Pályakezdő bizonyítvány az ügyfélkapcsolati marketing és az értékesítés menedzsment területén
Fanshawe College
Kulcs információ
Campus helye
London, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
CAD 3 996
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az Ügyfélkapcsolati Marketing és Értékesítési Menedzsment program válaszol az üzleti vállalkozások növekvő igényére egy olyan készség iránt, amely az ügyfelet az üzleti döntések középpontjába helyezi. Ez a készség kritikus fontosságú, mivel a marketing és az értékesítés sikere az új ügyfelek vonzásától függ, miközben fenntartja és megerősíti a jelenlegi ügyfelekkel fenntartott kapcsolatokat.
Ez az egyéves posztgraduális képesítési program megalapozza a hallgatókat a marketing és az értékesítés területén, az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) és az ügyfélélmény (CX) bevált gyakorlatainak, stratégiáinak, taktikájának, eszközeinek és eszközeinek vizsgálatára és alkalmazására összpontosítva. technikák. A hallgatóknak lehetőségük lesz iparági szabványú üzleti és marketing elemzéseket alkalmazni, valamint CRM platformokat használni a marketing és az értékesítés folyamatának javítására. A hallgató megtanulja a fiók fejlesztésének stratégiáit és taktikáit az értékesítés és az értékesítés menedzsment területén is.
Tanulási eredmények
- Készítsen professzionális marketing tervet a szokásos marketing tervezési folyamatok és eszközök felhasználásával;
- Készítsen átfogó ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) marketing tervet, amely az ügyfél aktuális, személyre szabott és méretezhető adatbázis-stratégiáját használja;
- Stratégiai kommunikációs tervezési folyamatok és eszközök alkalmazása az ügyfelek generálásához, valamint az ügyfelek megtartásának, elégedettségének és jövedelmezőségének javításához;
- Értékelje a különféle marketingtechnikai platformokról kinyert adatokat, hogy támogassa a marketing problémamegoldó és döntéshozatali folyamatait;
- Alkalmazza az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) és az ügyfélélmény (CX) bevált gyakorlatait, stratégiáit, taktikáit és technikáit, hogy megerősítse az ügyfélkapcsolatokat mind a vállalkozások közötti (B2B), mind pedig a vállalkozások és a fogyasztók (B2C) piacain;
- Tervezze meg az ügyfélélmény útjának feltérképezését az ügyfélélmény javításának és a személyre szabott digitális marketing automatizálásának területeinek azonosítására;
- Alkalmazza az iparági szabványú marketing elemzési és CRM platformokat az értékesítési és marketing folyamatokra;
- Összegyűjti és elemzi az elsődleges és a másodlagos marketing kutatásokat az ügyfélélményt javító, megbízható marketing döntések támogatása érdekében;
- Komplex marketinganyagok kommunikálása szóban, írásban és digitálisan, különféle közönségek és célok érdekében;
- Professzionális standardok mintája megbízható és kivitelezhető elemzés biztosítása érdekében, tiszteletben tartva az adatvédelemmel és a biztonsággal kapcsolatos globális szabályozást és gyakorlatot;
- Stratégiák kidolgozása az üzletfejlesztési lehetőségek létrehozására, felmérésére és megvalósítására;
- Stratégiák kidolgozása az ügyfelekkel való munkakapcsolatok kialakítására és fenntartására annak érdekében, hogy megerősítsék hűségüket a szervezet termékeivel és szolgáltatásaival szemben;
- Tervezzen stratégiai számlavezetést, beleértve a kulcsfontosságú számlák, a területkezelés és a kategóriakezelés megközelítését.
