Bevezetés a tervezésbe - tavaszi félév
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Kulcs információ
Campus helye
Florence, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 8 100 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
04 Mar 2025
* beiratkozási díj 2.000 € + tanfolyam díja 6.100 €
Bevezetés
A belsőépítészet a terek tervezésének és a belső terek otthonok és épületek tervezésének gyakorlata. Magában foglalja az alaprajzok, a bútorok elrendezését és a tér megjelenésének megtervezését. A belsőépítészet magában foglalja a bútorok, berendezési tárgyak és kivitelek specifikációját, valamint felszerelésük koordinálását is.
A tavaszi szemeszter bevezetése révén a tervezési módszertan, a lakberendezések belső terek tervezésének megismerése, a hazai terek elemzése és a kezdeti koncepció kidolgozása, a 2D nézet és a modellek megvalósítása felé történő tanulás. definiálja az ötletet és ellenőrizze annak érvényességét.
Menetrend
Az órák hétfőtől péntekig reggel és / vagy délután tartanak.
Szint és előfeltételek
Ez a tanfolyam ideális kezdőknek, akik komoly érdeklődést mutatnak a téma iránt. Diákok közvetlenül a középiskolából, vagy érett hallgatók, akik készek a pályaváltásra.
Módszertan és szerkezet
Ez a tanfolyam megalapozza a belsőépítészet alapjait. Tanulmánya során számos lakossági projekt anyagát, kivitelét, területrendezését és építési technikáit fogja megismerni, hogy kreatív módon mutassa be munkáját a legújabb ipari szoftverek, például az AutoCAD 2D, a Photoshop és az Illustrator segítségével.
A 17 tanítási hét, amely magában foglalja az elméleti órák, esettanulmányok és az ipari szakemberekkel folytatott workshopok stratégiai kombinációját, lehetővé teszi, hogy szilárd alapot szerezzen a tervezés elméleti vonatkozásaiban, és értékes gyakorlati projektek révén gyakorlati ismereteket is szerezzen. Ezek a képzési tevékenységek lehetővé teszik az alapvető technikai eszközök megismerését, valamint megfelelő tervezési módszertan és szilárd kulturális felkészülés megszerzését
A végső projekten dolgozva megismerkedhet a tervezési módszertan fázisával, figyelembe véve a gazdasági és termelési jellemzőket.
Minden egyes tantárgy esetében záróvizsga van, és a program végére bemutatja a végső munkát, így bizonyítva az elért tudást és készségeket.
Tanulási terv
A tervezés története 1
A formatervezés történetének tanulmányozása hagyományosan a 19. század végén kezdődik, amikor a társadalmi, technológiai és ipari tényezők lehetővé teszik a sorozatgyártást. A tanfolyam elemzi a formatervezési kultúra főbb olasz és nemzetközi mozgásait, szintetizálja a tipológiai és formális archetípusok fejlődését, valamint az építési technikák és funkcionalitás fejlődését.
A hallgatók megtanulják a nyugati építészet történelmi fejlődését, az ipari forradalomtól a kortárs forgatókönyvig, és a Modern Mozgalom fő képviselőinek projektfilozófiájára összpontosítanak, elemezve a legfontosabb műveket, amelyek megjelölték a formatervezés történetét.
Műszaki rajz: Autocad 2D
Ez a tanfolyam lehetővé teszi az alapvető műszaki rajzkészségek, valamint a 2D-s tervezési készségek fejlesztését. Ezután a tanfolyam folytatja az építőkockák szemléltetését: az alapokat, a falazatot és a padozatokat, valamint a belső kivitelezéshez használt alkatrészeket, alkatrészeket, dekorációkat és műszaki kiegészítőket. Megtanul olyan szoftvereket használni, amelyek lehetővé teszik objektumok és architektúrák 2D-s projektjeinek végrehajtását annak méretének és összetételének ellenőrzése érdekében, mielőtt elkészítené a projektet és elkészítené a műszaki rajzokat UNI formátumban, amelyeket el kell juttatni az ügyfélhez.
