Felsőfokú játék diploma – Art
George Brown College
Kulcs információ
Campus helye
Toronto, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 20 946 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* hazai tandíj | 18 450 dollár nemzetközi tandíjra. Minden díj előzetes értesítés nélkül változhat
Bevezetés
A videojátékok a huszonegyedik században a művészi kifejezés egyik vezető formájává váltak. A játékművészet a tehetségek, a kemény munka és a szenvedély kombinációját igényli. A Game – Art hároméves haladó diploma egy szigorú tanulmányi program, amely az iparágba való betöréshez szükséges videojáték-művészeti alkotás elveire és technikáira összpontosít.
Ennek a programnak a hallgatójaként kétdimenziós és háromdimenziós művészi képességeket is fejleszthet koncepcióművészet, sprite és pixel art, modellezés, textúrázás, animáció és szinttervezés tanulásával. Ipari tapasztalattal rendelkező oktatók tanítják, és a helyi játékipar vezetői mentorálják, így játékokat fejleszthetsz kereskedelmi, oktatási és egyéb célokra.
Egyedülálló lehetősége lesz kereskedelmi minőségű játékok fejlesztésére szimulált videojáték-stúdió környezetben, időnként iparági partnerekkel és játékprogramozókkal együttműködve. A második évben eldöntheti, hogy játékmodellezésre vagy játékanimációra szakosodik.
A diploma megszerzése előtt összeállít egy portfóliót/demót kreatív munkáiról, amely bemutatja játékfejlesztési képességeit és kiemeli a választott szakterületét. Várhatóan a játékfejlesztési programban végzettek belépő szintű pozíciókban találnak majd munkát a játékiparban.
A terepen végzett oktatási lehetőségek
A jóváhagyott portfólióval rendelkező hallgatók az 5. és/vagy a 6. félévben nem kötelező külső szakmai gyakorlatra jogosultak.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
A(z) George Brown College nemzetközi hallgatóknak járó ösztöndíjak általában a programon belüli jutalmak, amelyek a hallgatók tanulmányi teljesítményén (és egyéb kritériumokon) alapulnak a tanulmányi program kezdete után George Brown College időpontban.
Tanterv
Kötelező tanfolyamok
1. félév | 2. félév |
|
|
Játékmodellezési specializáció
3. félév | 4. félév |
|
|
5. félév | 6. félév |
|
|
Játékanimációs specializáció
3. félév | 4. félév |
|
|
5. félév | 6. félév |
|
|
**A gyakorlati teszt eredményei alapján előfordulhat, hogy el kell végeznie a COMM 1000 Bevezetés a főiskolai kommunikációba című részt, mielőtt továbblépne a COMM 1007-re. A COMM 1000 nem számít az érettségihez szükséges kurzusnak, ezért az extra tanfolyamért díjat kell fizetni.
A program eredménye
A végzett hallgató bizonyítja, hogy képes:
- Elemezze a játékműfajok közötti különbségeket, hogy olyan játékokat fejlesszen ki, amelyek megfelelnek az adott piacok igényeinek.
- Elemezze a videojátékok történetét, hogy összehasonlítsa a játékfejlesztés különféle megközelítéseit.
- Támogassa a játékok fejlesztését azáltal, hogy azonosítja és összekapcsolja a különféle iparági szerepkörök – programozás, tervezés és művészet – koncepcióit.
- Egyénként és egy játékfejlesztő csapat tagjaként járuljon hozzá egy játékfejlesztési projekt hatékony megvalósításához.
- Stratégiák kidolgozása a folyamatos személyes és szakmai fejlődéshez, hogy javítsa a munkateljesítményt a játékiparban.
- Minden munkát a vonatkozó törvények, rendeletek, jogszabályok, iparági szabványok és etikai kódexek betartásával végezzen.
- Fejleszteni kell a játékokhoz és a játékokhoz gyártás előtti és konceptuális művészetet a megfelelő tervezési eszközök és rajztechnikák kiválasztásával és alkalmazásával.
- Hozzon létre eredeti játékelemeket, hogy megfeleljen a játéktervezési dokumentumokban és/vagy kreatív tájékoztatókban leírt követelményeknek.
- Vegyen részt eredeti világépítésben és szinttervezésben számos játékmotoron belül, hogy megfeleljen az ipari és a piaci követelményeknek.
- A játéktervezési dokumentumokkal összhangban lévő felhasználói felület kialakítása a játék esztétikájának és funkcióinak optimalizálása érdekében.
Karrierlehetőségek
Karriered
A program végzősei elsajátítják a szükséges készségeket, hogy különböző játék- és digitális médiastúdiókban dolgozhassanak, és a következő területeken dolgoznak:
- Karakter művészet
- 2D környezeti művészet
- 3D környezeti művészet
- 3D modellezés
- 3D animáció
- Karaktermodellezés
- Szint kialakítás
- Mozi animáció
- Különleges hatások
- Textúra tervezés
- Felhasználói felület kialakítása
- Minőségbiztosítás
Jövőbeni tanulmányi lehetőségek
A diplomások jogosultak lehetnek George Brown posztgraduális programokba való felvételre. Azok a hallgatók, akik sikeresen teljesítik ezt a programot 3,0 vagy magasabb osztályzati átlaggal, közvetlen felvételre jogosultak a Game Design programba.