
Posztgraduális Oklevél in
Továbbképzési program: Divattermékmenedzsment IED – Istituto Europeo di Design Barcelona

Bevezetés
A divattermékmenedzsment posztgraduális képzése stratégiai képet ad a divattermékek működéséről, szem előtt tartva a márka pozícióját és értékeit, hogy optimalizálják kollekcióikat a kezdetektől egészen addig a pillanatig, amikor eljutnak a fogyasztóhoz.
Ebben a rendkívül versenyképes környezetben a posztgraduális képzés elősegíti a termelési folyamatok (hatékony irányítás és szervezés), a marketingstratégiák és a kommunikáció, valamint az inspirációs mechanizmusok és a trendek kreatív és kulturális szempontból történő fejlesztésének képességét.
A program egyensúlyt teremt az analitikus és a kreatív oldal között, és tudást ad minden olyan funkcionális területről, amellyel a divattermék-menedzser várhatóan interakcióba lép (kiskereskedelem, vizuális, művészeti irányítás, kommunikáció), hogy ösztönözze a 360°-os stratégiát.
Ideális Diákok
Tanulói profil
- Divattervezők, akik szeretnének kollekciókoordinációs és termékmenedzsment ismereteket szerezni.
- Termékmenedzserek, akik szeretnék bővíteni tudásukat a termékfejlesztéssel kapcsolatban.
- Marketing szakemberek, akik szeretnének mélyreható ismereteket szerezni a divattermékekről.
- Kommunikációs szakemberek, akik szeretnének alapos ismereteket szerezni a termékekről és a gyártási folyamatokról kampányaik hatékonyabbá tétele érdekében.
- Divatcégeknél dolgozó szakemberek, akik mélyreható ismereteket szeretnének szerezni mindenről, ami a termékekkel és kollekciókkal kapcsolatos, valamint ezek más részlegekkel való integrációjáról.
- Emberi erőforrások munkatársai, akik szeretnék megérteni, hogyan működik a szervezeten belül a divattermékekkel kapcsolatos összes részleg.
Belépők
Tanterv
Módszertan
A tartalom bemutatása osztályokra, modulokra és gyakorlatokra oszlik, amelyek utánozzák egy professzionális divatprojekt folyamatát és irányítását. A kurzus ezért különböző típusú osztályokba szerveződik: elméleti órák, esettanulmányok, műhelyek, szakemberek előadásai, projektek és záró projektek.
Oktatási program
- A divatrendszer
- Kritikai divattörténet
- Trendelemzés
- Művészeti irányzat divatkampányokhoz
- Piac, szegmentálás és pozicionálás
- Stratégiai Marketing
- Termékstratégia
- Hatékonysági elemzés
- Stíluskódok
- Márkaépítés
- Márkaépítés és termék
- Luxus
- A divattervező
- Gyors divat és trendek
- Termékfolyamatok
- Termék Mystery Shopping
- A stílus meghatározása
- Stratégiai termékprojekt
- Végső projekt
A program eredménye
Célok
- Dolgozzon márkaelemző eszközökkel a márka felépítéséhez a terméken keresztül.
- Hangsúlyozza a tervezési, marketing, értékesítési és gyártási csapatok közötti együttműködés fontosságát a meghatározott stratégia végrehajtása érdekében.
- Mutassa be a divattermékeket körülvevő beszállítók, anyagok, kiszervezés és logisztika főbb típusait.
- Elemezze a trendeket és a művészeti irányt annak érdekében, hogy a gyűjtemények kreatív, konceptuális és stilisztikai szempontból fókuszáljon.
- Határozza meg a gyűjtemények szerkezetét, terjedelmét és mélységét az eladások, a verseny és a trendek elemzésével, hogy az optimális végső értékkel, idővel és költségekkel rendelkező kollekciót hozzon létre.
- A termékmenedzserek munkájának segítségével mélyrehatóan elemezze a termékpalettát és annak hatékonyságát a POS-ban.
- Adjon ismereteket fogyasztóelemzésről, versenytanulmányokról, csapatmenedzsmentről, ütemezésről és projektfejlesztésről, amely a tervezési gondolkodás módszertanára épül.
- Értse meg az egyes szereplők (dizájn, termék, marketing és kommunikáció) részvételét a kollekció sikerében.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
- Integrált tervezési és termékosztályok vagy független stúdiók.
- Marketing osztályok.
- Termékfejlesztés.
- Termékmenedzsment osztály.
- Termékmarketing.
- Beszerzés és beszállító menedzsment.
- Minőség ellenőrzés.
- Vállalkozó saját vállalkozással.