Posztgraduális marketing menedzsment
IPAM
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Lisbon, Portugália
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
10 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ezt a programot úgy tervezték, hogy válaszoljon azokra az igényekre, amelyeket az új üzleti ökoszisztéma vet fel a szervezetekre, mivel mivel a marketing a vállalkozás központi funkciója, fejlődésének megértése meghatározza a marketingben közvetlenül vagy közvetve részt vevő szakemberek jobb egyéni teljesítményét. ezért azon szervezetektől, ahol együttműködnek.
Bemutatva a jelenlegi témákat és az új vállalkozás 4.0 jövőképét, ez a program azon tapasztalatok megosztására támaszkodik, amelyek a nevesített szakemberekből állnak azokon a területeken, amelyeket tanítanak, valamint kiterjedt nemzeti és nemzetközi tapasztalatokkal rendelkeznek a felső szervezetekben.
Arra is törekszik, hogy szakemberek számára készségeket biztosítson, amelyek lehetővé teszik a fogalmak gyakorlati alkalmazását a szervezetek valós helyzeteiben, a marketingterv kidolgozása és elkészítése terén.
A legfontosabb előnyök
- Hozzájárul ahhoz, hogy megértsük, mi a marketing valójában manapság, és mennyire képes kiaknázni az üzletet.
- Lehetővé teszi az aktuális témákkal kapcsolatos ismeretek és készségek elsajátítását vagy elmélyítését, amelyek nélkülözhetetlenek a különféle szakmai előadásokhoz.
- Elősegíti a marketing és menedzsment koncepcióinak gyakorlati alkalmazását a szervezetek valós helyzeteiben.
- Segít a piaci változások azonosításában és megértésében, és megfogalmazza a megfelelő válaszokat.
- Módszertanokat dolgoz ki a problémák szisztematikus elemzésére és megoldására, multidiszciplináris szemlélettel.
- Exkluzív kapcsolattartási hálózat kialakításának lehetősége kollégák, tanárok, előadók, vállalkozók és intézmények között.
célkitűzések
- Határozza meg a változás forrásait, trendeit, az üzleti és marketing alapvető elemeit.
- Határozza meg, hogy a szervezet hogyan reagál az ügyfelek figyelmére, a digitális, társadalmi és relációs logikára a különböző érdekelt felekkel.
- Megérteni a piacelemzési módszereket és azok alkalmazását szervezetekben.
- Fejlessze ki azokat a lágy készségeket, amelyekre a felsővezetőnek szüksége van.
Belépők
Ideális Diákok
- Marketing alapképzettséggel nem rendelkező, bármilyen típusú szervezetből vagy tevékenységi körből érkező szakemberek, akik integrált módon kívánják fejleszteni tudásukat és készségeiket a területen.
- Menedzserek, vállalkozók vagy egyéni vállalkozók, akik az üzleti és marketing ismereteket frissíteni, megújítani szeretnék, hogy erősítsék vállalkozásuk kötődését a célpiacokhoz, bővítve a lehetőségek számát és értékét.
- Felelős többek között az üzletágakért, ügyfélmenedzserekért, termékmenedzserekért, márkamenedzserekért, értékesítési vezetőkért, beszerzési menedzserekért, kommunikációs menedzserekért, PR-ért.
- Marketing tanácsadók, akik olyan ismereteket és készségeket szeretnének megszerezni vagy frissíteni, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy nagyobb hozzáadott értékű szolgáltatásokat kínáljanak.
- Vállalkozók, vállalkozók és tanácsadók.
- Szakemberek, akik szeretnék elmélyíteni, bővíteni tudásukat a területen, szakmai fejlődés vagy átképzés céljából.
Képtár
Karrierlehetőségek
Célok – Posztgraduális marketingmenedzsment – Lisszabon
- Kezelje a Marketing funkciót 5.0-s kontextusban, azaz interaktívan, digitálisan, ügyfélközpontúan és több érdekelt féllel kapcsolatban
- Jellemezze a jelenlegi üzleti környezetet, trendeket és az üzleti élet és a marketing egyéb lényeges elemeit
- Kapcsolja össze a marketinget más szervezeti területekkel
- Fejleszti azokat a személyes készségeket, amelyek egy felsővezető számára szükségesek
- Ismerje a piacelemzési módszertanokat és azok alkalmazását a szervezetekben
- Mozgósítsa és koordinálja a szervezetet, hogy versenyképesebb legyen a piacon
- Fejleszteni kell a munkaerő-felvételi tanácsadói és piackutatási készségeket.
- Vezetői képességek fejlesztése
Célkitűzések - Posztgraduális Marketing Menedzsment - Porto
Az érdekelt felek
Határozza meg, hogyan reagál egy szervezet az ügyfélközpontúságra, a digitális, társadalmi és relációs logikára a különböző érdekelt felekkel. Határozza meg ajánlata legjobb érték-ajánlatát, különböztesse meg a versenytársaktól, tartsa meg és nyerjen új ügyfeleket.
A trendek azonosítása
Azonosítsa a változások forrásait, trendjeit, az üzleti élet és a marketing alapvető elemeit ma, és ismerje meg a termékéhez/szolgáltatásához/projektjéhez megfelelő fogyasztói igényeket és vágyakat.
Piacelemzési módszertanok
Ismerje a piacelemzési módszertanokat és azok alkalmazását a szervezetekben. Azonosítsa a változások forrásait, a trendeket, az üzleti élet és a marketing alapvető elemeit ma.
puha készségek
Fejleszti azokat a soft készségeket, amelyek a felsővezetők számára szükségesek.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Marketing Menedzsment diploma
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Marketing szakos diploma
- Sydney, Ausztrália
- Moore Park, Ausztrália + 2 több
Nemzetközi marketing menedzsment szak