Modellezési technikák 1
A tanfolyam elméleti és gyakorlati eszközöket kínál vizuális és kifejező modellek létrehozásához, a tervezési méretaránynak és a projekt sajátosságainak megfelelő legalkalmasabb anyagok felhasználásával. A 3D nézet lehetővé teszi az ötlet meghatározását és érvényességének ellenőrzését, tiszteletben tartva a fizikai törvényeket és technikákat. A laboratóriumok segítségével egyszerű anyagokból készít modelleket, amelyek lehetővé teszik a gyors korrekciót. Az eszközök megfelelő ismerete és a részletekre való pontos odafigyelés lehetővé teszi a vevő számára történő projektbemutatás rafinált modelljeinek kidolgozását.
Anyagok tipológiája 1
Ez a tanfolyam az anyagok viselkedésének elemzésére összpontosít: döntő fontosságú ismeretek ahhoz, hogy egy ötlet létrejöjjön, és a lehető legjobban kihasználja a különféle hagyományos és kísérleti anyagok kifejező képességét. A tanfolyam két kapcsolódó szempontból foglalkozik ezzel a témával: az egyik technikai és tudományos, a másik a technológia történetére összpontosít. Az elméleti órák célja az anyagok fizikai és morfológiai tulajdonságainak megvizsgálása, valamint az átalakításukhoz használt technológiák, valamint azokkal való munka során használt ipari és kézműves folyamatok igazolása. A tanfolyam az épület szerkezetének minden összetevőjével foglalkozik, tanulmányozva a belső tér meghatározásához használt összes természetes és mesterséges anyagot, különös tekintettel azok megjelenésére és műszaki teljesítményére. Ezután figyelmet fordítanak egy háztartási fürdőszoba tervezésére és az összes kapcsolódó hardverszerelvényre.
Grafikai tervezés: Photoshop és Illustrator
A tanfolyam grafikus szoftvereket, Photoshop-ot és Illustrator-t tanít, amelyek a projekt képviseletének és kommunikációjának fő eszköze. A program megismerteti Önt a digitális világ alapjaival, és alapvető ismereteket és alapfogalmakat nyújt a grafikai tervezésről és a képfeldolgozásról.
A grafikus kompozíció megkönnyíti az ötlet kifejezését és lehetővé teszi a megfelelő kapcsolat megteremtését a digitális eszközök és a vizuális érzékelés között; emellett a grafikai tervezés megkönnyíti a koncepciók kidolgozását, a kétdimenziós képkezelést és a tartalmak szerkesztését.
Bevezetés a marketinghez
Ez a tanfolyam megvizsgálja a marketing szerepét a termékstratégia meghatározásában és annak kapcsolatát a dizájnnal. Kidolgozza a piac fogalmát, amelyet szegmensek gyűjteményeként és olyan helyként kezelnek, ahol a verseny a cégek között zajlik, ami piackutatás szükségességéhez vezet. Megtanulja azokat a módszereket, amelyeket a pozicionálási kutatás elvégzéséhez használnak a márka és a termék értékének stratégiai megközelítése érdekében. A tanfolyam feltárja a cél fogalmát, vagyis a fogyasztót és / vagy a vásárlási folyamatot kiváltó személyt, ezzel befolyásolva a piacot. Végül a marketing keverékével foglalkozik, megvizsgálva, hogy a termék hogyan viszonyul az árhoz és így a piachoz, hogy meghatározza a sikeres termékhez szükséges összes promóciós és reklámtevékenységet.
Tervezés 1
A kurzus a projekt módszertani fejlesztésével szembesül, kezdve a rövid elemzés és a kutatás elemzési fázisáig. A tanfolyam során a belső terek fogalmával foglalkozunk, kezdve a magánház, a szobák elosztásától és funkcionalitásától kezdve, a hazai terek kialakulásának véglegesítéséhez, a különböző életcélokra tervezett kialakításokhoz. A kurzus lehetővé teszi, hogy megértse az emberek és a hazai tér kapcsolatát, és hogyan befolyásolja a környezet összetétele az emberek pszichofizikai felfogását és érzéki válaszát.
Képtár
Ösztöndíjak és finanszírozás
Kérjük, olvassa el bővebben honlapunkon: