MesterképzésPhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareOnline
Keystone logo
Glendale Community College Az animáció művészeti munkatársa
Glendale Community College

Az animáció művészeti munkatársa

Glendale, Amerikai Egyesült Államok

2 Years

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

Tandíj igénylése

Az egyetemen

* 5000–10 000 USD évente

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére

Bevezetés

Kínálunk egy teljes igazolást szakterületekkel.

  • Mozgásgrafika (2d digitális animáció)
  • 2D animáció tervezés
  • 3D karakter beállítása és animáció
  • 3D digitális karaktertervezés
  • Videojáték-tervezés

Oktatóink mind iparági szakemberek. A szakterületeket négy félévre tervezik (a legtöbb hallgató számára két év), és célja, hogy a hallgatók számára belépő szintű művészi készségeket nyújtson.

46571_GCCADBldg..jpg

Mozgásgrafikai tervezési sorrend (az Adobe After Effects használatával)

  • 1. szemeszter - 121. fénykép: Képalkotás a Photoshop 1 alkalmazással
  • 2. félév - 220. cikk: Bevezetés a mozgásgrafikába, 125. fotó: Speciális effektusok a Photoshop alkalmazással
  • 3. félév - 221. cikk: Haladó mozgásgrafika

2D-s animációtervezés (a Photoshop és a ToonBoom Harmony használatával)

  • 1. szemeszter - 201. cikk: Rajz animációhoz
  • 2. szemeszter - 205. cikk: Az animáció alapjai
  • 3. szemeszter - 209. cikk: Bevezetés a karaktertervezésbe
  • 2. szemeszter - 210. cikk: Bevezetés a forgatókönyvbe

Karakter beállítása és animációs sorrend (Maya használatával)

  • 1. félév - 233. cikk: Bevezetés a 3D karakterbeállításba
  • 1. szemeszter - 235. cikk: Bevezetés a 3D-s karakteranimációba
  • 2. szemeszter - 234. cikk: 3D-s karakter animáció
  • 2. szemeszter - 236. cikk ( fejlesztés alatt, még nem ajánlott ): Haladó 3D-s karakteranimáció

3D digitális karaktertervezés (Z-Brush használatával)

  • 1. szemeszter - 245. cikk: 3D digitális karaktertervezés I.
  • 2. félév - 246. cikk: 3D digitális karaktertervezés II

Videojáték-tervezési sorrend (az Unity használatával)

  • 1. szemeszter - 267. cikk: Bevezetés a játékfejlesztésbe
  • 2. szemeszter - 268. cikk: Játékmechanika / prototípus készítés
  • 2. szemeszter - 270. cikk: 3d játékszint kialakítása 1
  • 3. szemeszter - 271. cikk: 3D-s játékszint kialakítása 2
  • 3. szemeszter - 269. cikk: Kreatív Stúdió: Gyakorlati játékfejlesztés

151017_photo-1518548235008-15c2e3a4fdd3.jpg
Debby Hudson / unsplash

Tanulási eredmények a programban

A program befejezése után az egyetemi korú hallgatók és az avokációs tanulók olyan készségeket szereznek, amelyek lehetővé teszik a négyéves főiskolákra való áttérést vagy a munkahelyre való belépést; és az ipari dolgozók átképzik magukat, hogy diverzifikálják munkalehetőségeiket az animáció, a játék vagy a vizuális effektek területén.

Tudományos naptár

  • Félévi rendszer (16 hét).
  • Az őszi szemeszter augusztus végén kezdődik.
  • A tavaszi szemeszter február közepén kezdődik.
  • Nyári foglalkozás (június közepétől augusztus közepéig); január elején egy rövid, hat hetes téli ülésszakkal együtt.

A közvetlenül a tengerentúlról jelentkező új nemzetközi hallgatók csak az őszi vagy a tavaszi félévre jelentkezhetnek. A rövid távú foglalkozások korlátozott órarendet kínálnak az "új" hallgatók számára, és a legjobban a "továbbtanulók" számára készültek.

Felvételi követelmények

Középiskolai átiratok és oklevél; minimum 2,0 vagy "C" osztályzat átlaga, ha közvetlenül az Egyesült Államokban székhellyel rendelkező főiskoláról vagy egyetemről érkezik. A TOEFL minimum 45 az iBT-n, vagy az IELTS "banda-pontszáma" legalább 4,5 - ha az angol nem az első tanítási nyelv. Továbbá, a támogatási nyilatkozat nyilatkozata és bankszámlakivonat, valamint egyoldalas személyes esszé. A "Feltételes felvétel" TOEFL vagy IELTS nélkül, valamint a Nyelviskola programból történő átigazolással rendelkező hallgatók számára érhető el.

Jelentkezési határidők (tengerentúli pályázók számára)

  • Július 1. az őszi félévre;
  • December 1-je a tavaszi félévre;
  • [Május 15., „nyári foglalkozás” - Nyár csak azoknak a hallgatóknak, akik az Egyesült Államokban "átigazolnak" egy érvényes és érvényes I-20 űrlappal.]
  • A határidők rugalmasak lehetnek; a részletekért forduljon a Nemzetközi Diákirodához.

Tandíj és díjak / megélhetési költségek

  • Tandíj és díjak (2020-21. Tanév): 7581 USD (teljes munkaidőben; két félév).
  • Becsült, az egyetemen kívüli megélhetési költségek: 13 000 USD.
  • A bankszámlakivonat teljes költsége = 22 965 USD.
  • Megjegyzés: a fenti költségek időszakos / éves változásoknak vannak kitéve. [Kérjük, ennek megfelelően tervezze meg költségvetését].
  • A tandíjat / díjakat félévenként fizetik a regisztrációkor.
  • "Tandíj előleg" nem szükséges.
  • A Főiskola minden félévben felajánl egy tandíjfizetési tervet.

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • Motion Arts - Certificate of Achievement
    • San Jose, Amerikai Egyesült Államok
  • Motion Arts - Associate Degree
    • San Jose, Amerikai Egyesült Államok