Tanfolyamok
1. év
Tegye meg az alábbi kötelező tanfolyamokat:
1. csoport
- MGMT-6163 CRM üzleti stratégia 3
- MKTG-5006 Marketing menedzsment 3
- MGMT-6164 ügyfélélmény 3
- MGMT-6165 CRM eszközök és technológia 3
- MKTG-6037 Analytics és mérőszámok 3
- Az MGMT-6166 CRM lehetővé tette az eladást 3
- MGMT-6168 CRM stratégiai projekt 6
- MGMT-6169 Feltörekvő trendek a CRM 3-ban
- MGMT-6170 CRM lehetővé tette az értékesítés kezelését 3
- MGMT-6167 Adatmegjelenítés és jelentés 4
2. csoport
A hallgatókat felveszik a következő tanfolyamok egyikére:
- MGMT-6171 vagy INNV-6001
- MGMT-6171 Automatizálás és munkafolyamat-kezelés 3
- INNV-6001 innovációs alkalmazások 4
Program rezidens
A diákoknak legalább 10 kreditet kell teljesíteniük ebben a programban a Fanshawe College hogy megfeleljenek a program tartózkodási követelményének, és befejezzék ezt a programot
Felvételi követelmények
Két- vagy hároméves főiskolai diploma vagy fokozat (megjegyzés: minimum „C +” átlag vagy összesített 2,5 GPA)
vagy
A kapcsolódó munkatapasztalat és a középfokú oktatás elfogadható kombinációja a Főiskola megítélése alapján *
vagy
A Főiskola által egyenértékűnek ítélt ötéves szakmai tapasztalat a marketing / üzletág területén *
Jegyzet:
* Lehet, hogy a pályázóknak be kell nyújtaniuk a munkatapasztalat részleteit tartalmazó önéletrajzot és fedőlapot.
Angol nyelvi követelmények
Azoknak a pályázóknak, akiknek az első nyelve nem angol, az alábbi módszerek egyikével kell bizonyítani az angol nyelvtudást:
- 12. osztályú főiskola vagy egyetemi adatfolyam angol nyelvű hitele Ontario középiskolából vagy azzal egyenértékű, a program belépési feltételeitől függően
- Angol mint idegen nyelv vizsgálata (TOEFL), legalább 88 ponttal az Internet-alapú teszt (iBT) esetében, az elmúlt két év teszteredményeivel
- Nemzetközi angol nyelvvizsgáló rendszer (IELTS) Akadémiai teszt, amelynek összpontszáma 6,5, a pontszámok száma pedig kevesebb, mint 6,0 a négy sáv bármelyikében, az elmúlt két év teszt eredményeivel.
- Kanadai Akadémiai Angol Nyelv (CAEL) teszt, melynek összpontszáma 70, és a négy sáv bármelyikében nem éri el a 60-nál kevesebb pontszámot, az elmúlt két évben pedig a teszt eredményei
- Pearson Test of English Academic (PTE) legalább 59 ponttal, az elmúlt két évben a teszt eredményekkel
- A Cambridge-i angol teszt (FCE / CAE / CPE), amely a Cambridge-i angol nyelvű 176-os teljes pontszámot kapja, 169 nyelvnél kevesebb nyelvi készséggel, az elmúlt két évben végzett vizsgálati eredmények
- Az angol nyelvértékelés (ELE) a Fanshawe College nál, a teszt összes szakaszában legalább 75% -os pontszámmal, az elmúlt két évben végzett teszt eredményekkel
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 diákok: minimálisan 80% ESL4 / GAP5 9-es szinten vagy 75% ESL4 / GAP5 10. szinten
Ajánlott tudományos előkészítés
Rendkívül ajánlott, hogy a diákok a következő területeken járjanak el a programba való belépés előtt:
- Matematika
- Üzleti kommunikáció
- Számítógépes alkalmazások, különösen a Microsoft Word, az Excel és a PowerPoint
A pályázó kiválasztási kritériumai
Ha a jogosult pályázók száma meghaladja a programban rendelkezésre álló helyeket, a pályázó kiválasztási kritériumai:
- Az Ontario állandó lakosainak előnyben részesítése
- A kérelem beérkezése február 1-jéig (ezt követően a Fanshawe College a pályázókat először az első kézbesítés alapján veszi figyelembe, amíg a program nem teljes)
- A felvételi követelmények elérése
Karrierlehetőségek
Az ügyfélkapcsolati marketing és értékesítésmenedzsment diplomás tanúsító program dinamikus karriert készít fel a vállalkozások közötti értékesítés, a marketing és az elemzés területén.
