Felsőfokú üzleti adminisztráció – marketing/ felsőfokú üzleti adminisztráció – marketing szak (munkatapasztalattal)
George Brown College
Kulcs információ
Campus helye
Toronto, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 17 418 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* hazai tandíj | 15 190 dollár nemzetközi tandíjra. Minden díj előzetes értesítés nélkül változhat
Bevezetés
A Business Administration – Marketing felsőfokú diploma megnyitja a lehetőségeket a marketing izgalmas és gyorsan változó területén. A George Brown marketingje több, mint tankönyvek és előadások. Tanulásunk gyakorlati és projektalapú, és ez a program lehetőséget kínál esettanulmányokra, valamint valós projektekre, amelyekben iparági partnerek is részt vehetnek.
A hároméves emelt szintű diplomát a kétévestől az emelt szintű gyakorlati tanulás további lehetőségei különböztetik meg, valamint digitális marketing tanfolyamok, nemzetközi marketing tanfolyamok, marketingkutató tanfolyamok és marketingstratégiai kurzusok. További üzleti választható tárgyakkal is bővítheti látókörét.
Ez a tanulási tapasztalat lehetővé teszi, hogy:
- Integrált marketingkommunikációs stratégia kidolgozása termékek, koncepciók, áruk vagy szolgáltatások marketingjére egy meghatározott célpiac alapján.
- Végezzen elsődleges és másodlagos piackutatást, hogy megadja a marketingdöntésekhez szükséges információkat.
- Stratégiák kidolgozása az ügyfelekkel, ügyfelekkel, fogyasztókkal, munkatársakkal, felügyelőkkel és másokkal való hatékony munkakapcsolat kialakítására.
- Értékelje a termékek, koncepciók, áruk vagy szolgáltatások marketingjének életképességét a nemzetközi piacon vagy piacokon.
- Fogalmazzon meg és készítsen marketingtervet, amely magában foglalja a marketingcélokat, a marketingmixet, a marketingstratégiákat, a költségvetési szempontokat és az értékelési kritériumokat.
- Integrálja a digitális marketinget és a közösségi médiát egy marketingtervbe a különféle platformok és technológiák megértésével.
A fentiek mindegyikébe beágyazódik a soft készségek fejlesztése, beleértve a kommunikációt, a prezentációt és a csapatépítést, valamint a marketingesek által manapság megkövetelt elemző készségeket.
George Brown College aktívan együttműködik az iparági partnerekkel annak érdekében, hogy:
- igazítsa a tantervet az ipar igényeihez
- gyakorlati tanulást biztosít a tanulóknak osztályprojekteken keresztül
- terepképzési lehetőséget kínál a hallgatóknak
- lehetőséget kínál a hallgatóknak arra, hogy iparági kapcsolatokat építsenek ki és hálózatukat építsék ki
A tanórán kívüli tevékenységekben való részvétel lehetővé teszi a diákok számára, hogy a hálózatépítés során építsenek tudásukra és készségeikre. Ez az egyik a sokféle mód közül, amellyel Marketing Iskolánk segít a hallgatóknak abban, hogy nagy megtérülést kapjanak mindazért, amit üzleti oktatásukba fektetnek be. A tevékenységek a következőket foglalhatják magukban:
- Ontario Colleges Marketing Verseny
- Vanier BDC Case Challenge
- Enactus George Brown
- gyorsasági mentori rendezvény
- Nagy kanadai értékesítési verseny
- Hirdetési hét
Lehetőség van felsőfokú üzleti adminisztráció-marketing (munkatapasztalattal) végzettségre is.
A terepen végzett oktatási lehetőségek
Munkatapasztalat (Co-op és szakmai gyakorlat)
Az Advanced Diploma in Business Administration-Marketing (munkatapasztalattal) lehetőséghez két féléves szakmai gyakorlat sikeres elvégzése szükséges a diplomához. Ez a munkatapasztalat vagy szövetkezeti (fizetett) vagy szakmai gyakorlat (nem fizetett). Mindegyik megadja Önnek azt a gyakorlati tapasztalatot, amelyet a munkáltatók értékelnek.
