Haladó diploma a játékban - Design
Fanshawe College
Kulcs információ
Campus helye
London, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 19 220 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 8 313,65 USD: teljes díj a hallgatókra szemesztenként. A 2020/21-es év tényleges költségeit még mindig meghatározzák
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Csatlakozzon egy élénk és növekvő iparhoz, amely nemcsak a játékokkal foglalkozik
A játéktervezés célja a kreativitás kiaknázása és az egész világ felépítése a játékosok számára, hogy kifejezzék magukat. Kevés olyan szakma van, amely igény van videojáték-tervezőkként, és London, Ontario áll az élénk és növekvő ipar középpontjában.
Tanuljon egy élvonalbeli létesítményben
A Video Game Design and Development programban a New York-i új digitális és teljesítményművészeti központban fog tanulni, amelyet vezető játék- és technológiai iparágak vesznek körül. Ezek az innovátorok mentorálnak és kritizálnak. Meg fogják mutatni, hogyan kell bejutni, és hogyan kell eljutni. Ez az intenzív, hároméves előrehaladott diploma azokra az eszközökre és technikákra fog összpontosítani, amelyekre egy előadói, animátor, szintű és játéktervezőnek kell lennie.
Fejleszteni fogja a 2D és 3D képességeit a művészet és a tervezés elmélete, modellezés, animáció, texturálás, anatómia és rajz tanulmányozásával. Ezután ezekre az alapokra épít, hogy megértse a videojáték egészét. A videojáték-iparban a tervezők, animátorok, producerök és művészeti rendezők minden egyes lépésben meggyőződnek arról, hogy tudják, hogyan használják készségeidet a való világban.
Tanulási eredmények
A végzős megbízhatóan bizonyította, hogy képes:
- Elemezze a játékfajták közötti különbségeket annak érdekében, hogy olyan játékokat fejlesszen ki, amelyek megfelelnek az egyes piacok igényeinek.
- Elemezze a videojátékok történetét, hogy összehasonlítsa a játékfejlesztés különböző megközelítéseit.
- Támogassa a játékfejlesztést azáltal, hogy meghatározza és összekapcsolja az iparágak sokféle szerepét - a programozást, a tervezést és a művészetet.
- Hozzájáruljon egyénként és egy játékfejlesztési csapat tagjához a játékfejlesztési projekt hatékony befejezéséhez.
- Stratégiákat dolgozzon ki a folyamatos személyes és szakmai fejlődésre a játék teljesítményének javítása érdekében a játékiparban.
- Minden munkát a vonatkozó törvények, rendeletek, jogszabályok, ipari szabványok és etikai kódexek szerint végezzen.
Tanfolyamok
1. szint
Tegye meg az alábbi kötelező tanfolyamokat:
- MMED-1022 3D-bevezető
- MMED-1023 digitális rajz 1
- HIST-1041 Art & Design Survey
- MMED-1027 1. animáció
- MMED-1026 karaktertervezési anatómia 1
- INDS-1033 videojáték-elmélet
- WRIT-1037 Ok és írás 1-kortárs média
2. szint
Tegye meg az alábbi kötelező tanfolyamokat:
- Az MMED-1025 animátorok számára 1
- MMED-3018 digitális rajz 2
- MMED-1028 technológiai felmérés
- MMED-1029 1. textúra
- MMED-1030 modellezés 1
- MMED-3019 karaktertervezési anatómia 2
- MMED-1031 játéktervezés 1
- COMM-3075 kommunikáció a média számára
3. szint
Általános oktatás - Vegyen részt 3 kredit általános képzésben
Tegye meg az alábbi kötelező tanfolyamokat:
- Az MMED-3020 animátorok számára
- MMED-3021 digitális rajz 3
- MMED-1032 Unity 1
- MMED-3022 2. textúra
- MMED-3023 2. modellezés
- MMED-1033 gyártási technológia
4. szint
Általános oktatás - Vegyen részt 3 kredit általános képzésben
Tegye meg az alábbi kötelező tanfolyamokat:
- MMED-3024 Animáció-MOCAP
- MMED-5001Digitális rajz 4
- MMED-3025 Unity 2
- MMED-3026 3. textúra
- MMED-3027 animációs kötélzet
- MMED-3028 termelési technológia 2
- MMED-3029 2. játéktervezés
5. szint
Tegye meg az alábbi kötelező tanfolyamokat:
- MMED-5002 játéktervezés 3
- DEVL-1040 portfóliófejlesztés 1
- MMED-5003 1. tézispont
- MMED-1034 3D eszközfejlesztés 1
6. szint
Tegye meg az alábbi kötelező tanfolyamokat:
- MMED-5004 3D Asset Development 2
- DEVL-5002 portfóliófejlesztés 2
- MMED-5005 tézis 2. fejezet
- ENTP-1001 multimédiás vállalkozás
