
Nyári egyetem in
Divattermékmenedzsment nyári tanfolyam IED – Istituto Europeo di Design Barcelona

Bevezetés
Ennek a nyári kurzusnak a divattervezés és marketing szakon végzett hallgatók a címzettjei, akik szeretnék fejleszteni tudásukat a divattermékekről, hogy a professzionális iparba kerüljenek. Értékesítők, értékesítési és kiskereskedelmi menedzserek, akik szeretnének mélyebben belemenni a divattermékek területébe, hogy készségeiket fejlesszék és kitűnjenek a többi szakember közül.
Különböző területek (grafika, enteriőr vagy terméktervezés) alkotóit vonzza a divatrendszer és a kollekció működése, és érdeklődnek az ügyfeleik számára nyújtandó javaslatok szélesítésében, specializálásában. Termék-, gyártás- és logisztikai menedzserek, értékesítési tervezők, akik a divatról szélesebb látásmódot szeretnének elérni, és egyben a trendekhez és piacokhoz igazodó kollekciók létrehozását is át akarják érteni. Vizuális menedzserek és ügynökségek, akik termékük stratégiai látványtervének kiszélesítését, az üzletekben való mozgását és a felhasználók igényeihez való igazítását keresik.
Ideális Diákok
Hallgatói profil
Ez a kurzus azoknak a divattervezés és marketing szakon végzett hallgatóknak szól, akik szeretnék fejleszteni tudásukat a divattermékekről, hogy a professzionális iparba kerüljenek. Értékesítők, értékesítési és kiskereskedelmi menedzserek, akik szeretnének mélyebben belemenni a divattermékek területébe, hogy készségeiket fejlesszék és kitűnjenek a többi szakember közül.
A különböző területek (grafika, enteriőr, vagy terméktervezés) alkotóit vonzza a divatrendszer és a kollekció működése, és érdeklődnek az ügyfeleik számára nyújtandó javaslatok szélesítésében, specializálásában. Termék-, gyártás- és logisztikai menedzserek, értékesítési tervezők, akik szélesebb divatlátást szeretnének elérni, és a trendekhez és piacokhoz egyszerre igazodó kollekciók létrehozását át akarják érteni. Vizuális menedzserek és ügynökségek, akik termékük stratégiai látványtervének bővítését, az üzletekben való mozgását és a felhasználók igényeihez való igazítását keresik.
Belépők
Tanterv
Módszertan
Az intenzív kurzus didaktikai foglalkozásainak, moduljainak, gyakorlatainak kidolgozása egy divatprojekt folyamatának utánzását, szakmai irányítását jelenti. Ily módon a tanfolyam különböző típusú oktatási foglalkozásokra oszlik:
Elméleti előadások: naprakész szakmai információkat, valamint tudásbázist biztosítanak a kurzus során a javasolt projektek teljesítéséhez. Ezenkívül a kurzus bibliográfiát és mellékleteket tartalmaz további olvasmányokkal.
Kísérleti órák: esettanulmányok. Az ágazatban tevékenykedő cégek tapasztalatainak elemzése és elmélyítése alapvető tanulást jelent. Nem más vállalatok stratégiáinak utánzásáról van szó, hanem annak alapjainak, alkalmazásainak, hatásainak, piacának stb. elemzéséről, hogy elegendő információt és elemzést nyerjünk ki ahhoz, hogy magabiztosan és tudással nézhessünk szembe kihívásainkkal.
Projektek: Az iskola minden szakmai kurzusának célja a szakmai projektek végső kidolgozása, ezért a tanfolyami előadás során különféle gyakorló gyakorlatok is helyet kapnak, amelyek azt mutatják, hogy a kurzus útja a „folyamatban lévő munka” dinamikájának megtartásával alakul. Ezek a gyakorlatok fontos első érintkezést jelentenek a szakmai világban fellelhető valós esetekkel.
Workshopok: néhány rendkívül gyakorlatias tantárgyat a műhelyfoglalkozások utánozva dolgoznak ki, így az alapokat a gyakorlatba ültetik át, mint például a jól megtervezett csapatmunka, minden foglalkozáson egy konkrét eligazítás betartása.
Szakmai beszélgetések: a kurzus oktatási tananyaga szakmai beszélgetésekkel egészül ki, amelyek során a hallgatók kapcsolatba kerülnek az érintett ágazati cégek szakembereivel. Ez minden bizonnyal egyedülálló lehetőség a tanulásra és a divat különböző területeinek szakembereivel való kapcsolatteremtésre.
A program eredménye
Célok
Tanuljon meg gyűjtési stratégiát kidolgozni, a piacokra mutatva, miközben kreatív. Ismerje és használja a szükséges eszközöket a termékstratégia megvalósításához, összhangban a cél- és márkapozicionálással; egy divattermék integrált projektje, ahol a prioritás a márkastílus meghatározása lesz, hogy kiemelkedő pozíciót tudjon kialakítani a piacon.
Építsen fel egy gyűjteményt, annak szerkezetét, terjedelmét és mélységét értékesítési, kompetencia- és trendelemzés segítségével, hogy optimális gyűjteményt alakítson ki a végső érték, az idő és a költségek figyelembevételével.
Fejleszteni kell a begyűjtési, beszerzési, szolgáltatói kezelési és terméklogisztikai folyamatokat. Értse meg az egyes szereplők beavatkozási fokát (tervezés, termék, kereskedelmi forgalomba hozatal és kommunikáció) a sikeres gyűjtés eléréséhez. Képesítse a hallgatókat arra, hogy koherensen és professzionális hozzáállással nézzenek szembe a divat területén a valós helyzetekkel.