Igazolás az értékesítés és menedzsment
ISB International School Of Business Dublin
Kulcs információ
Campus helye
Dublin, Írország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 szemeszter
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2023
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ez a program célja a graduális üzleti diákok, akik különösen érdeklődnek a következő területeken: Értékesítés, tárgyalási és kezelése. Ez a külföldi tanulmányi programot időtartama három hónap. A diákok megtanulják a megfelelő készségek és elméletek egy multi-kulturális kontextusban. Azt is építenek a korábbi ismeretek a marketing, a kommunikáció és a közgazdaságtan.
QQI (HETAC) validált - 6. szint Szaknyelv Díj
- Marketing Kommunikáció
- Értékesítési menedzsment
- Management Szervezetek
- Szociális és gazdasági szempontok, Írország
- Üzleti kommunikációs készségek
- Sales & tárgyalási Project
Marketing Kommunikáció
A modul célja, hogy lehetővé tegye a nemzetközi tanulók alkalmazni széles megértése az elmélet és a gyakorlat a marketing kommunikáció egy idegen munkahelyi környezet.
A sikeres befejezése után a modul tanulók legyenek képesek:
- Mutassa be a marketing szerepe és alkalmazási kommunikáció a marketing mix
- Határozza meg a legfontosabb elemei a marketing kommunikációs tervezési folyamat
- Azt a szerepet, és fő jellemzői a különböző marketing kommunikációs módszerek
- Beszéljétek nemzeti és nemzetközi esettanulmányok
- Értelmezze kutatási adatok és találják meg a kommunikációs megoldásokat a célok eléréséhez
- Hozzon létre egy marketing kommunikációs terv segítségével a megfelelő keret, és kielégíti egy sor kommunikációs célok
- Ismertesse a szerepe a promóciós mix keretében marketing kommunikáció
- Mutassa készségek fogalmi elemzése és bemutatása révén részvétel csoportos projekt
Értékesítési menedzsment
A modul célja, hogy lehetővé tegye a nemzetközi tanulók alkalmazni széles megértése az elmélet és a gyakorlat az értékesítés irányítása és a személyes értékesítés a külföldi munkahelyi környezet.
A sikeres befejezése ezt a modult a tanulók számára lehetővé kell tenni, hogy
- Ismertesse az eredetét értékesítési és kapcsolata a marketing
- Beszéljétek meg, hogy az elvek értékesítési menedzsment befolyása értékesítési vezetők egy napról napra
- Értékelje a szerepek és felelősségi körét értékesítési feladatokat
- Hatásának értékelésére a marketing-mix és a termék életciklusa a használt technikák értékesítése
- Végre egy sor előre értékesítési találkozó előkészítési technikák
- Alkalmazza a gyakorlatban az elméleti szempontból a személyes eladás folyamata
- Bepillantást nyerhetnek az ír értékesítési környezet
Management Szervezetek
A modul célja, hogy megismertesse a nemzetközi tanulók az elmélet, elvek, gyakorlatok, szerepek és funkciók a menedzsment és szervezetek az ír üzleti környezetben.
A sikeres befejezése után a modul tanulók legyenek képesek:
- Határozza meg a különböző definíciók és elméletek az irányítás, ismerjék fel finomságok és értékelik a történelmi fejlődés és a fundamentumok a vállalati végrehajtását.
- Label, leírására és alkalmazza eszközök, mint PESTEL és SWOT elemzés, Portásnak öt erők és az érték / ellátási lánc fogalmak.
- Határozza meg, és megvitassák, a világos vállalati példák kulcsfontosságú menedzsment tudományok, mint például: a szervezeti struktúra és kultúra, a vezetés, a csapat-munka, az etika és a CSR, a döntéshozatal és a konfliktuskezelés.
- Magyarázza el, hogyan végrehajtását hagyományos funkciókat, eszközök és tudományágak befolyásolja a szervezeti struktúra, a kultúra és a belső és külső környezetben.