Állások, amelyeket a program szolgálna
Ez a specialitás lehetőséget adhat a hallgatóknak arra, hogy lehetőséget nyújtsanak a Salesforce üzleti szakemberek kijelölésére (TrailHead), a CSP tanúsításukra és más, az ügyfélkapcsolat-menedzsmentre jellemző igazolásokra. Itt vannak azok a munkahelyek, amelyekre a program a diplomások felkészítésére összpontosítana:
- Marketing szakember / marketing menedzser / marketing igazgató
- CRM elemzők / CRM tanácsadó / CRM tanácsadó szakember
- Értékesítési vezető / értékesítési igazgató
- Sales Operation Manager
- Számlavezető
- Műszaki értékesítési vezető
- Üzleti elemzők / üzleti információs elemzők
- Üzletfejlesztési munkatárs / belső értékesítés / eladási mérnök
- Salesforce rendszergazda / Salesforce fejlesztő
- Ügyfélszolgálati munkatárs / ügyfélszolgálati koordinátor / ügyfélélmény-menedzser / ügyfélkapcsolati vezető
Képtár
Belépők
Tanterv
Tanfolyamok
1. év
Vegyen részt az alábbi kötelező kurzusokon:
1. csoport
- MGMT-6163 ---- CRM üzleti stratégia
- MGMT-6192 ---- CRM digitális marketing
- MGMT-6164 ---- Vevői tapasztalat
- MGMT-6165 ---- CRM eszközök és technológia
- MKTG-6037 ---- Analytics és mérőszámok
- MGMT-6166 ---- CRM engedélyezett értékesítés
- MGMT-6168 ---- CRM stratégiai projekt
- MGMT-6169 ---- Új trendek a CRM-ben
- MGMT-6170 ---- CRM-kompatibilis értékesítéskezelés
- MGMT-6167 ---- Adatok megjelenítése és jelentése
2. csoport
A hallgatókat az alábbi kurzusok egyikére íratják be:
MGMT-6171 vagy INNV-6001
- MGMT-6171 ---- Automatizálás és munkafolyamat-kezelés
- INNV-6001 ---- Innovációs alkalmazások
Program rezidens
A hallgatóknak legalább 10 kreditet kell teljesíteniük ebben a programban a Fanshawe College címen, hogy megfeleljenek a program tartózkodási helyére vonatkozó követelménynek, és elvégezzék ezt a programot
A program eredménye
- Készítsen professzionális marketingtervet szabványos marketingtervezési folyamatok és eszközök segítségével;
- Átfogó Customer Relationship Management (CRM) marketingterv kidolgozása, amely az ügyfél jelenlegi adatbázis-stratégiáját használja, amely személyre szabott és méretezhető;
- Alkalmazza a stratégiai kommunikációs tervezési folyamatokat és eszközöket a leadek generálására, valamint az ügyfelek megtartásának, elégedettségének és jövedelmezőségének javítására;
- Különféle marketingtechnológiai platformokból kinyert adatok értékelése a marketing problémamegoldó és döntéshozatali folyamatainak támogatása érdekében;
- Az Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) és az Ügyfélélmény (CX) legjobb gyakorlatainak, stratégiáinak, taktikáinak és technikáinak alkalmazása az ügyfélkapcsolatok megerősítésére mind a vállalkozások közötti (B2B), mind a vállalkozások és a fogyasztók közötti (B2C) piacokon;
- Tervezze meg az ügyfélélmény-útvonal feltérképezését, hogy azonosítsa azokat a területeket, amelyek javítják az ügyfélélményt és automatizálják a személyre szabott digitális marketinget;
- Alkalmazzon iparági szabványos marketingelemzést és CRM-platformokat az értékesítési és marketingfolyamatokra;
- Elsődleges és másodlagos marketingkutatások összegyűjtése és elemzése az ügyfélélményt javító megalapozott marketingdöntések támogatása érdekében;
- Komplex marketinganyagok kommunikálása szóban, írásban és digitálisan különféle célközönségek és célok érdekében;
- Szakmai szabványok modellezése a megbízható és megvalósítható elemzések biztosításához, miközben tiszteletben tartja az adatvédelemmel és -biztonsággal kapcsolatos globális szabályozást és gyakorlatot;
- Stratégiák kidolgozása üzletfejlesztési lehetőségek létrehozására, értékelésére és végrehajtására;
- Stratégiák kidolgozása az ügyfelekkel való munkakapcsolatok kialakítására és fenntartására annak érdekében, hogy erősítsék hűségüket a szervezet termékei és szolgáltatásai iránt;
- Készítsen terveket a stratégiai számlakezeléshez, beleértve a kulcsfontosságú fiókok megközelítését, a területkezelést és a kategóriakezelést.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Felsőfokú üzleti adminisztráció – marketing/ felsőfokú üzleti adminisztráció – marketing szak (munkatapasztalattal)
- Toronto, Kanada
Üzleti diploma – Marketing
- Toronto, Kanada
Reklám szakos diploma – kreatív és digitális stratégia
- Toronto, Kanada