztosítsa és megszilárdítsa a hallgatóban az üzletvezetéshez kapcsolódó ismereteket és készségeket. Orientációja lehetővé teszi, hogy hazánk aktuális eseteire és sajátosságaira összpontosítsunk.
Cím
Azok a résztvevők, akik sikeresen elvégzik a kurzust, kettős mesterfokozatot kapnak az EAE Business School és a University of Barcelona-IL3 / Rey Juan Carlos Egyetemen.
Karrierlehetőségek
Minden érdeklődő hallgató beépítheti tananyagát a kurzus állásbankjába a virtuális Campuson keresztül.