Általános oktatás - választható
- Vegye ki 6 általános iskolai kredit - Általában a 3. és a 4. szinten
Program rezidens
A hallgatóknak legalább 20 kredit teljesítését kell teljesíteniük a programban a Fanshawe College hogy megfeleljenek a program tartózkodási helyének követelményeinek, és elvégezzék a programot. Pexels / Pixabay
Felvételi követelmények
- OSSD tanfolyamokkal a College (C), az Egyetem (U), az Egyetem / Főiskola (M) vagy a Nyitott (O) folyamból
vagy
- Akadémiai és karrier belépési bizonyítvány (ACE)
vagy
- Ontario középiskolai egyenértékűségi tanúsítvány (GED)
vagy
- Érett pályázó a megfelelő előkészítéssel
és
- Kiegészítő űrlapon elért sikeres pontszám (legalább 60%)
Angol nyelvi követelmények
Azoknak a pályázóknak, akiknek az első nyelve nem angol, az alábbi módszerek egyikével kell bizonyítani az angol nyelvtudást:
- 12. osztályú főiskola vagy egyetemi adatfolyam angol nyelvű hitele Ontario középiskolából vagy azzal egyenértékű, a program belépési feltételeitől függően
- Angol mint idegen nyelv vizsgálata (TOEFL), legalább 79 ponttal az Internet-alapú teszt (iBT) tesztjeként, az elmúlt két év teszteredményeivel
- Nemzetközi angol nyelvvizsgáló rendszer (IELTS) Akadémiai teszt, amelynek teljes pontszáma 6,0, a négy sáv egyikében sem kevesebb, mint 5,5, a teszt eredményei az elmúlt két évben
- Kanadai Akadémiai Angol Nyelv (CAEL) teszt, melynek összpontszáma 60, a négy sáv bármelyikében 50-nél kevesebb pontszámot kapott, az elmúlt két évben pedig a teszt eredményei
- Pearson Test of English Academic (PTE) legalább 53 ponttal, az elmúlt két évben a teszt eredményekkel
- A Cambridge-i angol teszt (FCE / CAE / CPE), amely a 169-es Cambridge-i angol skála összpontszámával rendelkezik, 162 nyelv alatti nyelvi készség nélkül, a vizsgálati eredmények az elmúlt két évben
- Egy angol nyelvértékelés (ELE) a Fanshawe College nál, a teszt összes szakaszában legalább 70% -os pontszámmal, az elmúlt két évben végzett vizsgálati eredményekkel
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 diákok: minimálisan 80% ESL4 / GAP5 8. szinten, 75% ESL4 / GAP5 9. szinten, vagy 70% ESL4 / GAP5 10. szinten
Ajánlott tudományos előkészítés
- 12. osztály angol (C) vagy (U) vagy 12. fokozat Az íróhajó (C) VAGY 12. osztály Üzleti és technológiai kommunikáció (O)
- 11. vagy 12. fokozatú kommunikációs technológia (M) VAGY 11. osztály Bevezetés a számítástechnikába (U) és a 12. osztályba tartozó számítástechnikába (U)
- 11. fokozatú médiaművészet (M) vagy (O) vagy 12. osztályú médiaművészet (M)
- 11. osztályos vizuális művészet (M) vagy (O) vagy 12. osztályú vizuális művészet (M)
Ajánlott személyes előkészítés
Az iparban használt grafikai és 3D programok alapvető ismerete. Tapasztalja meg a különféle videojátékok játszását. Ingyenes próbaverzió szoftver (3D Max, Maya, Adobe Photoshop) használata, valamint ingyenes online alaptanfolyamok készítése modellezés, animáció stb.
A pályázó kiválasztási kritériumai
Ha a jogosult pályázók száma meghaladja a programban rendelkezésre álló helyeket, a pályázó kiválasztási kritériumai:
- Preferencia az Ontario állandó lakosai számára.
- A pályázat kézhezvétele február 1-jéig (e dátumot követően a Fanshawe College a jelentkezőket az érkezési sorrendben fogja megvizsgálni, amíg a program megtelik).
- A felvételi követelmények teljesítése.
Karrierlehetőségek
A videojáték-ipar karrierje magában foglalhatja a Karaktertervezőt, a Tervezőt, a Termelőt, a Audiotervezést, a Modellezőt, az Animátort, a Texture Artistot, a Koncepció művészt és a Storyboard Artistot.
Képtár
A program eredménye
A végzett hallgató megbízhatóan bizonyította, hogy képes:
- Elemezze a játékműfajok közötti különbségeket, hogy olyan játékokat fejlesszen ki, amelyek megfelelnek az adott piacok igényeinek.
- Elemezze a videojátékok történetét, hogy összehasonlítsa a játékfejlesztés különféle megközelítéseit.
- Támogassa a játékok fejlesztését azáltal, hogy azonosítja és összekapcsolja az iparági szerepkörök – programozás, tervezés és művészet – koncepcióit.
- Egyénként és egy játékfejlesztő csapat tagjaként járuljon hozzá egy játékfejlesztési projekt hatékony megvalósításához.
- Stratégiák kidolgozása a folyamatos személyes és szakmai fejlődéshez, hogy javítsa a munkateljesítményt a játékiparban.
- Minden munkát a vonatkozó törvények, rendeletek, jogszabályok, iparági szabványok és etikai kódexek betartásával végezzen.
Belépők
Tanterv
Tanfolyamok
1. szint
Vegyen részt az alábbi kötelező kurzusokon:
- MMED-1073 ---- 3D Bevezetés
- MMED-1023 ---- Digitális rajz 1
- HIST-1041 ---- Művészeti és formatervezési felmérés
- MMED-1027 ---- Animáció 1
- MMED-1026 ---- Karaktertervezés anatómiája 1
- INDS-1033 ---- Videojáték elmélet
- WRIT-1037 ---- Ok és írás 1 – Kortárs média
2. szint
Vegyen részt az alábbi kötelező kurzusokon:
- MMED-3055 ---- Animáció 2
- MMED-3018 ---- Digitális rajz 2
- MMED-1028 ---- Technológiai felmérés
- MMED-1029 ---- 1. textúra
- MMED-1030 ---- Modellezés 1
- MMED-3019 ---- Karaktertervezés anatómiája 2
- MMED-1031 ---- Játéktervezés 1
- COMM-3075 ---- Kommunikáció a médiának
3. szint
Gen Ed – Vegyen részt egy 3 kredites általános oktatási választható kurzuson.
Vegyen részt az alábbi kötelező kurzusokon:
- MMED-3056 ---- 3. animáció
- MMED-3021 ---- Digitális rajz 3
- MMED-1032 ---- Unity 1
- MMED-3022 ---- 2. textúra
- MMED-3023 ---- Modellezés 2
- MMED-3058 ---- Digitális szobrászat 1
4. szint
Gen Ed – Vegyen részt egy 3 kredites általános oktatási választható kurzuson.
Vegyen részt az alábbi kötelező kurzusokon:
- MMED-3060 ---- Környezetvédelem Cikksz
- MMED-5001 ---- Digitális rajz 4
- MMED-3025 ---- Unity 2
- MMED-3026 ---- 3. textúra
- MMED-3061 ---- Animáció 4
- MMED-3059 ---- Digitális szobrászat 2
- MMED-3029 ---- Játéktervezés 2
5. szint
Vegyen részt az alábbi kötelező kurzusokon:
- MMED-5002 ---- Játéktervezés 3
- DEVL-1040 ---- Portfóliófejlesztés 1
- MMED-5003 ---- 1. szakdolgozat
- MMED-1034 ---- 3D eszközfejlesztés 1
6. szint
Vegyen részt az alábbi kötelező kurzusokon:
1. csoport
DEVL-5002 ---- Portfóliófejlesztés 2
- MMED-5005 ---- 2. szakdolgozat
- DEVL-3013 ---- Karrier előkészítés
2. csoport
Vegyük az MMED-5004-et vagy az INNV-1001-et
- MMED-5004 ---- 3D eszközfejlesztés 2
- INNV-1001 ---- Innovációs alkalmazások
Gen Ed – Választható tárgyak
Szerezzen 6 általános oktatási kreditet – általában 3. és 4. szinten
Program rezidens
A hallgatóknak legalább 28 kreditet kell teljesíteniük ebben a programban a Fanshawe College címen, hogy megfeleljenek a program tartózkodási helyére vonatkozó követelménynek, és elvégezzék ezt a programot
Karrierlehetőségek
A végzett hallgatók elsajátítják azokat a számítástechnikai, digitális művészeti és kreatív írási készségeket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a játéktervező iparban kiválóak legyenek, lehetővé téve számukra, hogy olyan karriereket folytassanak, mint például:
- karaktertervező
- minőségbiztosítás
- szintű tervező
- Junior játéktervező
- 3D modellező
- animátor
- textúra művész
- koncepció művész
- storyboard művész
Íme néhány példa a karrierlehetőségekre a Fanshawe Game Design programjában végzett hallgatók számára:
3D modellező
Videojátékokban használt kellékek, környezetek és karakterek létrehozása.
Játéktervező
Felelős a játék alapvető felhasználói élményéért, beleértve a felhasználói felületet, a főszereplő mozgását és harcát, az ellenséges mozgást és a minijátékokat.
3D animátor
Élethű animációkat hozhat létre és módosíthat, hogy sci-fi karaktereket és lényeket keltsen életre a képernyőn.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Programozás játékokhoz, webhez és mobilhoz
- Vancouver, Kanada
Animáció és játékfejlesztés
- Belleville, Kanada
- Toronto, Kanada + 1 több
Felsőfokú játék diploma – Art
- Toronto, Kanada