
Tanfolyam in
Építsd meg a divatimperidet Future London Academy

Ösztöndíjak
Bevezetés
Ragyogó divattervező vagy, akinek több útmutatásra van szüksége a fenntartható vállalkozás felépítéséhez? Most készíted az első kollekciódat, és szeretnéd biztosítani, hogy elfogyjon? Vagy arra törekszik, hogyan növelheti jelenlétét a hazáján kívül, részt vegyen a New York-i divathéten és szerepeljen a Vogue-ban? Ez a gyakorlati tanfolyam segít megérteni, mi akadályozhatja márkáját abban, hogy divatbirodammá váljon, és végigvezeti Önt a kollekciók építésének, marketingjének és értékesítésének folyamatán.
Ki ez a program?
- Független divattervezők, akik szeretnék növelni márkájukat
- Kortárs divatmárkák tulajdonosai, akik nemzetközi terjeszkedésre vágynak
- Látnokok, akik meg akarják zavarni a divatpiacot
Tanulni fogsz
- Hogyan válasszuk ki a márkának megfelelő szegmenst és árképzést
- Hogyan kerülhet be olyan nagy divatkiadványokba, mint a Vogue és az Elle
- Hogyan lehet rávenni a hírességeket, hogy viseljék a darabjaidat?
- Mitől lehet kiemelkedő a márkád?
- Mi a legjobb módja az online és az bolti értékesítésnek
- Hogyan lehet bekerülni a párizsi és a New York-i divathétbe
- A divattervezők tévedései megölik a márkáikat
Gyakorlati tanfolyam a divattervezők számára
IGAZI IPARI LÁTNIVALÓK
Tanuljon azoktól az emberektől, akik ezt megvalósították. Értse meg, hogy az ipar TÉNYLEGEN működik, és hogyan lehet előrébb jutni a versenyen
Gyakorlati eszközök és sablonok
Minden tartalmat gondosan gondoztunk, hogy inspiráló és alkalmazható legyen. A tanfolyam eszközöket és letölthető sablonokat tartalmaz, amelyeket megtarthat.
Kérdések és válaszok és különleges vendégek
Vigyázzon a különleges vendégek és a Q & As bónusz tartalmaira a divattervezőkkel, akik karrierjük különböző szakaszaiban vannak.
A PROGRAM SZERKEZETE
1. FEJEZET - KRISZTALIZÁLJA LÁTÁSÁT
Van mintagyűjteményed, mi következik?
Tehetséges vagy. Ragyogó mintagyűjteményed van. Készen áll arra, hogy üzletet csináljon. De működni fog? Hogyan lehet tudni, mielőtt minden idejét és pénzét belefekteti, és elkerülheti a sok divattervező által elkövetett hibákat ebben a szakaszban.
▶ ︎ A látás kikristályosítása - mi teszi egyedivé Önt és márkáját
▶ ︎ Megértése az ügyfeleknek - hogyan lehet megtalálni azt a közönséget, aki megszállottja lenne a gyűjteményének
▶ ︎ Eladó darabok kiválasztása - hogyan készítse elő gyűjteményét az amerikai piac számára
▶ ︎ 100 út a tönkremenetelhez - a divattervezők által elkövetett hibák megölik az üzletüket
▶ ︎ Esettanulmányok: a semmitől a hírnévig - hogyan építették független márkák birodalmukat
2. FEJEZET - MÁRKA ÉPÍTÉSE
Hogyan lehet létrehozni egy erős márkát, amelyről mindenki beszélni fog
A logódtól kezdve a lookbookokig és az Instagramig - értsd meg, mire van szükséged egy márka létrehozásához, amelyet mindenki szeretne viselni.
▶ ︎ Miért számít a márkajelzés és hogyan tud kiemelkedni a versenytársak közül
▶ ︎ Elnevezés és Visual Identity - készítse fel márkáját a globális terjeszkedésre
▶ ︎ Webhely, lookbookok és kampányok - hogyan lehet online jelenlétet kialakítani anélkül, hogy betörne a bank
▶ ︎ Instagram - tegyen és ne tegyen egy független divatmárka számára
3. FEJEZET - DOLGOZÁS NYOMTATÁSSAL
Hogyan lehet létrehozni egy erős márkát, amelyről mindenki beszélni fog
Szerezd meg gyűjteményeidet a legnépszerűbb kiadványokban, vörös szőnyeges eseményekben és influencerekben. Építsen online jelenlétet, amely felerősíti látását és hűséges követőket épít.
▶ ︎ Sajtó - miért van rá szükség, és hogyan lehet elérni, hogy a divatkiadványok rólad írjanak
▶ ︎ Szerkesztőség, cikk / profil, termékjellemző, kifutópálya-lefedettség - annak megértése, hogy mi működik az Ön számára és hogyan lehet bejutni
▶ ︎ Együttműködés hírességekkel és stylistjaikkal - hogyan lehet az influencereknek márkáját viselni
▶ ︎ Más típusú együttműködések
4. FEJEZET - A GYŰJTEMÉNY ELADÁSA
Beszéljünk pénzzel. Melyek a legjobb csatornák a mesés darabok eladásához.
A divatüzlet időnként kemény és zavaros. Hogyan kerül a kiskereskedelembe? Csak online maradjon? Hol szerzi az első hűséges vásárlóit?
▶ ︎ Online és offline értékesítés - mi a legköltséghatékonyabb módja a gyűjtemény értékesítésének
▶ ︎ Hagyományos üzletek, előugró ablakok, trönkbemutatók, piacok, kiskereskedelem - az offline platformokkal való együttműködés
▶ ︎ Online értékesítés - hogyan lehet forgalmat irányítani az e-kereskedelmi webhelyére, és holnap kezdje el az értékesítést
▶ ︎ A kereskedelem művészete - tegye fényessé gyűjteményét az üzletében (online vagy offline)
5. FEJEZET - GLOBÁLIS FELTÉTEL
A New York-i divathéttől a birodalom kiépítéséig
Mit kell tudni, ha a megszokott piacon kívül szeretne eladni, és részt kíván venni a globális divatheteken.
▶ ︎ New York-i divathét - mennyibe kerül egy divatbemutató, hogyan lehet bejutni és felhívni a figyelmet
▶ ︎ Egyéni és több márkás kiállítások - mi működne a márkád számára
▶ ︎ Új kategóriák és nemek szerinti szétágazás - külön gyűjteményekre van szüksége?
▶ ︎ Jövőbeli stratégia - mi a következő lépés
Program kurátor
Elizabeth Solomeina
Társalapító és ügyvezető igazgató a Flying Solo-nál
A Flying Solo egy innovatív üzlet és bemutatóterem Soho-ban, New York-ban, független divattervezőket képviselve és kiválasztva őket a NYFW & PFW kifutópálya-bemutatókra. A Flying Solo tervezőit gyakran olyan hírességek kedvelik, mint Lady Gaga, Kim Kardashian, Cardi B és mások. Erzsébetnek több mint 10 éves tapasztalata van a divat terén, valamint saját ékszermárkáját, a Solomeina-t működteti, amelyet a Vogue, New York Times, L'Officiel, WWD szerepelt.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Vogue Summer School: Fashion Business
- London, Egyesült Királyság
Divat Marketing és Kommunikáció Tanév - Őszi bevitel
- Florence, Olaszország
5 Days of Fashion Business
- London, Egyesült Királyság