Vendéglátás – Szállodaüzemeltetési oklevél
George Brown College
Kulcs információ
Campus helye
Toronto, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 17 268 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
May 2024
* nemzetközi hallgatók számára. Minden díj előzetes értesítés nélkül változhat
Bevezetés
A Toronto belvárosának szívében található George Brown a kanadai vendéglátóipar központjába helyezi Önt. Ha szeretne a pezsgő globális szállodaipar részesévé válni, a kétéves Hospitality – Hotel Operations Management diplomaprogram biztosítja a sikeres karrier elindításához szükséges ismereteket és készségeket.
Vendéglátás – Szállodaüzemeltetési programunk bemutatja Önnek a jelenlegi és legjobb gyakorlatokat:
- Front office
- Étel és ital
- Marketing és értékesítés
- Konferenciák és vendéglátás
Élelmiszer-biztonsági, felelős alkoholos ital-szolgáltatás és elsősegélynyújtás (CPR) ipari tanúsítványt kap.
A negyedik szemeszter részeként egy 14 hetes ipari gyakorlatot végez. George Brown College munkaadókkal és iparági partnerekkel együttműködve azonosítja a lehetséges munkatapasztalati lehetőségeket. A diákokat erősen ösztönzik arra is, hogy keressenek olyan önálló szállodaüzemeltetési munkatapasztalati lehetőségeket, amelyekről úgy gondolják, hogy az általuk értékelt tanulási tapasztalatokat biztosítják, és amelyek megfelelnek a program tanulási eredményeinek. Ez a lehetőség valós tapasztalatokkal bővíti tudását, és segít elkezdeni ipari kapcsolati hálózatának kiépítését. Ezenkívül részt vesz egy szállodaüzemeltetési szimulációban a végső záróprojekt részeként, amely lehetővé teszi újonnan megszerzett készségeinek és tanulásának alkalmazását.
Nemzetközi szállodavezetési készségeinek tökéletesítése érdekében lehetősége van egy exkluzív európai tanulmányúton való részvételre, amely meglátogatja Európa néhány legnépszerűbb szállodáját. (Elérhető, ha a nemzetközi utazás visszatér)
A terepen végzett oktatási lehetőségek
A negyedik szemeszter részeként egy 14 hetes ipari gyakorlatot tölthet le, országos vagy nemzetközi gyakorlatot választva. Ez a lehetőség valós tapasztalatokkal bővíti tudását, és segít elkezdeni kapcsolati hálózatának kiépítését. A Hotel Operations Management program olyan sokoldalú diplomássá teszi Önt, akit a helyi és nemzetközi szállodaipar keres a mai versenykörnyezetben.
A diplomások elsajátítják azokat a készségeket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy progresszív vezetők legyenek az iparágon belül, gazdagítva ezzel a szállodavendégek tapasztalatát. Ipari tanúsítványt kap az élelmiszerbiztonság, az alkoholos italok felelős szolgáltatása és az elsősegélynyújtás (CPR) területén.
Ez a program lehetővé teszi, hogy a második évre áttérjen bármelyik vendéglátó- és turizmusmenedzsment programunkra, amennyiben a vendéglátás érdeklődési köre megváltozik. Valamint tudjuk, hogy az élet tele lehet váratlan eseményekkel; Ha nem tudja befejezni az utolsó évfolyamot, általános első éves modellünk lehetővé teszi, hogy 1 éves vendéglátóipari bizonyítvánnyal (H101) szerezzen diplomát.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
A(z) George Brown College nemzetközi hallgatóknak járó ösztöndíjak általában a programon belüli jutalmak, amelyek a hallgatók tanulmányi teljesítményén (és egyéb kritériumokon) alapulnak a tanulmányi program kezdete után George Brown College időpontban.
Tanterv
Kötelező tanfolyamok
1. félév | 2. félév |
|
|
3. félév | 4. félév |
|
|
* 7 hetes tanfolyam
** A gyakorlati teszt eredményei alapján előfordulhat, hogy meg kell tennie a COMM 1000 Bevezetés a főiskolai kommunikációba című tantárgyat. Előfordulhat, hogy a MATH 1000 (Matek alapok) elvégzése is szükséges lehet, mielőtt továbblépne a MATH 1102-re (Matematics for Hospitality). A COMM 1000 és a MATH 1000 nem számítanak az érettségihez szükséges kurzusoknak, és ezekért a plusz kurzusokért díjat kell fizetni.