George Brown munkaadókkal és iparági partnerekkel dolgozik azon, hogy azonosítsa a lehetséges munkatapasztalati lehetőségeket. A hallgatók ezután jelentkeznek ezekre a lehetőségekre, és versenyinterjún esnek át. A diákokat erősen ösztönzik arra is, hogy keressenek önálló ipari munkatapasztalatokat, amelyekről úgy gondolják, hogy az általuk értékelt tanulási tapasztalatokat biztosítják, és megfelelnek a program tanulási eredményeinek. Ez az értékes munkatapasztalat pedig hozzáadható az önéletrajzához.
A munkahelyi munkatapasztalat mellett a(z) George Brown College arra törekszik, hogy a valós kihívásokkal és ügyfelekkel kapcsolatos terepképzési lehetőségeket biztosítson.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
A(z) George Brown College nemzetközi hallgatóknak járó ösztöndíjak általában a programon belüli jutalmak, amelyek a hallgatók tanulmányi teljesítményén (és egyéb kritériumokon) alapulnak a tanulmányi program kezdete után George Brown College időpontban.
Tanterv
Kötelező tanfolyamok
A diploma megszerzéséhez 38 kurzust kell teljesítenie: 29 kötelező kurzust, 5 üzleti választható tárgyat, 3 általános iskolai választható tárgyat és 1 kötelező általánosan választható tárgyat.
A Gazdálkodás-Marketing (munkatapasztalattal) opcióhoz 38 kurzust kell teljesítenie: 29 kötelező kurzust, 5 üzleti választható tárgyat, 1 kötelező általánosan választható tárgyat és 3 általános oktatási tárgyat. A B158-as programhoz a 3. félévben egy további tanfolyamot, a Work Experience Prep Course-t (BUS 1000) kell elvégeznie, és 2 munkatapasztalat (szövetkezeti vagy gyakornoki) feltételeket kell teljesítenie.
A gyakorlati tesztek eredményétől függően előfordulhat, hogy el kell végeznie a COMM1000 Bevezetés a főiskolai kommunikációba című részt, mielőtt továbblépne a COMM 1007-re. Hasonlóképpen előfordulhat, hogy a MATH1027 (Üzleti matematika javítással) elvégzése szükséges, mielőtt továbblépne a MATH 1008-ra. A COMM1000 és a MATH 1027 nem számít bele az érettségihez szükséges 38 kurzusba, és ezekért a plusz kurzusokért díjat kell fizetni. Kérjük, forduljon az üzleti iroda munkatársaihoz, ha segítségre van szüksége.
Általános oktatási kurzusok (2., 3. és 4. félév): 4 általános oktatási kurzust kell elvégeznie. Egy kötelező („Sikeres társadalmi kapcsolatok” – GHUM 1087), és 3 a következő kategóriák közül legalább kettő közül kiválasztva: Társadalomtudományok (GSSC), Művészetek és humán tudományok (GHUM) vagy Tudomány és technológia (GSCI).
A meghiúsult vagy félbemaradt kurzusokat pótolnia kell, mielőtt érettségire jogosult. Ezeket a tanfolyamokat napközben is pótolhatja, és néhányat este is kínálnak a Továbbképzésen keresztül. Kérjük, ellenőrizze az üzleti iroda személyzetét, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a továbbképzési kurzusok egyenértékűek a nappali tagozaton tanítottakkal. Felhívjuk figyelmét, hogy egyes kurzusokat nem kínálnak minden félévben. Munkatársaink készséggel segítenek Önnek az esetleges speciális menetrendi igényekben.
1. félév | 2. félév |
|
|
3. félév | 4. félév |
|
|
5. félév | 6. félév |
|
|
*Ez a kurzus csak a munkatapasztalat opcióval rendelkező hallgatók számára kötelező
Választható tárgyak
Az alábbiakban az üzleti adminisztráció-marketing üzleti választható kurzusai találhatók.
