
Nyári egyetem in
Divatmárkamenedzsment nyári tanfolyam IED – Istituto Europeo di Design Florence

Bevezetés
A kurzus a művészet, a kultúra, a marketing és a márkaépítés, a cél és a kommunikáció kapcsolatát vizsgálja, hogy mélyebben megértse a stratégia fogalmát és a termék fontosságát.
A Fashion Brand Management nyári kurzusa a művészet, a kultúra, a marketing és a márkaépítés, a cél és a kommunikáció kapcsolatát vizsgálja, hogy mélyebben megértse a stratégia fogalmát és egy olyan termék fontosságát, amely nemcsak kiváló minőségű, hanem hiteles, jól érzékelték. A kurzus célja, hogy a hallgatók megértsék a márka fogalma, identitása és kommunikációs eszközei közötti kapcsolatot a divatkultúra és a divatrendszer gazdasági elemzése révén.
A hallgatók mélyen megértik a divatfolyamatokat, a kultúrát, a stílust és a digitális ismereteket annak érdekében, hogy elolvassák és értelmezzék a rendszert, értékeljék erősségeit, megértsék a nemzetközi piacot irányító bonyolult és kényes mechanizmusokat, azok különbségeit és állandó igényét. egyensúlyba hozza a márkaidentitást az innovációval és a fenntarthatósággal.