Nyári grafikai tervezés márkaépítésben
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Kulcs információ
Campus helye
Barcelona, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
3 hétig
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 3 150
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jul 2024
Bevezetés
A vállalkozások, termékek, rendezvények és szolgáltatások vizuális arculattervezésének területe jelentősen megváltozott. Ma a márkák dinamikusabbak, változóbbak, alkalmazkodóbbak és fejlődőbbek, mint valaha. Ezek már nem egy statikus elem, és egyre több eszköz és platform jelenik meg, amelyeken vizuális identitásrendszereket telepíthetnek. Ehhez stratégiai megközelítésre és hatékony tervezésre van szükség, amely képes lépést tartani ezekkel a trendekkel.
A Summer Graphic Design in Branding tanfolyam a vizuális felületek és a felhasználói élmény közötti kapcsolatot kutatja, és igyekszik megérteni, hogyan kapcsolódnak ezek a nyomtatott és digitális médiához, a közösségi médiához, a digitális terjesztéshez és a promóciós platformokhoz, és hogy mindez hogyan vonatkozik a minket körülvevő környezetre. .
Ideális Diákok
Tanulói profil
Ez a kurzus különösen azoknak szól, akik szeretnének betekintést nyerni a tervezési és vizuális kommunikációs projektek generálásához használt főbb eszközökbe, valamint elsajátítani a grafikai tervezés világában használatos alapfogalmakat, különösen a vizuális identitás, a márkaépítés és a márkakultúra területén.
Célja továbbá a más területekről származó tervezők, a képzőművészet, a kommunikáció, a fotózás, a kiadó, a reklám vagy a nyomda szakokon végzett és egyetemisták, valamint a stratégiai grafikai tervezéssel kapcsolatos ismereteiket bővíteni kívánó vállalkozók. Grafikai tervezés és vizuális és interaktív kommunikáció szakon tanuló egyetemisták és diplomások.
Az Adobe Photoshop, az Illustrator, az InDesign és/vagy az Acrobat bizonyos ismereteit pozitívan értékeljük. A tanulókat nem tanítják meg az eszközök használatára a tantermi órákon, hanem arra kérik őket, hogy a projektjüket az általuk választott szoftverrel készítsék el.
Belépők
Képtár
Tanterv
Módszertan
A kurzus esettanulmányokon és más projektmódszereken, például a vizuális tervezési gondolkodáson alapul.
Ez a nyári tanfolyam alapvetően a vizuális identitásrendszerek tervezésére szolgáló stratégiák, erőforrások és módszertanok megfigyeléséről, elemzéséről, összehasonlításáról, létrehozásáról és fejlesztéséről szól. Alkalmazható vállalati arculatra, márkaépítésre, útkeresésre, rendezvénytervezésre, terméktervezésre, kiállítási bemutatókra, közösségi médiára és digitális médiára.
Fokozza a kreativitást, elősegíti az új tervezési trendeket, és (tudatosan) edzi a tervezők gondolkodásmódját, arra ösztönözve őket, hogy felelősségteljesen tervezzenek, a jelen és a jövő szem előtt tartásával.
Formátum
Blended, 8 hét online, 1 hét a helyszínen. Helyszíni menetrend: hétfőn, szerdán és pénteken 9:30-15 óráig; Kedden és csütörtökön 9.30-15.00 és 16.00-18.30.
A program eredménye
Célok
- Bevezetés a vizuális identitásrendszerekre irányuló tervezési és vizuális kommunikációs projektek különböző szakaszaiba.
- Különböző ábrázolási technikákkal való munkavégzés, modellek (dummik) készítése, árajánlatok készítése, valamint egy projekt menedzselésének, előállításának és megvalósításának megértése.
- Új tervezési kritériumok feltárása esettanulmányon és más projektmódszereken (vizuális tervezési gondolkodás) és a diákok által adott projekten belül ugyanazon probléma megoldására felvett különböző ötletek elemzése.
- A grafikai tervezéshez és a vizuális kommunikációhoz kapcsolódó anyagok, eszközök, stratégiák, technikák és technológiák megismerése.
- Kreatív koncepciók kialakítása, valamint esztétikus, funkcionális és hatékony tervezési és kommunikációs megoldások kidolgozása márkaépítési projektekhez.
- A jó szakmai projekt bemutatásához szükséges készségek kialakítása.
- Trendek értelmezése, lépést tartani a technológiai és innovatív áttörésekkel.