
Reklám- és marketingkommunikációs oklevél (ADMC)
IDŐTARTAM
2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Oct 2024
TANDÍJ
CAD 9036 / per semester *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* Becsült nemzetközi tandíjak és járulékos díjak összesen, tanévenként. További információért keresse fel a http://www.georgiancollege.ca/finance-and-fees/tuition-and-ancillary-fees/ linket.
Bevezetés
Ez a program célja, hogy képzést nyújtson a modern marketingkommunikáció elméleti és gyakorlati vonatkozásairól. A diplomások képesek lesznek hirdetési/kommunikációs funkciókat ellátni különféle médiatechnikák használatával.
Miért érdemes reklámot és marketingkommunikációt tanulni a grúz nyelven?
A reklám és marketingkommunikáció az üzenetek kifejlesztésének és közlésének művészete és üzlete. Hatékonyan éri el az egyéneket termékekkel, szolgáltatásokkal és ötletekkel kapcsolatos információkkal. Izgalmas, kreatív, igényes, kifizetődő és kihívásokkal teli. Hagyja, hogy Georgian előrelépést nyújtson a reklám- és marketingkommunikációs karrierjében!
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Díjak, ösztöndíjak és ösztöndíjak
A posztszekunder oktatás befektetés a jövőbe. Tudjuk, hogy sok diáknak nehéz megélni, ezért kínálunk olyan sok lehetőséget, hogy segítsünk az érettségi megszerzésében.
A Georgian díjakat, ösztöndíjakat és ösztöndíjakat kínál az élet minden területén – belföldi, nemzetközi és bennszülött, teljes és részmunkaidős, első évfolyamos hallgatóknak, a közelgő diplomásoknak és mindenki számára a kettő között. Ezt megengedheti magának!
Tanterv
Semester 1
Program Courses
- ADVE 1004 Introduction to Advertising
- ADVE 1007 Graphic Design Fundamentals
- ADVE 2005 Professional Presentation Skills
- MKTG 1000 Introduction to Marketing
Communications Course
- Select 1 course from the communications list during registration.
General Education Course
- Select 1 course from the general education list during registration.
Semester 2
Program Courses
- ADVE 1003 Copywriting and Content Strategy
- ADVE 1008 Media Planning
- ADVE 2001 Integrated Marketing Communications
- MKTG 1017 Digital Media Marketing and Analytics
- MKTG 1019 Introduction to Marketing Research
Communications Course
- Select 1 course from the communications list during registration.
Semester 3
Program Courses
- ADVE 2013 Account and Project Management
- ADVE 2020 Social Media Strategy
- ADVE 2021 Media Buying
- ADVE 2022 Graphic Design for Advertising
- ADVE 2024 Digital Video and Content Creation
General Education Course
- Select 1 course from the general education list during registration.
Semester 4
Program Courses
- ADVE 2006 Campaigns and Professional Practices
- ADVE 2023 Emerging Trends in Advertising
- ADVE 2025 Certifications for the Advertising Industry
- MKTG 1003 Principles of Sales
- MKTG 2041 Applied Digital Media Marketing and Analytics
Program Option Courses
- Select 1 course from the Program Option Courses listed below during registration.
General Education Course
- Select 1 course from the general education list during registration.
Field Placement
- Select 1 of the placement opportunities from the Field Placements listed below, and contact the program coordinator for assistance.
Field Placements
Select 1 placement opportunity from the list below, and contact the program coordinator for assistance.
- ADVE 2011 Field Placement - ADMC
- ADVE 2019 Career Analysis
Optional Courses
Válasszon az elérhető listából a regisztráció során, a lehetőségek között szerepelhet
- ENTR 1002 Introduction to Entrepreneurship
- MKTG 2031 Sport Marketing and Sponsorship
- ADVE 2004 Public Relations
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Reklám- és marketingkommunikációs diplomája számos karrierlehetőséget kínál
A diplomások olyan iparágak hirdetési vagy marketing osztályain találhatnak munkát, mint például a kiskereskedelem, a forgalmazás, a PR, a technológia, a média és/vagy a gyártás. A diplomások számos szerepkörben dolgozhatnak, például reklám- és promóciós anyagok készítése és elhelyezése, hirdetési felület vagy idő értékesítése digitális vagy nyomtatott médium nevében, vagy reklámügynökségi területre való belépés kreatív, kutatási, produkciós területen. vagy ügyfélszolgálati szerepkör.