- ACCT 2031 Vezetői számvitel
- CMMK 1114 Business Research & Report Writing
- CMMK 1120 PR és vállalati kommunikáció
- CMMK 1127 Az üzleti média Kanadában
- CMMK 1156 Beszélő üzlet
- MARK 3007 Szolgáltatások marketingje
- MARK 3016 Nem a profit szektor marketingjére
- MARK 3029 Marketingstratégiák esetalapú megközelítése
- MARK 3031 Fenntartható marketing
- MARK 2053 Tárgyalási készségek
- MARK 2028 Pénzügyi szolgáltatások marketingje
- MARK 2061 Alkalmazott marketingkutatás
- MARK 3018 Marketing a weben
- MARK 3032 Haladó értékesítési készségek
- BUS 1044 Üzleti jog
- BUS 1067 Terepoktatás
- MGMT 1034 Kiskereskedelmi marketing
- MGMT 2032 Advanced Project Management Tools
- MGMT 3013 Shopper Research
- MGMT 2037 kiskereskedelmi menedzsment
A program eredménye
A végzett hallgató bizonyítja, hogy képes:
- Készítsen marketingtervet, amely megfelel egy vállalkozás vagy szervezet igényeinek vagy céljainak.
- Készítsen integrált marketingkommunikációs tervet egy termék, koncepció, áru vagy szolgáltatás marketingjére egy azonosított piaci igény vagy cél alapján.
- Határozzon meg stratégiákat új és/vagy módosított marketingkoncepciók, termékek, áruk és/vagy szolgáltatások kidolgozására, amelyek megfelelnek a változó piaci igényeknek.
- Határozzon meg stratégiákat egy termék, áru és/vagy szolgáltatás hatékony és eredményes elhelyezésére/elosztására, amelyek reagálnak a fejlődő piacra.
- Határozza meg a különböző marketingstratégiák termékre, koncepcióra, árura és/vagy szolgáltatásra vonatkozó hatását a szervezet pénzügyeire, a befektetés megtérülésére (ROI) és üzleti céljaira.
- Elemezze egy koncepció, termék, áru és/vagy szolgáltatás életképességét a helyi, nemzeti vagy globális piacokon.
- Végezzen piackutatást a marketingdöntések meghozatalához szükséges információk biztosítása érdekében.
- Meggyőzően és pontosan kommunikáljon marketinginformációkkal szóbeli, írásbeli, grafikus és interaktív médiaformátumokban.
- Tervezzen meg, készítsen és tartson hatékony értékesítési prezentációt vagy prezentációt az ügyfél igényeinek kielégítésére.
- Stratégiák kidolgozása az ügyfelekkel, ügyfelekkel, fogyasztókkal, munkatársakkal, felügyelőkkel és másokkal a munkakapcsolatok fenntartása és bővítése érdekében
- Tanulási és fejlesztési stratégiák kidolgozása a területen a szakmai fejlődés fokozása érdekében.
- Alkalmazzon vállalkozói stratégiákat az új karrierlehetőségek azonosítására és reagálásra, amelyek magukban foglalhatják a szerződéses foglalkoztatást és az önfoglalkoztatási kezdeményezéseket.
- Alkalmazza és hozzájáruljon a szervezeti politikák és gyakorlatok kereteihez a szervezet üzleti tevékenysége során.
- Alkalmazza az üzleti etika és a társadalmi felelősségvállalás elveit az üzleti döntéseknél.
Karrierlehetőségek
Karriered
A hároméves Business Administration–Marketing programban végzettek felkészültek az üzleti szektorok széles körében való karrierre, beleértve a reklámügynökségeket, marketing tanácsadó cégeket, telekommunikációt és médiát, digitális marketinget, kiskereskedőket, bankokat és más pénzügyi intézményeket, kormányt -profit és kisvállalkozások. A programban végzettek az alábbi pozíciókban találtak munkát:
- számlavezető
- digitális marketing koordinátor
- márkakoordinátor
- digitális márka nagykövete
- értékesítési munkatárs
- ügyfélszolgálati képviselő
- pénzügyi szolgáltató képviselője