Digitális grafikai kurzus
Prague, Csehország
IDŐTARTAM
10 Days
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
05 Aug 2024
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
Ebben a kurzusban mindent megtudhat, amire szüksége van ahhoz, hogy egy tervezővé váljon. Megtanulják, hogyan kell vázolni és előkészíteni a projektet, hogyan lehet a modern szoftver- és hardvereszközök segítségével megvalósítani a valóságot, és hogyan szerkesztheti azt egy végleges változatra. Szintén megismerkedhet a jelenlegi trendekkel és népszerű módszerekkel a grafikai tervezésben és bemutatásában.
Leírás
A grafikai tervezés tanfolyamának a leggyakoribb témákkal kell foglalkoznia a reklám és a grafikai tervezés legkülönfélébb területén. Remélhetőleg a diákok megtanulják, hogyan kell a grafikai tervezés különböző kéréseire kacsolni, és hogyan lehet sikeres vizuális kommunikációt készíteni.
szakértelem
Frissíteni
Előfeltételek
A kurzus a fejlett diákok számára készült a grafikai tervezés területén. A diákoknak az Adobe Illustrator és az Adobe Photoshop alapvető ismeretei szükségesek.
Szükséges anyagok:
- számítógép (PC vagy Mac) telepített Adobe programokkal (Illustrator és Photoshop)
- lágy ceruzák, tollak és néhány papír, amelyet a tervezés során használnak
- grafikus táblát nem kértek, de hatalmas előnye van
Menetrend: hétfő - péntek, 9: 00-14: 00
Kreditek: A kurzus befejezése után hivatalos részvételi igazolást kap. Kérjük, tájékoztassa a szervező személyzetet, ha további pótlékokra van szüksége, mint például a Transcript of Records. A hallgató legfeljebb 5 ECTS kreditet vehet igénybe, de kérjük, kövesse az itt leírt utasításokat, és előzetesen konzultáljon az egyetem elismerési folyamatával.
Ár: A tanfolyam díja tartalmazza a pályázati díjat, a tananyagokat és a délutáni / esti társadalmi tevékenységeket és eseményeket, üdvözlő és búcsú italt. Egyéb költségek, mint például a szállítás, az étkezés, a szállás, a biztosítás, a személyi költségek, az extra tevékenységek (például a városon kívüli utazások, belépési díjak, néhány sporttevékenység és bérleti díj), valamint a szükséges felszerelések (pl. Személyes laptop) nem tartoznak ide. az ár.
Szállás: Szálláslehetőségek esetén kérjük, látogasson el a dedikált oldalra.
Tanfolyam körvonal
- Vázlatok és rajzok - a grafikai iparágban bármit megtervezni. A diákoknak nem kell képzettnek lenniük a rajzolásban, ez a rész meg kell tanítani nekik, hogyan kell dolgozni a kezdeti ötletekkel. Meg fogják tanulni a tervezési elemekről, mint a szín, a vonal, az alak, a tér, a textúra.
- Logótervezés - Az a rész, ahol az ötletek kapják meg a formájukat és válnak a vállalatok, szolgáltatások vagy termékek tényleges tervévé, figyelembe véve a logótervezés jelentőségét a vállalat vizuális képében.
- Tipográfia - A tanulóknak meg kell tudniuk, hogyan kell dolgozni szövegekkel, betűtípusokkal és a tipográfia alapelveivel - hatásokkal és akár a pszichológiával is, amelyet az ügyfeleknél használnak, megfelelő betűtípusok kiválasztásával a vállalati identitásokkal vagy terméktervekkel. A technikai és esztétikai kérdések, valamint a tipográfia kommunikációs képességei is egyedi formákként és szövegként vannak kitéve.
- Terméktervezés - Sok vállalat és szolgáltatás kínál saját új termékeket, a diákok megtanulják, hogyan közelíthetnek meg a terméktervezéshez, hogyan találnak kapcsolatot a vállalati identitás és a termékjellemzők között. A téma célja, hogy tudatosítsa a több funkció szerepét egy új termék létrehozásában
- Vállalati identitás - A márka olyan tárgyi rendszerben fejeződik ki, amely elősegíti a márka elismerését. Ezek az elemek jellemzően erős azonossággal rendelkeznek, amely elválasztja őket, vagy kiemelkedik a piacon lévő márkák tömegétől. Ennek a résznek össze kell kapcsolnia az összes gyakorlatot, hogy a vállalat funkcionális identitása (különféle vállalkozások válogatása) legyen. A végső állapot egy márka kézikönyvet tartalmaz.
* A program / tanfolyam vázlat változhat.