Az animáció művészeti munkatársa
Glendale, Amerikai Egyesült Államok
IDŐTARTAM
2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* 5000–10 000 USD évente
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Kínálunk egy teljes igazolást szakterületekkel.
- Mozgásgrafika (2d digitális animáció)
- 2D animáció tervezés
- 3D karakter beállítása és animáció
- 3D digitális karaktertervezés
- Videojáték-tervezés
Oktatóink mind iparági szakemberek. A szakterületeket négy félévre tervezik (a legtöbb hallgató számára két év), és célja, hogy a hallgatók számára belépő szintű művészi készségeket nyújtson.
Mozgásgrafikai tervezési sorrend (az Adobe After Effects használatával)
- 1. szemeszter - 121. fénykép: Képalkotás a Photoshop 1 alkalmazással
- 2. félév - 220. cikk: Bevezetés a mozgásgrafikába, 125. fotó: Speciális effektusok a Photoshop alkalmazással
- 3. félév - 221. cikk: Haladó mozgásgrafika
2D-s animációtervezés (a Photoshop és a ToonBoom Harmony használatával)
- 1. szemeszter - 201. cikk: Rajz animációhoz
- 2. szemeszter - 205. cikk: Az animáció alapjai
- 3. szemeszter - 209. cikk: Bevezetés a karaktertervezésbe
- 2. szemeszter - 210. cikk: Bevezetés a forgatókönyvbe
Karakter beállítása és animációs sorrend (Maya használatával)
- 1. félév - 233. cikk: Bevezetés a 3D karakterbeállításba
- 1. szemeszter - 235. cikk: Bevezetés a 3D-s karakteranimációba
- 2. szemeszter - 234. cikk: 3D-s karakter animáció
- 2. szemeszter - 236. cikk ( fejlesztés alatt, még nem ajánlott ): Haladó 3D-s karakteranimáció
3D digitális karaktertervezés (Z-Brush használatával)
- 1. szemeszter - 245. cikk: 3D digitális karaktertervezés I.
- 2. félév - 246. cikk: 3D digitális karaktertervezés II
Videojáték-tervezési sorrend (az Unity használatával)
- 1. szemeszter - 267. cikk: Bevezetés a játékfejlesztésbe
- 2. szemeszter - 268. cikk: Játékmechanika / prototípus készítés
- 2. szemeszter - 270. cikk: 3d játékszint kialakítása 1
- 3. szemeszter - 271. cikk: 3D-s játékszint kialakítása 2
- 3. szemeszter - 269. cikk: Kreatív Stúdió: Gyakorlati játékfejlesztés
Tanulási eredmények a programban
A program befejezése után az egyetemi korú hallgatók és az avokációs tanulók olyan készségeket szereznek, amelyek lehetővé teszik a négyéves főiskolákra való áttérést vagy a munkahelyre való belépést; és az ipari dolgozók átképzik magukat, hogy diverzifikálják munkalehetőségeiket az animáció, a játék vagy a vizuális effektek területén.
Tudományos naptár
- Félévi rendszer (16 hét).
- Az őszi szemeszter augusztus végén kezdődik.
- A tavaszi szemeszter február közepén kezdődik.
- Nyári foglalkozás (június közepétől augusztus közepéig); január elején egy rövid, hat hetes téli ülésszakkal együtt.
A közvetlenül a tengerentúlról jelentkező új nemzetközi hallgatók csak az őszi vagy a tavaszi félévre jelentkezhetnek. A rövid távú foglalkozások korlátozott órarendet kínálnak az "új" hallgatók számára, és a legjobban a "továbbtanulók" számára készültek.
Felvételi követelmények
Középiskolai átiratok és oklevél; minimum 2,0 vagy "C" osztályzat átlaga, ha közvetlenül az Egyesült Államokban székhellyel rendelkező főiskoláról vagy egyetemről érkezik. A TOEFL minimum 45 az iBT-n, vagy az IELTS "banda-pontszáma" legalább 4,5 - ha az angol nem az első tanítási nyelv. Továbbá, a támogatási nyilatkozat nyilatkozata és bankszámlakivonat, valamint egyoldalas személyes esszé. A "Feltételes felvétel" TOEFL vagy IELTS nélkül, valamint a Nyelviskola programból történő átigazolással rendelkező hallgatók számára érhető el.
Jelentkezési határidők (tengerentúli pályázók számára)
- Július 1. az őszi félévre;
- December 1-je a tavaszi félévre;
- [Május 15., „nyári foglalkozás” - Nyár csak azoknak a hallgatóknak, akik az Egyesült Államokban "átigazolnak" egy érvényes és érvényes I-20 űrlappal.]
- A határidők rugalmasak lehetnek; a részletekért forduljon a Nemzetközi Diákirodához.
Tandíj és díjak / megélhetési költségek
- Tandíj és díjak (2020-21. Tanév): 7581 USD (teljes munkaidőben; két félév).
- Becsült, az egyetemen kívüli megélhetési költségek: 13 000 USD.
- A bankszámlakivonat teljes költsége = 22 965 USD.
- Megjegyzés: a fenti költségek időszakos / éves változásoknak vannak kitéve. [Kérjük, ennek megfelelően tervezze meg költségvetését].
- A tandíjat / díjakat félévenként fizetik a regisztrációkor.
- "Tandíj előleg" nem szükséges.
- A Főiskola minden félévben felajánl egy tandíjfizetési tervet.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Motion Arts - Certificate of Achievement
- San Jose, Amerikai Egyesült Államok
Motion Arts - Associate Degree
- San Jose, Amerikai Egyesült Államok