Érettségi utáni kortárs luxus üzleti és marketing szakon
ESPM – Brasil
Kulcs információ
Campus helye
São Paulo, Brazília
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
2 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
BRL 1 462 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* legfeljebb 35 részlet 1 462,58 BRL + 1 részlet 1 610,59 BRL
Bevezetés
A kurzus célja a luxuspiacot érintő elméletek, koncepciók és gyakorlatok bemutatása a marketing és az üzleti élet stratégiai vízióján keresztül, valamint a készségek és kompetenciák fejlesztésének elősegítése a vállalati világban való munkavégzéshez, a menedzsment teljes víziójával. a luxus. Amellett, hogy piacspecifikus hálózatépítést biztosít.
A célokat a luxus fogalmának történetének és fejlődésének, az új és jelenlegi fogyasztó kulturális vonatkozásainak, a feltörekvő piacok és a nemzetközi műveletek lehetőségeinek és veszélyeinek, valamint az innováció és a kreativitás fogalmának megértésével érik el. luxus, valamint a márkamenedzsment és a digitális csatornákon történő kommunikáció, a különböző üzleti modellek és stratégiák, a luxus vevői élmény és szolgáltatás, valamint a termékek és szolgáltatások tervezése a luxusfogyasztó számára megértési szempontjaival.
Modalitás
HYFLEX. Szabadon részt vehet az élő órákon személyesen az ESPM egységekben vagy virtuálisan a Zoomon keresztül. Vegyen részt személyesen, hogy magával ragadó élményeket éljen át, és csatlakozzon a hálózathoz. Vagy csatlakozzon virtuálisan bárhonnan, hogy a legjobban illeszkedjen az időbeosztásához és a helyéhez. Előadásfelvételek állnak rendelkezésre a beszélgetések visszatekintésére (nem jár távolléti díjjal).
* A HyFlex diplomás programokban tudományterületenként szombatonként kötelező személyes találkozó, átlagosan havonta egy szombaton.
Az Edições Globo Condé Nasttal együttműködve
Az Editora Globo és a Condé Nast Publications közös vállalkozásából 2010 júliusában alapított Edições Globo Condé Nast (EGCN) a Vogue, Casa Vogue, Glamour és GQ címek kiadásáért felelős brazil kiadó.
Az ESPM és az EGCN közötti partnerség azzal a céllal jött létre, hogy kiváló tartalmat biztosítsanak a divat és a luxusmarketing területén, olyan címekkel, amelyek e két szegmensben referenciaként szolgálnak Brazíliában és világszerte. A Vogue által kínált előnyök a következők: Meghívók az osztályvezetőtől, hozzáférés a Vogue Digital tartalomhoz: 1 év a Globo Mais alkalmazás jóvoltából, a Multidiszciplináris Integratív Projekt legjobb munkáinak közzététele a Vogue Digitalban, Előnyök a Vogue eseményekhez, Látogatás EGCN és kávé a szerkesztővel.
Képtár
Ideális Diákok
akinek szánják
A kurzust azoknak a hallgatóknak fejlesztettük ki, akik új készségeket szeretnének elsajátítani a kortárs marketingmenedzsmenthez, a luxusra fókuszálva, a következő profillal:
- A luxuspiacon dolgozó szakemberek, akik szeretnék elmélyíteni, frissíteni üzleti ismereteiket.
- Más szegmensekben dolgozó szakemberek, akik luxusvállalkozásokkal kapcsolatos ismereteket keresnek.
- Pályájuk elején lévő szakemberek, akik a luxus szegmensben szeretnének belépni a munkaerőpiacra.
Tanterv
mit fog tanulni
Minden tudományágban lesz egy óra, amelyet egy különleges vendég, egy érintett vállalat vezetőjének részvételére szentelnek, és minden tantárgy témájához kapcsolódik. Gyakorlatilag, mivel két bimester van és átlagosan 2 tudományág mindegyikben, osztályonként 4 vendégvezetőnk lesz. Az osztályvezetőt a Vogue és vendégei reklámozzák.
Szintezés
- Pénzügy alapjai (távoktatás)
- Marketing alapjai (távoktatás)
piac és fogyasztó
- A luxus története
- Luxusfogyasztói elmélet és kultúra
- Feltörekvő piacok és nemzetközivé válás
Üzleti menedzsment
- Stratégia és műveletek a luxuspiacon
- Termékek és szolgáltatások tervezése luxuskivitelben
- Kreativitás és innováció a luxusban
- Luxus digitális csatornakezelés
Marketing menedzsment
- Stratégiai márkamenedzsment
- Luxus globális kommunikáció
- Élmények és szolgáltatások marketingje luxusban
- Online média és közösségi média menedzsment
Integráció
- Multidiszciplináris integratív projekt
Az órákat az ESPM diplomás campusán tartják, és más helyszíneken is taníthatók, a professzor előre ütemezve. A kurzusprogramban megjelölt EAD tudományágak a személyes tudományágakkal párhuzamosan és a kurzus kezdeti szakaszában zajlanak.
A program eredménye
Egy másik bejegyzés azoknak, akik más ötletekkel szeretnének kitűnni
A luxuspiac az egyik legrégebbi, a vásárlók világszerte vásárolnak, és maguk döntik el, hol és hogyan vásárolnak. És naponta érkeznek új fogyasztók a luxuspiacra. Emellett a hagyományos márkák új úti célokat érnek el, oda mennek, ahol a luxusfogyasztók, különösen a feltörekvő gazdaságokban. A luxuspiacra pozícionált új vállalkozások is születnek, hiszen a lehetőség minden szektorban megvan. És ebben az összefüggésben a luxus fogalma új értelmezések elé néz, ami megköveteli a márkáktól a közönség reakcióira való megkettőzött figyelmet, és egyre inkább erősíti pozíciójukat.
A luxusmárkát alkotó elemek a magas minőség, a hagyomány, a design, a művészet, a megkülönböztetés és a prémium ár. Ezek a szempontok azonban önmagukban nem garantálják egy luxusvállalkozás sikerét. Ezeket az elemeket ki kell bővíteni, és a stratégiai vitákba beemelni az innováció, a kreativitás, a digitális és a tapasztalat pilléreit. Ily módon ígéretes jövőt lehet előrevetíteni egy luxusvállalkozás számára, legyen az bármilyen hagyományos is. Ezért a marketinget és a luxus üzleti menedzsmentet érintő szempontok megértése nagy jelentőséggel bírhat minden olyan vezető számára, aki luxuskoncepciókat szeretne beépíteni vállalkozásába.
Emiatt a Kortárs Luxus Üzleti és Marketing Posztgraduális Kurzus egy széles érzéki program, melynek célja, hogy frissen végzett szakembereket, vállalkozókat és menedzsereket készítsen fel különböző tudásterületeken a luxusvállalkozások irányításának kihívásaira, akár már konszolidált területen dolgoznak. cégekhez, startupokhoz való csatlakozáshoz vagy vállalkozásod létrehozásához.
Annak érdekében, hogy a tartalom a lehető legfrissebb legyen, ezt a tanfolyamot a Vogue-val együttműködve fejlesztettük ki, hogy minden kapcsolatot biztosítson a luxuspiac különböző szegmenseinek szakembereivel és vállalkozásaival.
A diszciplínákat három blokkra osztották, amelyek az új luxusszakember sikeréhez nélkülözhetetlen jelenlegi tudással és készségekkel foglalkoznak: Piac és Fogyasztói, Vállalkozásmenedzsment és Marketing.