Szociális és gazdasági szempontok, Írország
Ez a modul célja, hogy tájékoztassa és fokozza a társadalmi-kulturális megbecsülése Írország nemzetközi tanulók, és lehetővé teszi számukra, hogy szabványos gazdasági eszközöket, hogy vizsgálja meg és értékelje az alapvető szempontjai az ír gazdaság.
A sikeres befejezése után a modul tanulók legyenek képesek:
- Beszéljétek meg a társadalmi-kulturális, politikai és gazdasági dimenziói a mai Írország, hasonlóságok és ellentétek, és a tanuló származási országában
- Határozza meg a jelentősebb civilizációk, hatásokkal és események formálták a társadalom, a politika és a gazdaság a mai Írország
- Megmagyarázni az eredetét a konfliktus Észak-Írország és az elért eredményeket, mivel a 1990-es
- Magyarázza a szerepe az ír nyelv a modern Írország, és értékeli az okok a csökkenő felhasználás
- Magyarázza a standard eszközök által használt közgazdászok elemzése bizonyos szempontból egy nemzetgazdaság, és fedezze fel alkalmazhatósága szempontjait az ír gazdaság
- Beszéljétek okait és következményeit Írország felemelkedése gazdasági előtérbe, mint a kelta tigris gazdaság és az azt követő összeomlás
- Megvizsgálják és megvitassák a legfontosabb kortárs kérdéseket és lehetőségeket kapcsolatban ír szociális és gazdaságpolitika
Üzleti kommunikációs készség
A modul célja, hogy lehetővé tegye a nemzetközi diákok kommunikálni angol nyelven világosan és hatóság, alkalmazzanak írásbeli, elektronikus, verbális és non-verbális kommunikációs készségek számos üzleti beállításokat és helyzetekben.
A sikeres befejezése után a modul tanulók legyenek képesek:
- Fejleszteni annak megértését elveinek hatékony kommunikáció elméleti és gyakorlati alkalmazások az angol nyelvű üzleti kommunikáció
- Értékeld elsődleges, nem tudományos üzleti célú szövegek és önállóan generál mért és csuklós válasz
- Készítsen, script és szállít a közönség-orientált üzleti prezentáció, a megfelelő szókincs, grafikonok, táblázatok és egyéb vizuális / elektronikai segédeszközök
- Világosan és tömören írásos üzleti angol, betartva a vonatkozó elrendezés, egyezmények és stílusok e-mailek, levelek, jelentések és promóciós szórólapok
- Kommunikálnak megfelelően és meggyőzően a szóbeli angol, beleértve a beszélgetésben, vitában, interjúk, találkozók és tárgyalások
- Különbséget a különböző nyelvi regiszterek üzleti környezetben (formális, informális, rögtönzött) a tervezett és nem-megjósolt élethű üzleti forgatókönyvek, mint az üzleti tárgyalások és a színlelt termék bólintó
- Hatékonyan kommunikálni egy csapat
Sales & tárgyalási Project
Ez a modul célja, hogy egy capstone, amely megkönnyíti a tanulók megszilárdítása a központi elemét az Értékesítési és menedzsment program integratív értékesítési tárgyalás projekt.
A sikeres befejezése után a modul tanulók legyenek képesek:
- Részeként működik egy nemzetközi csapat egy külföldi üzleti környezetben.
- Végezzen átfogó piaci elemzés és alapozza vezetői döntéseket a megállapításokat.
- Meghatározza és alkalmazza a kereszt fegyelmi relevanciáját elért tanulási a többi értékesítési és menedzsment modulokat.
- Létrehoz egy kulturálisan és gazdaságilag megfelelő vevő-eladó kapcsolat.
- Kutatás, a tervezés és a termék ipari szabvány értékesítési támogató dokumentumokat.
- Készítsünk és szállít egy interaktív értékesítési tárgyalás, amely foglalkozik minden egyes szakaszában a személyes eladás folyamata.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Marketing szakos diploma – Vállalati fiókkezelés (opcionális szövetkezet)
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Graduate Certificate in Advertising - Számlavezetés
- Online Canada
- Toronto, Kanada