A program eredménye
A végzett hallgató bizonyítja, hogy képes:
- Támogassa az ipari és munkahelyi szolgáltatási kultúrát pozitív hozzáállás és professzionális dekoráció, változatos és speciális igények kielégítésével és csapattagként való közreműködésével.
- Ügyfélszolgálatot és olyan megoldásokat kínál, amelyek előrevetítik, megfelelnek és/vagy felülmúlják az egyéni elvárásokat, valamint a szervezeti elvárásokat, szabványokat és célkitűzéseket.
- Használjon marketingkoncepciókat, piackutatást, közösségi hálózatokat, értékesítési és bevételkezelési stratégiákat, kapcsolatkezelési készségeket és termékismereteket a vendéglátási szolgáltatások, termékek és vendégélmények népszerűsítésére és értékesítésére.
- Alkalmazzon üzleti és bevételi modelleket, valamint alapvető számviteli, költségvetési, pénzügyi és adminisztrációs ismereteket, hogy támogassa a vendéglátó szolgáltatásokat és termékeket szállító különféle szervezetek hatékony irányítását és működését.
- Tartsa be a megfelelő szervezeti és munkahelyi rendszereket, folyamatokat, irányelveket, szabványokat, jogi kötelezettségeket és előírásokat, és alkalmazza a kockázatkezelési elveket a hatékony, biztonságos, biztonságos, hozzáférhető és egészséges vendéglátási tevékenység támogatása és fenntartása érdekében.
- Használjon megfelelő technológiákat a vendéglátási szolgáltatások, termékek és vendégélmények minőségének és teljesítésének javítására, valamint a vendéglátási tevékenység hatékonyságának mérésére.
- Legyen naprakész a vendéglátás trendjeivel és kérdéseivel, valamint a tágabb értelemben vett idegenforgalmi ágazatok egymásra épülő kapcsolataival, hogy javítsa a munkateljesítményt és irányítsa a karrierfejlesztést.
- Használja a vezetői, csapatmunka, konfliktus- és kapcsolatkezelési készségeket és eszközöket, valamint a szervezeti viselkedés, a munkaügyi kapcsolatok, a foglalkoztatási normák és az emberi jogok ismeretét a pozitív munkakörnyezet kialakításához.
- Válaszoljon a vendéglátó szolgáltatások, termékek és vendégélmények nyújtása során felmerülő problémákra és dilemmákra az etikus magatartás, valamint a vállalati társadalmi felelősségvállalás és a környezeti fenntarthatóság bevált gyakorlatainak alkalmazásával és előmozdításával.
Karrierlehetőségek
Karriered
Torontóban több mint 38 000 szállodai szobával és 230 szállodával – és ez a szám folyamatosan növekszik – rengeteg munkalehetőség kínálkozik. Diplomásaink közül sokan ma már országos és nemzetközi nagy szállodákban dolgoznak felügyelői és vezetői pozíciókban, míg néhányan nagy szállodaláncokban értek el magas szintű vállalati pozíciókat. Emellett számos vezetői karrierlehetőséget fedezhet fel éttermekben, kaszinókban, luxus nyugdíjasotthonokban, tengerjáró hajókban, kongresszusi központokban, szórakoztató komplexumokban, klubokban, panziókban, vendéglátó-ipari cégekben és konferencia-szolgáltatásokban.
Jövőbeni tanulmányi lehetőségek
Szerezzen diplomát és főiskolai diplomát. A Vendéglátás – Szállodaüzemeltetési programunkban végzettek jogosultak lehetnek a Honors Bachelor of Business Administration (Vendéglátás) képzési programba való felvételre a George Brown College címen, szeptemberben vagy januárban haladó, állandó hallgatóként. Dönthet úgy is, hogy a tavaszi áthidaló szemeszterben kezdi meg a májustól augusztusig tartó időszakot, majd szeptemberben folytatja a képzést. Ennek az oktatási útnak a minősítéséhez legalább 3,0-s átlagpontszám szükséges. Beszéljen a program koordinátorával az artikulációs lehetőségekről.